Part 4

1.3K 74 25
                                    

Louis's POV

Neden yapmıştı ki bunu ayrıca özür dilemişken o çocuk neden ona çelme takmıştı acaba? Harry'nin arkadaşları mıydılar?

Louis en başta düştüğünde pek takmamıştı ne de olsa Harry ona yardım etmişti ama sonra onu düşürdüğünde louis gerçekten üzülmüştü.

Şuanda Louis, Harry'e gerçekten sinirliydi ama karşılaştıklarında ne diyeceğini bilemiyordu.
zayn eşyalarını odasına kadar taşımasına yardım etmişti biraz sohbet ettikten ve zayn'in Louis'e kafasına takmamasını söyleyip ödevlerinin olduğunu hatırlamasıyla odadan gitmişti.

Louis en sevdiği kitaplardan birini seçip okumaya başladı henüz bir kaç dakika geçmişken kapı açıldı.

Louis kafasını bile kaldırma gereği duymadı giren kişinin Harry olduğunu biliyordu ve onunla gerçekten konuşmam istemiyordu.

"hey,louis bana kızmadım değil mi ben sadece şakasına öyle yaptım hani arkadaşlarını şakasına itersin ya düşeceğini hesaplamamıştım" louis hiç bir şekilde cevap vermek istemiyordu neden versin ki?

"bak louis bügün bir parti var istersen erkek arkadaşın zayn'i de getire bilirsin" bu komikti işte. zayn'i erkek arkadaşı sanıyordu ama parti fikri hoşuna da gitmişti açıkçası "ilk olarak zayn erkek arkadaşım değil yani arkadaşım ama sevgili değiliz sadece en iyi arkadaşım... ikincisi ise parti konusunu zayn'e sorarım belki geliriz" oh tanrım kesinlikle geleceklerdi Harry kafasını salladı ve yatağına uzandı akşam parti  için enerji toplaması gerekiyordu.

Harry's POV

Louis yanından zayn denen çocukla uzaklaştıktan sonra liam ve niall'a olanları ve sadece Louisle tek gecelik bir şey istediğini anlattı.

Arkadaşlarının tepkisi aynı olmuş 'sen onu hayatta öyle bir şey yapmaya ikna edemezsin çocuk senle bir daha konuşursa şanslı say kendini'

Hepsine gösterecekti bu artık Harry için bir iddia gibiydi ilk önce louis ile arasını düzeltmeliydi eğer bu akşamki partiye davet ederse onu sarhoş edebilirdi yada klasik 7. Sınıflar gibi doğruluk mu cesaret mi oynarlardı bu taktik hep işe yarardı louis'in daha önce bir partiye gitmiş gibi bir tipi yoktu.

Planı hazırdı şimdi gidip bu planı çeteye anlatması gerekiyordu çete ile konuştu Will ve Alex bu planı beğense de niall ve Liam bunu iddia ya bağlayacağını bilseler öyle demeyeceklerini söyleyip vazgeçirmeye çalışmışlardı ama Harry kafasına takmıştı bir kere.


~öhöm aklımda bir olay örgüsü var aslında ama oraya nasıl getireceğimi bende bilmiyorum... ayrıca yazım yanlışları için özür dilerim:(
siz bunu okurken golden Mv çıkalı baya olmuş olur büyük ihtimalle ama normalde benim bu bölümü yazdığım gün çıktı sizce arabanın içerisindeki iki kişi kim?

Roommate//:LARRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin