Part 31

613 39 9
                                    

O kadar yeni bölüm yeni bölüm dediniz alın size yeni bölüm. Hadi şimdi sizde oy verin <3

Harry's POV

Zayn Ben'e saldırırken bende Louis'in bu ortamda daha fazla kalmaması için odadan çıkardım. Louis ne kadardır ağlıyordu bilmiyordum ama o ağladıkça ben kendimi daha kötü hissediyordum.

Louis'e sarılı olan kollarını daha da sıkılaştırıp "Gerçekten çok üzgünüm Louis" göğsüme gömülü olan yüzünü kaldırıp kızarmış olan gözleriyle bana baktı. "Sen neden özür diliyorsun? Olanların suçlusu benim eğer o
gü-" sözünü bölmüş olmak umrumda değildi nasıl kendisini suçlu hissederdi? "Louis senin hiç bir suçun yok o aşağılık herifin hasta bir kafasının olması senin suçun değil." Kafasını tekrar göğsüme gömüp yüzünü sakladı gözünden hala yaşlar aktığını biliyordum. Bir elimi onu rahatlatmak için saçlarına atıp oynamaya başladım. "O video'yu asla çekmemeliydim gerçekten üzgünüm" Kafasını bir kez daha kaldırdı ve beni öptü. Daha önce hiç bu kadar sevgi dolu bir şekilde öpüştüğümü hatırlamıyorum.

Kitap çok uzadı ve ben gerçekten sizi sıkacak şekilde yazmaya devam etmek istemiyorum bazı şeylerin dozunda bırakılması gerektiğini düşünüyorum.

Bu hikaye için daha başka yazacak bir şey gelmiyor aklıma. Final bölümü olarak düşünebilirsiniz ama kitabı siz nasıl bitirmek istiyorsanız kafanızda öyle bitirin okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

NOT: şuanda başka bir larry kitabı yazmaya başladım daha doğrusu çevirmeye yayımladığımda okumak isterseniz beni takip edebilirsiniz yada fic'i kütüphanenizde tutarsanız buradanda haber veririm. Başka bir hikayede görüşmek üzere<3

Roommate//:LARRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin