900 okumayı geçti!!Gerçekten çok teşekkür ederim bu kadar okuma alabileceğini düşünmemiştim bile bölümleri daha hızlı atmayı isterdim ama aklıma fikir gelmiyor:(
"Çok güzeldi sevgilim..."
Sadece üç kelime Louis'in içinin hareketlenmesine yetmişti bunu nasıl anlatabileceğini bilmiyordu eşsiz bir şeydi daha önce hiç böyle hissetmemişti. Başını yavaşça Harry'e çevirdi. Gözlerinin içi gülerken baktı yeşillere.Dudaklarına küçük bir buse kondurdu.
Yani aslında çıkma teklifi gibi bir şey olsa çok daha güzel olurdu itirazı yoktu ama yinede belki doğrudan 'sevgilim' demek yerine ona sorsa daha güzel olabilirdi.
İkiside üstelerini değiştirdi ve piknik sepetini topladılar arabaya geri gitmek için hazırlardı artık. Ne yazık ki Louis gitmek istemiyordu Louis orada durmuş ormana bakarken elinde bir sıcaklık hissetti Harry ona gülümseyerek bakarken yürümeye başladı Louis'de onu takip etti. Arabaya bindiklerinde bile elleri ayrılmamıştı.
"Sinemada güzel bir film yok ama Titanik'i sevdiğini söylemiştin istersen odaya gidince izleyebiliriz" Louis şaşkınlıkla kafasını çevirdi açıkçası bunları anlatırken Harry'nin onu dinlediğini düşünmemişti.
Odalarına geldiklerinde ikiside yorucu günün ardından Harry'nin yatağına oturdular Harry kollarıyla Louis'i sarmışken bilgisayarından filmi açtı ve izlemeye başladılar fakat Louis günün yorgunluğuyla uyuya kaldı sevgilisinin kolları arasında.
Sabah yavaşça gözlerini açtı Louis. Sıcak kollar arasında sarılmıştı hafifçe hareket ettiğinde kollar dahada sıktı vücüdunu ağzımdan küçük bir kıkırdama kaçmasına engel olamadı. O kıkırdamaya devam ederken Harry yavaşça açtı gözlerini.
Yüzünde tebessümle baktı küçük sevgilisine
Boynunu hafifçe eğip burunlarının birbirine değmesini sağladı Harry. Louis'te hiç beklemeden dudaklarına yapıştı. İkiside öpüşmelerini istemsizce -yada isteyerek- uzatmaya başladılar.
Louis nasıl olduğunu anlamamıştı ama artık iki bacağı yana açık şekilde Harry'nin üstündeydi. Harry'nin elleri ise onun dolgun kalçalarını tutuyordu. Harry'nin yavaşça geri çekilmesiyle Louis sızlandı "Lou, bende çok isterdim ama eğer devam edersek derse geç kalacağız..." Louis Harry'nin haklı olduğunu biliyordu ama yinede bozulmuştu bir ay önceye kadar sabah akşam derslere girmeden başkaları ile düzüşüyordu. Sinirle ağzından fısıldar gibi "ama başkaları ile dersleri önemsemiyordun" Harry dediği şeyi duymuş olacak ki kaşlarını çaktı "Lou... onlar tek seferlikti sen öyle değilsin bunu biliyorsun değil mi? ve biraz senin yüzündendi!" "Ben ne yapmıştım ki"
Harry'nin aklına Louis ve Ben gelince yüzünü buruşturdu şuan bunu düşünmek istemiyordu. "Boşver şuan moralimi bozmak istemiyorum" Louis ne olduğunu anlamamıştı ama zamanı gelince Harry'nin ona anlatacağını biliyordu.Birazcık fazla hızlı mı sevgili oldular? Açıkçası romantik şeyler yazmakta çok kötüyüm arkadaşlar çünkü bizzat kendi hayatımda görmediğim bir şey :(
Yazım ve noktalama hataları için özür dilerim.
LÜTFEN OY VERİN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate//:LARRY
FanfictionLouis, oda arkadaşı olan Harry'e bir şeyler (sexcual) hissetmeye başlar bir gün Harry'nin louis'in bir videosunu çekmesiyle her şey değişir. ~Olm bu kurgumu okuyacağınıza gidin mantıklı şeyler okuyun