Kendi yazdığın hikayeyi unuttum o yüzden yazamıyordum siz hatırlıyor musunuz?
Birde yeni bir şeyler yazmaya başladım ama taslaklarda şuan eğer yeni bir fic yayımlasam okur musunuz?
(Yazar sen daha bu fici doğru düzgün güncelleniyorsun dediğinizi duyar gibiyim)
Bütün günüm her zaman ki gibi boş geçmiştin. Yani en azından şuana kadar klasik bir gündü.
Harry'nin videoyu sileceği ile alakalı konuşmayı ve ümitlenişimi hatırlıyor musunuz? Hah işte size bir gerçeği söyleyeyim siktir boktan yalanların olduğu bir dünyada yaşıyoruz.
Karşımda Harry'nin ismini inlerken kendime zevk verdiğim video var. Nasıl mı? Biri okuldaki herkese göndermiş. Bilin bakalım bu video sadece kimde var?
Birde orospu çocuğu en son konuşmamızdan sonra yok oldu arıyorum açmıyor piç kurusu.(Y/n: olayı bilmeme rağmen neden sinirlendim ben ya)
Şimdi yatağın üzerinde oturmuş eşyalarımı toplamıştım. Artık yüzünü bile görmek istemiyordum. En çok acıtan ise benim gerçekten onu sevmiş olmamdı.
(Y/n: tabiki bir sürü güzel anıları birikmiştir bu zamana kadar fakat ben normal hayatta sohbet edemediğim için bir fanficte de yapamadım doğal olarak)
Hala telefona bakarken WhatsApptan bir mesaj geldi.
Ben: Louis biliyorum şuan benden nefret ediyorsun ama lütfen yardımcı olmama izin ver. Bir süre için benim odamda kalmak ister misin? Tek kişi kalıyorum fazladan bir yatak var.
Kararsızlıkla mesaja bakıyordum ama açıkçası başka seçeceğim yoktu. Elerim çaresizlikle yazmaya başladı
Lou: tamam teşekkür ederim. Numara?
Ben: 2003
Harry's POV
Harry bügün Louis'in bekaretini ona verdiğini öğrenmişti. Fakat bunu zorlar gibi yaptırdığı için -gibi değil açıkça zorlamıştı- neyse sonuç olarak özür dilemek istiyordu. Bu akşam için ilk çıktıkları randevuda geldikleri yeri fairy lightslarla* kaplamıştı.
(Şunun gibi hayal edin)
Fairy lights* => şu sarı ışıklarLouis ikide bir onu arıyordu ama Harry açmamaya karalıydı sonuçta bunun bir sürpriz olması gerekiyordu.
Öncelikle umarım herkes güzel bir yıl geçirir. Hepinizi ayrı ayrı tanımasam bile çok seviyorum<3
Bu kadar uzun süre sonra yazdığım için özür dilerim ama ne yazık ki ben kaos sevmiyorum o yüzden yazmak istemedim KB.
OY VERMEYİ UNUTMAYIN HAYALET OKUYUCU OLMAYIN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate//:LARRY
FanfictionLouis, oda arkadaşı olan Harry'e bir şeyler (sexcual) hissetmeye başlar bir gün Harry'nin louis'in bir videosunu çekmesiyle her şey değişir. ~Olm bu kurgumu okuyacağınıza gidin mantıklı şeyler okuyun