TikTokta kendi fic'im i gördüm ve yorumlarda biri „Roommate'e bölüm bekliyorum bir türlü gelmedi" yazmış bende gaza geldim :)
Aslında bölümü yazmaya başlamıştım ama bitirememiştim o yüzden geç geldi<3Harry's POV
Nick: okulun ortak bahçesine gel
Hemen yönümü bahçeye gitmek üzere değiştirdim. Telefonumu kapatıp cebime koyacakken telefonumun çalmasıyla gözlerimi tekrardan ekrana çevirdim. Arayan Liam'dı "Alo Harry neredesin?"
"Nick'in yanına ortak bahçeye gidiyorum, galiba Lou'nun nerede olduğunu biliyor"
"Bizde zayn ile birlikte videoyu yayan telefonu tespit etmeye çalışıyoruz"(Y/n: işte zayn'in hacker fln olduğunu düşünün)
"Bir şey bulunca bana haber verin bende Louis'yi bulayım"
Liam's POV
"Ne yani şimdi bu uygulama sayesinde bu videoyu yayan cihazı bulacak mıyız?" Zayn başıyla sorumu onayladığında açıkçası şaşırmıştım ben baya uzun sürecek diye düşünüyordum. Zayn bir kaç tane daha tuşa basıp oturduğu tekerlekli sandalyeyi bana doğru çevirdi. "Şimdi?" Diye sordum merakla "bekleyeceğiz"dedi Zayn."Harry olmadığından eminsin değil mi?" Diye sorduğunda bakışlarım tekrar onun gözlerine kilitlendi "tabiki eminim" dedim sinirle. Bana güvenmiyor muydu? "Sinirlenme sadece... Louis gerçekten mutluydu ve bunu yapanı bulduğumda onu çok güzel benzeteceğimden emin olabilirsin" gözlerim şokla açıldı "ne yani dövecek misin?" Zayn sırıtırken tekrar konuşmaya başladı "hayır, o işi Harry halledecek gibi duruyor ben sadece ona birazcık şantaj yapmayı düşünüyorum. Telefonunu bulduğumuz an kimliğini belli edecek kendi fotoğraflarının yayılmasını istemeyeceğinden eminim" sözlerini bitirdiğini fark edince tüm bu konuşmanın içinde ilgimi çeken yeri sordum "yani Harry'nin yapmadığına inandın?" Kafasını onaylar şekilde sallarken "tabiki sana güveniyorum Liam" dedi. Ona küçük bir gülümseme sunduğum sırada bilgisayardan küçük bir 'bip' sesi geldi.
Zayn hemen vücudunu bilgisayara çevirdi bende bilgisayara yaklaşıp "buldu mu?" Diye sordum heyecanla. "Bir iPhone 7 den yayılmış telefon numarasını bulmaya çalışacağım" dedikten sonra birkaç tuşa bastı ve ekranda rakamlar gözükmeye başladı.
0530*************
Telefon numarasını biliyordum. Zayn'e dönüp "nick! Bu nick'in telefon numarası!" Diye bağırdıktan sonra hemen telefonu açıp Harry'i aradım biraz beklemeden sonra "aradığınız kişiye şuan ulaşılamıyor...." denmesiyle telefonu kapattım Zayn'i kolundan tutup onu sürüklemeye başladım "Lanet olasıca telefonunun şarjı bitmiş ortak bahçeye gidiyoruz" dedikten sonra Zayn konuşmaya başladı "böyle Harry'e yetinemeyiz beni takip et" dedikten sonra bu sefer o beni sürüklemeye başladı.
Harry's POV
Sonunda ortak bahçeye gelince gözlerim otomatik olarak Nick'i aradı. Göremeyince elime telefonumu aldım. Açmaya çalışınca telefonu şarja takmamı söyleyen o sembolü görmemle bir küfür savurup telefonu geri cebime attıktan sonra hızlı adımlarla parkta Nick'i aramaya başladım.
Aradığım kişi en sonunda bulmuştum. Amaçsız bir şekilde yapılmış beton duvarının üzerine oturmuş sigara içiyordu doğrudan yanına doğru ilerlemeye başladım. Beni fark edince o da ayağa kalkıp bana doğru yavaş adımlarla ilerlemeye başladı. "Louis nerede" diye sordum önünde durar durmaz. Sigarasından bir nefes daha çekip yere atıp ayağıyla sigarayı ezdikten sonra "wow biraz gerginiz galiba seni rahatlatmamı ister misin" diye sorarken elini sağ omzumda gezdirmeye başladı. Yüzüm buruştururken sol elimle elini ittirdim "şuan hiç sırası değil ayrıca unut artık tamam mı? Ben senden hoşlanmıyorum bile! Biliyorum yaptığım şey yanlıştı asla yararlı arkadaş olmamalıydık ama oldu işte ve artık bu olay devam etmeyecek anla! Şimdi bana Louis'in nerede olduğunu söyle" ben üzerine doğru yürümeye başlamışken o geri geri yürürken sırıtıyordu. O sırada okulun bahçesine bir motorun dalmasıyla tüm dikkatleri üzerine çekti Liam ve Zayn motordan inerek bize doğru koşmaya başladı. "HARRY! VİDEOYU YAYAN KİŞİ NİCK!" Diye Liam ın bağırmasıyla kafamı yavaşça tekrar nick'e çevirdim. "Şimdi sıçtın" dedikten sonra kasına kafamı geçirmem arasında pek bir zaman farkı yoktu.
Öhö öhö yazdık bir şeyler hadi sizde oy verin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate//:LARRY
FanfictionLouis, oda arkadaşı olan Harry'e bir şeyler (sexcual) hissetmeye başlar bir gün Harry'nin louis'in bir videosunu çekmesiyle her şey değişir. ~Olm bu kurgumu okuyacağınıza gidin mantıklı şeyler okuyun