Harry's POV
Liam'ın odasına doğru ilerlerken kesinlikle yürümüyordum. Resmen koşmaktan canım çıkmıştı. Kapıyı yumruklayıp Liam'ın adını haykırdım. Kapı açılır açılmaz içeri dalıp "tanrım Liam o videoyu kim yaymış olabilir! Ben kimseye göndermedim ki!" Saçlarımı kopartacak kadar sıkı bir şekilde çekiştiriyordum. Liam ellerimi saçlarımdan çekmemi sağladıktan sonra "kimin yaydığını bana bırak ben bir şekilde halledeceğim" kafamı hızla salladıktan sonra "Liam, Liam! Louis nerede!" Telefonuma gelen bildirimle hemen elimi cebime atıp telefonumu çıkardım.Nick: Harry biraz rahatlamak ister misin?
Harry: Şuan hiç sırası değil ayrıca benim bir sevgilim var!
Nick: vardı*
Harry: Nick çok ciddiyim şuan hiç sırası değil.
Nick: peki sen bilirsin nasılsa Louis şuanda güzel zaman geçiriyordur.
Louis'in nerede olduğunu biliyor muydu?Harry: neredesin?
Nick'in cevap vermesini beklemeden kapıya doğru yöneldi. Kapıdan çıkmadan önce Liam'ın sesini duydu "Zayn"
Zayn's POV
Telefonumun çalmasıyla yattığım yerden ışık hızında kalktım. Bütün gün Louis'i aramıştım ama ne mesajlarıma nede aramalarıma geri dönüş yapmıştı. Telefonun ekranındaki 'Liam' yazısı ile hemen açtım.
(Telefon konuşmasına geçiyoruz Telefon konuşmasını böyle kalın yazacağım)"Zayn" sinirle içime derin bir nefes çektim birde arıyorlardı bu video kesinlikle Harry'den yayılmış olmalıydı onların odasının anahtarı başka kimsede yoktu sonuçta "ne var" bir kaç saniye sonra cevap geldi "Zayn biliyorum bunu Harry yaptı sanıyorsun." Göremeyeceğini bilmeme rağmen kafamı salladım "Zayn yardıma ihtiyacım var" Zayn sinir ile güldükten sonra "hah, bir de utanmadan yardım mu istiyorsunu-"
"Zayn, bunu yapan kişi Harry değil! O... o gerçekten Louis'i seviyor bügün videoyu silecekti ve Louis'ten özürdilemek için göl kenarında bir yer ayarlamıştı. Videoyu kim yaydı hiç bir fikrimiz yok ama daha önce bana yazılım ile ilgilendiğini söylemiştin?" Wow bunu hatırlamasına şaşırmıştım ağzımda 'hıhı' gibi bir ses çıktı. Tanrım gerçekten o ses benden miydi? "O zaman gerekli şeylerini al ve gel çünkü videoyu kimin yaydığını bulacağız"Oy verin yaw plss.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate//:LARRY
FanfictionLouis, oda arkadaşı olan Harry'e bir şeyler (sexcual) hissetmeye başlar bir gün Harry'nin louis'in bir videosunu çekmesiyle her şey değişir. ~Olm bu kurgumu okuyacağınıza gidin mantıklı şeyler okuyun