Part 23

654 45 28
                                    

Aslında bu bölümü çok önceden yazıp yayımlaya bilirdim fakat kendim başka kurguları okumaktan yazamadım.

BEN'S POV
Nick'in bana sırıtarak bakmasından hiç bir şey anlamadığımı belli eden bir hareket yaptım. Nick sadece eliyle bana gelmememi işaret etti. Odasının kapısını açtı ve kapıyı benim içeri girebilmem için tuttu. Odası dağınıktı ve gerçektende çok havasızdı odaya girer girmez pencereye yöneldim. Nick o sırada kendini yatağına attı. Ben ayakta durmuş bu dağınık odada nereye oturacağımı düşünürken nick "şuradaki sandalyeye oturabilirsin" dedi aynı anda eliyle üzerinde tişört olan sandalyeyi gösterirken. Tişörtü elime alıp yere atıktan sonra oturdum ve gözlerimi nick'e geri çevirdim "neden onların odasından çıkıyordun?" Nick'in yüzüne tekrar o aptal sırıtış kondu yatakta doğrulup telefonunu açtı telefona bir kaç kere tıkladıktan sonra ekranını bana çevirdi. Ekranda görmüş olduğum görüntüyle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Louis kendine... aman tanrım şuan boşalabilirdi bu düşünceleri Louis'in Harry'nin adını inlemesiyle bölündü "kapat şunu" demesiyle nick telefonunu kapattı. Otuz dakika içerisinde Nick olan her şeyi anlattı. Nick konuşmayı bitirdiğinde Ben "yani şimdi biz ne yapacağız video elimizde ama bununla ne yapabiliriz ki" "bu videoyu bu akşam yayacağız. Louis bu videonun sadece Harry de olduğunu sanıyor videoyu gördüğü an Harry'i terk edecek" nick'in sözünü "ve Louis benim Harry de senin olacak" diye tamamladım artık tek sırıtan nick değildi "var mısın?" Eğer bunu gerçekten soruyorsa beni tanımamıştı çünkü ben Louis'in benim olması için her şeyi yapmaya hazırdım "varım"

Yıllar sonra bölüm attım umarım beğenmişsinizdir
Yazım ve noktalama hataları için özür dilerim eğer bu hatalardan rahatsız oluyorsanız okumak zorunda değilsiniz.

Roommate//:LARRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin