Part 11

1K 73 14
                                    

Harry's POV

Bir kaç haftadır Louis ile aramız iyiydi. Gerçekten Zeki biriydi ve çok tatlı bir gülüşe sahipti. Aramız birlikte yemeğe gidecek kadar düzelmişti, gerçi burger king yemiştik ama sonuç olarak sadece ikimiz vardık.

O gün Louis'e yardım etmem gerçekten işe yaramıştı ve ben Louis ile vakit geçirmekten arada bir partilere gidebiliyordu açıkçası bundan hiç şikayetçi değildim.

İkimizde odadan çıkmak için hazırlanıyorduk ki her zamanki saatte zayn kapıyı çaldı.
Bügün Louis ile ortak olan tek dersimiz vardı. Resim yapmayı pek sevmezdim ama Louis bu işte iyiydi.

Ayrıca son iki derstir benim yanıma oturmuştu. Dördüncü derse kadar nasıl bekleyecektim bilemiyorum.

Louis's POV

Son haftalar Louis için rüya gibiydi... tek sıkıntı Louis Harry'e bağlanıyordu oysa Harry'nin sadece arkadaş olmak istediği o kadar belliydi ki. Ayrıca sınav haftası yaklaşıyordu... ve ne yazık ki Louis, Harry'i düşünmekten derslere odaklanamıyordu.

Louis daha fazla bağlanmadan Harry'le geçirdiği zamanı azaltmalıydı. Hem sınavlarındaki not ortalaması açışından iyi olurdu, hem de kim en yakın arkadaşının kendisini düşünerek mastürbasyon yapan biri olmasını isterdi? Bügünden ihtibaren aralarına mesafe koya bilirdi, mesela resim dersinde artık başka birinin yanına otursa iyi olurdu.

Harry's POV
Harry asla Louis'i anlamayacaktı. Neden gidip yeni gelen çocuklardan birinin yanına oturmuştu ki? Oysa bence gayet güzel zaman geçiriyorlardı. Acaba farkında olmadan bir şey mi yapmıştım?

Bence gayet kibardım. Yoksa ondan yararlanmak gibi bir düşüncem olduğunu anlamamıştır değil mi? Ah Harry artık öyle bir düşüncen olmadığını Louis'i o bardaki adamdan kurtardıktan sonra yaptığın şey üzerine değişmişti hatırladın mı? Eğer yararlanmak isteseydin o gün tam sırasıydı ama Harry Louis'in ona gelmesini istiyordu kendi isteğiyle...

Ama ne sikime gidip başkasının yanına oturuyordu ki neyse akşam odada öğrenirdi.
Okuldaki işleri biter bitmez odasına doğru yöneldi. Louis'in orada olduğunu biliyordu çünkü son iki gündür sınavlar hakkında konuşuyor ve akşam geç saatlere kadar ders çalışıyordu.

Hatta Harry ile birlikte bile yemek yemeğe gitmek istememişti. Odaya girdiğinde beklediği manzara karşısındaydı Louis ders çalışıyordu. Oda gerçekten dağınıktı, Harry odayı asla toplamazdı Louis gelmeden önce burası çöplük gibiydi ama bu sıralar Louis'in toplayacak zamanı olmadığı için toplayamamıştı.

Louis sandalyesinden kalkıp gardrobuna yöneldi. Gardıropundan ne alacaktı ki. Louis gardırobundan yeşil bir sweat ve siyah bit pantolon çıkardı

Louis'in kombini

"Harry arkanı mı dönsen?" Louis'e baktığının farkında bile değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Harry arkanı mı dönsen?" Louis'e baktığının farkında bile değildi. Yaptığının farkına vardığı anda arkasına döndü bir kaç saniye sonra Louis yanından geçerken "ben dışarı çıkıyorum sende topla artık şu odayı ders çalışmıyorsun nasılsa"

Bunu cidden söylememişti değil mi kiminle dışarı çıkıyordu ki? zayn'e bile buluşamayacağını söylemişti bu hafta için

"dışarı mı çıkıyorsun? Kiminle? Hem hani senin sınavların yüzünden çalışman lazımdı şimdi ne olduda çıkıyorsun"

"eğer çok merak ediyorsan Ben ile dışarı çıkacağım ve sende dediğim gibi odayı toplarsan sevinirim" Ben'in kim olduğunu bilmiyordum okuldaki çoğu kişinin ismini biliyordum ama Ben isminde tanıdığım yoktu.

"kusura bakma benimde bügün için planlarım var" kapıyı sertçe çarpıp kendimi sokağa attım ve önüme çıkan ilk bara girdim.

~sürekli geçiş bölümü yazmam...
LÜTFEN OY VERİN !
yazım yanlışlarım için özürdilerim.

Roommate//:LARRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin