Harry's POV
Okul bitmiş akşam olmuştu. Sabahtan beri Louis'in sarıldığı kişinin erkek arkadaşı olup olmadığını öğrenmeye çalışıyordu ama kime sorsa iki oğlanında yeni okula geldiğini, hep birlikte dolaştıklarını söylemişlerdi.
Harry de onları yakından incelemeye başlamıştı. Neredeyse bütün gün çocukları izlemişti ama hiç şüpheli bir durum yoktu. Hiç öpüşmemişlerdi yada temas yaşanmamıştı belkide yakın arkadaşlardı?
Okul boyunca çetenin yanına gitmemişti Louis yüzünden. Çetenin okul çıkışı eziklerle az çok uğraştığı okul girişine doğru ilerledi.
Çocuğun üzerinden gözlerini sadece bir kaç dakika ayırmıştı ve Louis, büyük ihtimalle ellerindeki kitaplardan önünü göremediği için Will'e çarptı Harry ne ara koşmaya başlamıştı bilmiyordu ama o an umduğu tek şey Louis'in ağzını kapalı tutmasıydı will çabuk sinirlenirdi.
Louis özür dileyip will'in yanından geçmek üzereyken. Will, Louis'e bir çelme taktı ve louis'in elindeki kitaplar yere düştü Harry oraya çoktan ulaşmıştı Louis in yanına çöküp ona yardım etti şuan bir sürü gözün onu izlediğinden emindi.
Harry asla louis gibi birine yardım etmezdi.
Harry Louis'e kitaplarını uzatıp ayağa kalktı. O sırada çetenin ona bakışlarını gördü Niall ve Liam dışında herkes ona küçümseyerek bakıyordu.
Liam ve Niall ise Harry'nin ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu okuldaki meraklılarda toplanmıştı.
Harry bunu yaptığına daha sonra pişman olacaktı ama louis'in elindeki kitapları düşürecek şekilde ona omuz atıp louis'in yine kitaplarını düşürmesini sağladı louis'in harry'e nefret dolu bakışları Harry nin yok olmak istemesine sebep oluyordu.
Harry'nin omzuna çarparak louis'in kitaplarını toplamasına yardım etmeye gelen kişiyi Harry hemen tanımıştı bu sabahki çocuktu.
Louis "teşekkürler zayn" dedi. Sonunda çocuğun ismini öğrenmişti. zayn louis'in kitaplarının yarısını kendi eline alıp Louise birlikte uzaklaşmaya başladı. Harry de en yakın arkadaşları olan liam ve niall'ın yanına ilerledi ikisinin bakışından soru yağmuruna tutulacağını anlamıştı bile ama o soruların cevaplarını henüz kendinin bildiğinden emin değildi.
~yazım yanlışları için tekrardan özür dilerim umarım beğenmişsinizdir:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate//:LARRY
FanfictionLouis, oda arkadaşı olan Harry'e bir şeyler (sexcual) hissetmeye başlar bir gün Harry'nin louis'in bir videosunu çekmesiyle her şey değişir. ~Olm bu kurgumu okuyacağınıza gidin mantıklı şeyler okuyun