Louis's POV
Bar'a geleli sadece bir kaç dakika olmuştu ve ben şimdiden sıkılmıştım zayn gerçekten de eğleniyor gibiydi. Ben ise su içiyordum dediğim gibi alkol kullanmayı seven biri değilim.
Onun dışında bar güzeldi, temizdi ve en çok ismi hoşuma gitmişti. Venüs gerçekten güzel bir seçimdi ama bar'a uygun olup olmadığı tartışılırdı.
Kalabalığı izlemeye devam ederken kapıdan tanıdığım üç kişi girdi Harry ve iki arkadaşı buradaydı neden gelmişlerdi ki? Gerçi Harry her gece dışardaydı, akşam geç geliyordu ve Louis, Harry geldiğinde hep uyumuş oluyordu.
Büyük ihtimalle de bügün buraya gelmişlerdi yada Harry, Louis burada olduğu için gelmek istemişti o yüzden sormuştu.
Ne saçmalıyordu ki tabiki onun için gelmemişti, Harry sadece oda arkadaşı olduğu için sormuştu. Ama madem buradaydı belki Louis onlara eğlene bildiğini göstermeliydi değil mi?
Louis bara doğru ilerleyip yüksek sandalyelerden birine oturdu ve bir tane margarita söyledi.
İçeceği geldiğinde içmeye başladı. Tadı gerçekten güzeldi Louis içkisinin tadını çıkartırken yanına bir adam oturdu, onların okulundan değildi ne yaşlı nede gençti.
Adam Louis'e gülümseyip barmene "her zamankinden" deyince barmen kafasını sallayıp içiceği hazırlamaya başladı. Louis o sırada içeceğini bitirmişti. Asla yavaş içemezdi. Düşüncelerinden adamın "merhaba güzellik bir tane daha ister misin? Benden" deyip göz kırpınca sıyrıldı.
O sırada gözü koltuklarda oturup ona bakan Harry'e kaydı. Kendini göstermek istiyordu Harry onun hiç bir şeyi olmasada yinede eğlenmeyi bildiğini göstermek istiyordu.
Adama şekerce gülümseyip kafasını salladı. Adam barmene Louis'in anlamadığı bir el işareti yaptı. Adam Louis'e git gide yaklaşıyordu ve onunla konuşmaya çalışıyordu.
Louis yuvarlak cevaplar verirken arada bir Harry'ye bakıyordu. Her baktığında Harry'nin de onların tarafına bakması ona çok mutlu ediyordu.
Barmen iki içeceği adamın önüne koydu adam Louis'e içeceğini uzattı ve Louis hemen kafasına dikti bu akşam uzun olacaktı. Sadece bir kaç saniye sonra Louis kolunu bile hareket ettiremiyor ağzını açamıyordu.
Louis şuan dışarıdan madde kullanmış gibi göründüğüne emindi. Louis'in başı öne düşerken adamın yüzünde sinir bozcu bir gülümseme belirdi. Ne beklemişti adamın ona içecek ısmarlayıp onu rahat bırakacağını mı? Tabikide içeceğine bir şey atmıştı.
Adam yavaşça Louis'in kullağına eğildi "hadi dans edelim" diye fısıldadı Louis ağlamak istiyordu. Kaçamazdı vücudu onun kontrolünde değildi.
Adam Louis'i kaldırıp piste götürdü Louis'in kalçasından tutup yavaşça sıkıp,bırakarak sallanmaya başladı.
Louis'in gözleri dolmaya başlamıştı kendini çok pis hissediyordu. Adam erkekliğini Louis'e sürtmeye başladığında Louis daha fazla göz yaşlarını tutamadı ağlarken hareket edip adamı itmeye çalıştı ama hala vücüdunu kontrol edemiyordu.
Gözleri zayn'i aradı ama aptal zayn neredeydi oda bilmiyordu. Adam Louis'in kullağına bir kez daha eğildi "seni çok güzel düzeceğim" Louis hala bir şey yapımıyordu bekaretini hiç tanımadığı biri ile kayıp edecekti ve buna hala inanamıyordu.
Adam Louis'i sürüklemeye başladı bir dakika adam Harry'nin masasına yakın olan merdivenlere ilerliyordu.
Harry, Louis'in son şansıydı şuan. Harry'nin yanında geçerken louis tüm gücünü kullanıp Harry'e bakarak ağzını oynatarak yardım diye bildi? Yani diye bildiğini umuyordu.
Harry'nin gözleri bütün gece üzerinde olduğu için Louis'in söylemeye çalıştığı şeyi anlamış olacak ki hemen ayağa kalktı. Louis hala istediği şekilde hareket edemiyordu önünde onu sürükleyen adamın yüzüne bir yumruk inmesiyle adam Louis'in kolunu bıraktı.
Louis dengesini sağlamaya çalışırken biri onu tutu.Louis o kişinin Harry olduğunu biliyordu ve ona sonsuza kadar borçlu kalacaktı. onu tutan eller belini sardı ve kucağına aldı Louis'in uzun süreden beri akıttığı göz yaşları daha da şiddetlendi Louis kafasını Harry'nin göğsüne dayayıp ağlamağa devam etti.
Arabaya ön koltuğa bırakıldı ve kapısı kapatıldı. Sürücü koltuğuna Harry oturdu ve oturmasından on saniye sonra iki kol Louis'i sardı.
~ bügün sabah geçiş bölümü attığım için bunuda atayım dedim...oy vermeyi unutmayın! Yazım ve noktalama hataları için özür dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommate//:LARRY
FanfictionLouis, oda arkadaşı olan Harry'e bir şeyler (sexcual) hissetmeye başlar bir gün Harry'nin louis'in bir videosunu çekmesiyle her şey değişir. ~Olm bu kurgumu okuyacağınıza gidin mantıklı şeyler okuyun