Part 27

547 42 12
                                    

Öncelikle 5K okuma için çok teşekkür ederim<3
Bölümümüz  @zibilyoncuemel için :)

Harry's POV
Arabayı hangi hızda kullandığım hakkında en ufak bir fikrim yoktu ve açıkçası pekte umrumda değildi şuan sadece Louis'in nasıl hissettiğini düşünüyordum bir kaç dakika önce Liam beni aramış ve Louis'in onu dinlemediğini söylemişti kısacası yetişememiştim.

Louis's POV
2003 numaralı kapının önünde beklerken çalıp çalmama konusunda kararsızdım. Liam Harry'nin beni sevdiğini söylemişti ona inanmak istiyordum gerçekten ama o zaman Harry neden videoyu paylaşmıştı?

Bana söz vermişti silecekti videoyu... Benimle oynamış mıydı? Daha fazla kapıda beklememek için kapıyı çaldım bir kaç saniye sonra karşımda bir adet otuz iki diş sırıtan bir Ben vardı.
(Y/n: ben bunun ismini neden 'Ben' yaptım ki off)

"Hoşgeldin!" Dedikten sonra içer geçmem için kapıyı biraz daha aralayıp geriye çekildi. İçeriye girdiğimde birazcık şaşırmıştım akşam üstü olduğu halde ışıklar kapalıydı fakat mumlar yakılmıştı. Bu birazcık kaşlarımın çatışmasına sebep olurken vücudumu Ben'e çevirdim "üst mü alt mı?" Sonra dediğim şeyin farkına varıp "yani ranza! Ranzanın üstü mü altı mı benim?" Ben vücudumu süzmeye devam ederken "alt" diye cevapladı.

Birazcık ama çok azcık stres olmuştum çünkü oda da Ben ile yalnızdım ayrıca sürekli vücudumu süzüyordu eşyalarımı koyduktan sonra kapıya doğru yöneldim hava almaya ihtiyacım vardı. Kapının kolunu aşağı indirdim fakat kapı kilitliydi arkama dönüp "hey Ben kapıyı neden kilitledi-" lafımı bitirmeden Ben'in dudakları benim dudaklarımın üzerine kapandı.

Kendimi iğrenç hissediyordum. Belki şuan Harry'e sinirliydim ama yinede bu bana çok yanlış geliyordu. Miğdem bulanmaya başlamıştı. Ben'i itmeye çalışsamda pek bir şey değişmemişti, çocuk nuh diyor peygamber demiyordu birazcık bile yerinden kıpırdamamıştı.
Sonunda nefes almak için ayrıldığında "her şey daha yeni başlıyor Loulou" demesiyle gözlerim dolmuştu ben onu istemiyordum Harry'i istiyordum.

Kısa bölümler yazmak galp ben

Roommate//:LARRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin