Κεφάλαιο 6.

306 42 14
                                    

Ήταν Τετάρτη βράδυ και αποφασίσαμε να μαζευτούμε στο σπίτι του David, μιας που έβρεχε. Μαζευόμασταν κυρίως στον David, επειδή έμενε κεντρικά, αλλά και επειδή είχε πιο μεγάλο διαμέρισμα. Είχα καταλάβει όμως, ότι η Valerie δεν ένιωθε ακόμη άνετα να πάει στο σπίτι κάποιου άλλου. Λογικό.

Η Valerie και ο David συμφώνησαν -τουλάχιστον για φέτος, να μοιραστούν το διαμέρισμά του. Της το πρότεινε ο David, μιας που του άρεσε να έχει συνέχεια παρέα στο σπίτι.

Ο Alex έμενε με τους γονείς του, οπότε πηγαίναμε σπάνια, ενώ εγώ μόνος. Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να συγκατοικήσω με κάποιον -πόσο μάλλον με κάποια-.

Ο David κρατούσε με το ένα χέρι την σακούλα με τα ψώνια και με το άλλο ξεκλείδωνε την πόρτα, ενώ παράλληλα μιλούσε για το πρώτο ραντεβού που θα βγει την Παρασκευή με την Emma. Μετά από μια βδομάδα, επιτέλους της ζήτησε να βγουν ραντεβού.

Παρόλο που στην σχολή μιλούσαν διαρκώς από την πρώτη μέρα, της ζήτησε να βγουν σήμερα. Φαινόταν σαν βλάκας, αλλά σύμφωνα με την Valerie, έτσι κάνουν οι ερωτευμένοι.

Μαλακίες.

«Απλά ρε φίλε δεν έχω κάποια ιδέα για τι μπορούμε να κάνουμε στο πρώτο ραντεβού. Θέλω κάτι ρομαντικό.» Μου εξηγεί και μόλις μπαίνουμε μέσα, βλέπουμε την Valerie κουλουριασμένη στον καναπέ, να γράφει σε ένα τετράδιο. Είχα παρατηρήσει αυτό το τετράδιο κι άλλες δυο φορές. Ίσως είναι το ημερολόγιο της;

Μόλις μας είδε, έβγαλε τα ακουστικά της και έκλεισε το τετράδιο.

«Πώς ήταν η βόλτα;» Μας ρωτάει η Valerie.

«Υπέροχη. Με ζάλιζε ο ξάδερφος σου για το ραντεβού του.» Ειρωνεύτηκα και γέλασε.

«Έχεις άγχος, David;» Σηκώθηκε και ήρθε στην κουζίνα να μας βοηθήσει με τα ψώνια.

«Δεν ξέρω πως να ετοιμάσω το ραντεβού.» Παραδέχτηκε και έξυσε το κεφάλι του.

«Πηγαίνετε για ταινία.» Προτείνω και δίνω στην Valerie το γάλα, μιας που τοποθετεί τα πράγματα του ψυγείου. Σουφρώνει αρνητικά την μύτη της.

«Έτσι τις ρίχνεις, Blake; Με μια ταινία;» Με ρώτησε και χαμογέλασα. Τοποθέτησε το γάλα στο ψυγείο και γύρισε για να της δώσω το επόμενο προϊόν, αλλά εγώ την πλησίασα και την κοίταξα σταθερά. Σήκωσε το κεφάλι της για να με δει.

«Θέλεις να μάθεις;» Την ρώτησα.

«Μπορούμε να συγκεντρωθούμε στο πραγματικό πρόβλημα;» Λέει ο David και απομακρύνομαι από κοντά της. Αυτή κοιτάει προς αυτόν.

The European girl.Where stories live. Discover now