Κεφάλαιο 45.

278 34 7
                                    

Το ήξερα.

Ήξερα πολύ καλά ότι θα υπάρχουν μπελάδες και ακριβώς από αυτό προσπαθούσα να την προστατεύσω.

Όταν πήγα να την πάρω χθες από την δουλειά, ο Jonathan την ενημέρωσε πως θα χρειαστεί να δουλέψει το Σάββατο το βράδυ, ώστε να καλύψει μια κοπέλα που ήταν άρρωστη. Αυτό ακριβώς ήθελα να αποφύγουμε.

Η Valerie δεν παραπονιόταν για την δουλειά, ίσα ίσα της άρεσε. Ίσως επειδή ήταν η αρχή προτιμούσε να δώσει τόπο στην οργή και να κρατήσει ισορροπίες, αλλά εγώ νευρίαζα. Όπως ξεκίνησαν με το ένα Σάββατο, θα συνεχίσουν και με τα υπόλοιπα και θα καταλήξει να δουλεύει περισσότερο και να χάνει τον ελεύθερο της χρόνο. Και στιγμές μαζί μου.

Σήμερα το πρωί αποφασίσαμε να πάμε στην σχολή για να την βοηθήσω με την χορογραφία που ετοίμαζε. Μου είπε να βρεθούμε έξω από την σχολή στις 11 και τέταρτο, αλλά την περίμενα ως τις 11 και μισή.

«Γιατί δεν ήθελες να έρθουμε μαζί;» Παραπονιέμαι. Δεν υπήρχε λόγος να ταλαιπωρείται, αφού έχω αμάξι.

«Προτιμούσα να περπατήσω λίγο. Εξάλλου, μου έκανε παρέα ο David μέχρι τα μισά της διαδρομής.» Εξηγεί και μου κάνει νόημα να την ακολουθήσω.

Είχα ένα περίεργο συναίσθημα σήμερα. Ένιωθα ότι κάτι θα συμβεί, αλλά μπορεί να ήμουν απλά υπερβολικός.

«Val..» Ξεκινάω όταν μπαίνουμε στην αίθουσα. Αυτή αφήνει τα πράγματα της κάτω και μένει χωρίς παπούτσια.

«Ξέρεις πως δέχτηκα να σε βοηθήσω επειδή θέλω να περάσω χρόνο μαζί σου, αλλά πρέπει να σε ενημερώσω ότι δεν έχω ιδέα από χορό.» Παραδέχομαι και γελάει.

«Το γνωρίζω. Γι' αυτό κάλεσα εσένα.»

«Κάλεσες εμένα επειδή οι άλλες σου επιλογές ήταν ο David και ο Alex. Και εγώ είμαι ο πιο ελκυστικός.» Αυτοσαρκάζομαι και το γέλιο της αντηχεί στην αίθουσα.

«Θα προσπαθήσω να συγκρατηθώ και να μην επηρεαστώ από την γοητεία σου.» Με πειράζει και βάζει ένα CD να παίζει.

«Ακολούθησε τα βήματα μου.» Λέει και νεύω. Μια αντρική φωνή συνοδεύει το τραγούδι και η Valerie ξεκινά να κάνει την χορογραφία.

Είναι εκπληκτικό να βλέπεις πόσο ευλύγιστο είναι το σώμα της και οι κινήσεις της ακριβείς και μαλακές. Το τραγούδι είναι ήρεμο και αυτή χορεύει κάνοντας απαλές κινήσεις κυλιόμενη στο πάτωμα, μέχρι που το ρεφρέν γίνεται πιο έντονο και δυναμικό και η Valerie σηκώνεται, παίρνει φόρα και κάνει μια πιρουέτα. Έπειτα σηκώνει το πόδι της στον αέρα όσο πιο ψηλά μπορεί, κάνει μια στροφή και κουνά τα χέρια της ρυθμικά.

The European girl.Where stories live. Discover now