Κεφάλαιο 49.

240 32 39
                                    

chapter's song: I don't wanna live forever - Zayn Malik ft. Taylor Swift 

*Πάρτε μια βαθιά ανάσα, διαβάστε το προτελευταίο κεφάλαιο και ελάτε να ξεσπάσουμε τα νεύρα μας στα σχόλια!*


________________________

Και οι λέξεις 

φλέβες είναι∙ 

μέσα τους 

αίμα τρέχει.

________________________


Τρεις μήνες αργότερα...

Σήμερα τελείωσε η ακαδημαϊκή χρονιά. 

Το καλοκαίρι ξεκινούσε.

Είχα ένα περίεργο προαίσθημα για σήμερα, σαν να με προετοιμάζει η διάθεση μου για κάτι. Ίσως ήμουν απλά υπερβολικός, επειδή δεν είχα δει ακόμη την Valerie.

Την τελευταία φορά που την είδα, ήταν πριν τρεις μέρες. Δεν ήθελε να βρισκόμαστε στην εξεταστική, γιατί όπως έλεγε της αποσπούσα την προσοχή και δυσκολευόταν να διαβάσει. Δεν έκανα τίποτα παραπάνω από το να την φιλάω, αλλά για έναν ανεξήγητο λόγο πάντα καταλήγαμε στο κρεβάτι γυμνοί.

Έχω συνηθίσει τόσο πολύ την παρουσία της στη ζωή μου, που δεν άντεξα να την αποχωριστώ ούτε μια βδομάδα. Πήγα την Τρίτη το βράδυ στο διαμέρισμα τους για να την δω, και χρειάστηκε μονάχα να απειλήσω τον David για να μου ανοίξει. Φάνηκε να της άρεσε που πήγα – παρόλο που με παρακάλεσε να μην το κάνω. Μου εξομολογήθηκε, μάλιστα, ότι της έλειψα.

Υποσχέθηκα ότι θα σταματήσω να κάνω μαλακίες, αλλά ήξερε πολύ καλά ότι θα κάνω και το περίμενε.

Σήμερα – εκτός από την έναρξη των διακοπών – ήταν και η επέτειος μας. Η Valerie εξακολουθούσε να μου λέει ότι δεν θέλει να της αγοράζω λουλούδια ή δώρα, αλλά δεν την άκουσα ούτε μια φορά.

Στην επέτειο του ενός μήνα κέρασα όλο το Butterflies και με μάλωσε. Την επόμενη μέρα παραδέχτηκε ότι ήμουν χαριτωμένος και το θέαμα με εμένα και τον David να πηγαίνουμε από τραπέζι σε τραπέζι και να τους δείχνω το τατουάζ μου – ναι, έκανα τατουάζ με το όνομα της κοπέλας μου, ήταν απολαυστικότατο. Την έπιασα να ξεκαρδίζεται σε μια γωνία με τον Alex και να μας κοροϊδεύουν. Δεν με ένοιαζε, ήμουν τρισευτυχισμένος και ήθελα να μοιραστώ την χαρά μου.

The European girl.Where stories live. Discover now