Happy Valentine's Day! 😍
Το σχέδιο δεν θα μπορούσε να πάει χειρότερα.
Είμαι άρρωστος.
Χθες το απόγευμα βοήθησα την Lauren να μεταφέρει τα πράγματα πίσω στο σπίτι της και έμεινα να την βοηθήσω να συμμαζέψει και να ετοιμάσει τον χώρο για το πάρτι. Από ό,τι μου είπε, θα καλούσε γύρω στα 50 άτομα. Δεν έχω ιδέα πως θα χωρέσουμε όλοι σε ένα σπίτι, από την άλλη όμως σκέφτομαι ότι μπορεί μερικοί να μην έρθουν για να γιορτάσουν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου με το ταίρι τους.
Δεν πίστευα σε αυτές τις βλακείες. Παλιότερα γιατί θεωρούσα ότι μας εκμεταλλεύονται οι μεγάλες βιομηχανίες και πέφτουμε θύματα του καταναλωτισμού και της εμπορευματοποίησης∙ τώρα, γιατί είμαι ερωτευμένος με την Valerie κάθε γαμημένη μέρα και αυτή όχι.
Στο θέμα μας.
Όταν επέστρεψα από την Lauren, ένιωθα ήδη μια αδυναμία και ο πονοκέφαλος δεν άργησε να έρθει. Ίσως να κρύωσα όταν έφυγα από την βιβλιοθήκη χθες, μιας που δεν ήμουν ζεστά ντυμένος.
Έβγαλα το θερμόμετρο από το στόμα και κοίταξα τους αναγραφόμενους αριθμούς. 38,3. Γαμώτο.
Δεν μπορούσα να της πω να έρθει με αυτά τα χάλια, θα φοβάμαι μήπως τρέξω να ξεράσω, υπάρχει και ο κίνδυνος να την κολλήσω.
Θα περάσω αναγκαστικά όλη την ημέρα στο σπίτι.
Θέλω να πιστεύω ότι αύριο θα είμαι καλύτερα, δεν μου είναι ευχάριστο να χάσω τον αγώνα. Ούτε την παράσταση της Val.
Το τηλέφωνο μου χτυπά και μουγκρίζω επειδή αναγκάζομαι να βγω από το πάπλωμα.
Τρίβω τα μάτια μου και σηκώνω το τηλέφωνο, χωρίς να δω ποιος είναι.
«Ναι;» Η βαριά μου φωνή είναι πιο βραχνιασμένη από το κανονικό.
«Blake; Κοιμάσαι ακόμα;» Αναρωτιέται μια γυναικεία γλυκιά φωνή και στρέφω το κεφάλι μου στην οθόνη για να επιβεβαιωθώ∙ η Valerie.
Δεν υπήρχε περίπτωση να της πω ότι είμαι άρρωστος, σαν κανένας φλώρος.
«Μμ, μόλις με ξύπνησες» Λέω ψέματα και μπορώ να την ακούσω να γελάει.
«Λοιπόν, ξύπνα, υπναρά. Το απόγευμα θα μαζευτούμε σπίτι μου για ταινία, θα έρθεις;» Με ρωτάει και λιώνω.
«Δεν μπορώ να έρθω, μικρή, θα το κανονίσουμε μια άλλη μέρα.» Λέω αόριστα και κατσουφιάζω. Γαμώτο, είμαι ένας μαλάκας.
YOU ARE READING
The European girl.
Romance2021 © Don't copy the story. «Μου κάνει εντύπωση που σε έριξε ο David.» Χαμογελάει ενώ σκουπίζει τα χέρια της, αλλά δεν μου απαντά για λίγο. «Σου κάνει εντύπωση που αντιστάθηκα στην γοητεία σου.» Με διορθώνει. «Οπότε με θεωρείς γοητευτικό.» Παρατήρ...