Η αγάπη που δείχνετε με συγκινεί τόσο πολύ! Είστε υπέροχες ❤
*Το συγκεκριμένο κεφάλαιο ίσως είναι βαρετό, αλλά ξέρετε τι λένε∙ μετά από ένα βαρετό κεφάλαιο, έρχεται ένα δυνατό!*
**Σας αφήνω να το διαβάσετε και πηγαίνω αμέσως να γράψω το επόμενο!
Δεν μπορούσα να καταλάβω τι συνέβη.
Εδώ και δέκα μέρες με απέφευγε. Και δεν είχα ιδέα για ποιον λόγο.
Πλέον μαζευόμασταν στο δικό μου σπίτι και όταν πηγαίναμε στου David, έλειπε ή διάβαζε. Στα κοινά μας μαθήματα παρόλο που καθόμαστε και οι πέντε μαζί, αυτή είναι δίπλα στον Alex και προσέχει από την αρχή ως την λήξη των μαθημάτων. Στην καφετέρια μερικές φορές είναι με την Emma, έχει τύχει να είναι με άλλους συμφοιτητές της, αλλά όποτε έρχεται μαζί μας, μου απευθύνει ελάχιστα τον λόγο.
Ήμασταν μια χαρά και πίστευα ότι αρχίσαμε να τα βρίσκουμε, αλλά λίγες μέρες μετά τον αγώνα, σταμάτησε να μου μιλάει.
Η Anne, από την άλλη, δεν ξεκολλούσε από πάνω μου. Ερχόταν μερικές φορές και στην σχολή μου για να με δει, βγαίναμε μέρα παρά μέρα και ήταν υπερβολικά καλή και γλυκιά.
Προχθές την ακολούθησα στο Instagram και χωρίς να το καταλάβω, χάζευα φωτογραφίες της. Παρατήρησα ότι κάνει μαθήματα μποξ.
Η Emma είχε κοινοποιήσει ένα βίντεο που είδα γύρω στις είκοσι φορές, στο οποίο χόρευε με την ευλύγιστη Valerie. Εκείνο το βράδυ κοιμήθηκα στις 4 τα ξημερώματα.
Ο David δεν έδειχνε να αναρωτιέται για ποιον λόγο δεν μου μιλάει η ξαδέρφη του, αλλά αυτός ήταν διαρκώς στον κόσμο του. Σε μια βδομάδα, συγκεκριμένα στις 9 Νοεμβρίου, η Emma είχε γενέθλια και σκόπευε να της ζητήσει να τα φτιάξουν επιτέλους.
Βγήκα από το διαμέρισμα μου και πήρα τον δρόμο για την σχολή. Σε μισή ώρα θα ήμουν εκεί. Τις τελευταίες μέρες δεν οδηγούσα, προτιμούσα να περπατάω.
Η Anne μου είχε στείλει ήδη μήνυμα από τις 8 το πρωί, αλλά την αγνοούσα. Για κάποιον λόγο είχε γίνει εκνευριστική. Ζητούσε συνέχεια την προσοχή μου, αλλά δεν την αδικώ, γιατί η προσοχή μου ήταν στραμμένη αλλού.
«Προτού φύγετε από την αίθουσα, θα πρέπει ο καθένας σας να πάρει από ένα χαρτάκι. Είναι η εργασία για την επόμενη βδομάδα. Στην μια πλευρά γράφει τον αριθμό και στην πίσω το θέμα της εργασίας. Βρείτε τα άλλα άτομα που έχουν τον ίδιο αριθμό και καταγράψτε τα στοιχεία σας σε αυτήν την σελίδα. Είναι ο πιο δίκαιος τρόπος κι έτσι θα γνωριστείτε περισσότερο μεταξύ σας. Ξεκινήστε!» Είπε ο καθηγητής Michael και η πλειοψηφία των κοριτσιών πήγε προς το μέρος του για να θέσει απορίες, αλλά κυρίως για να του την πέσουν.
YOU ARE READING
The European girl.
Romance2021 © Don't copy the story. «Μου κάνει εντύπωση που σε έριξε ο David.» Χαμογελάει ενώ σκουπίζει τα χέρια της, αλλά δεν μου απαντά για λίγο. «Σου κάνει εντύπωση που αντιστάθηκα στην γοητεία σου.» Με διορθώνει. «Οπότε με θεωρείς γοητευτικό.» Παρατήρ...