«Αυτό είναι το γαμημένο πρόβλημα, Valerie! Ότι δεν θέλω να είμαι φίλος σου!» Λέω χωρίς να το σκεφτώ.
«Γιατί; Σου το απαγόρεψε η κοπέλα σου;» Τονίζει την φράση κοπέλα μου ειρωνικά.
«Γιατί είμαι ερωτευμένος μαζί σου γαμώτο!» Της φώναξα και κοιταχτήκαμε.
Ανάσαινα βαριά και την πλησίασα.
Αυτή με κοιτούσε σταθερά, σαν να περίμενε κάτι από εμένα. Το στόμα της είχε ανοίξει από την έκπληξη και δεν κουνιόταν, τα μάτια της διάπλατα από το σοκ.
«Τι είπες;» Με ρώτησε, σαν να μην ήταν σίγουρη αν άκουσε καλά.
«Είμαι ερωτευμένος μαζί σου, από την πρώτη μέρα που σε γνώρισα.» Παραδέχομαι αποφασισμένος χωρίς να το σκεφτώ.
Ακολουθεί μια παύση.
«Κατάλαβα.» Απαντώ θυμωμένος.
«Blake, εγώ-»
«Valerie! Τα παιδιά μου είπαν ότι θα σε βρω στο πάρκο. Τι κάνετε εσείς εδώ;» Μας πλησιάζει ο Theo, αλλά δεν του δίνουμε την παραμικρή προσοχή.
Σκύβω προς το μέρος της και της ψιθυρίζω,
«Val;»
Τα μάτια της σηκώνονται προς τα πάνω και λιώνω στο βλέμμα τους.
Την κοιτάω έντρομος, κρέμομαι πραγματικά από τα χείλη της.
«Valerie; Πρέπει να φύγουμε, αν θυμάσαι.» Την πιέζει και πιάνει το χέρι της.
«Πρέπει να φύγω.» Μου ψιθυρίζει, αλλά δεν δείχνει να θέλει να υπακούσει.
«Πήγαινε, θα μιλήσουμε μετά.» Την καθησυχάζω και έρχεται κοντά μου. Η καρδιά μου χτυπάει πολύ δυνατά.
«Συγγνώμη.» Απολογείται και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο. Κρατάει λίγο περισσότερο τα χείλη της στο μάγουλο μου και εγώ χαμογελάω.
Τους παρατηρώ καθώς φεύγουν, και η Valerie γυρίζει μια φορά για να με κοιτάξει.
Χρειάζομαι ένα τσιγάρο.
[...]
«Και τί σου απάντησε;» Ρωτάει με αγωνία ο Edward.
Μετά από αυτό το σκηνικό, επέστρεψα σπίτι και το πρώτο που έκανα ήταν να καλέσω τον αδερφό μου για να του πω όσα συνέβησαν.
«Τίποτα. Μας διέκοψε ο μαλάκας ο Theo.»
«Ο γκόμενος της;»
«Μην τον λες έτσι.» Παραπονιέμαι και στριφογυρίζει τα μάτια του.
«Ας τον αγνοούσε, γαμώτο. Περίμενες μια απάντηση» Λέει απογοητευμένος και κοιτάω αλλού.
DU LIEST GERADE
The European girl.
Romantik2021 © Don't copy the story. «Μου κάνει εντύπωση που σε έριξε ο David.» Χαμογελάει ενώ σκουπίζει τα χέρια της, αλλά δεν μου απαντά για λίγο. «Σου κάνει εντύπωση που αντιστάθηκα στην γοητεία σου.» Με διορθώνει. «Οπότε με θεωρείς γοητευτικό.» Παρατήρ...