Κεφάλαιο 47.

273 32 37
                                    

Καλή βδομάδα και καλή Σαρακοστή σε όλους& όλες ❤

Αν φτάσουμε τα 20 σχόλια, θα ανέβει νέο κεφάλαιο μέσα στις επόμενες 24 ώρες. Απολαύστε!


Το τριήμερο ξεκινά.

Είχαμε μαζευτεί οι περισσότεροι στο σπίτι του David και της Val και περιμέναμε τους υπόλοιπους. Ενώ στην αρχή κανονίζαμε να πάμε οι πέντε μας, τελικά προσκαλέσαμε και τον Luke, την Lauren και την Liz.

«Μωρό μου νομίζω ότι έχεις πάρει πολλά. Δυο βράδια θα μείνουμε μόνο.» Υπενθυμίζει ο David στην κοπέλα του και αυθόρμητα κοιτάω την βαλίτσα της. Είναι μεγάλου μεγέθους και συνοδεύεται από τρεις μικρότερες τσάντες.

«Πρέπει να είμαι προετοιμασμένη για κάθε ενδεχόμενο. Επίσης, ίσως χρειαστεί να δανείσω ρούχα στην ξαδέρφη σου. Για τον Θεό, Val, πήρες αυτήν την μικρή βαλίτσα; Ας ερχόσουν μόνο με την τσάντα σου» Την κοροϊδεύει όταν παρατηρεί την μικρή βαλίτσα της κοπέλας μου.

«Ίσως να μην χρειαστεί ρούχα.» Μουρμουρίζω και κρυφογελάω με τον εαυτό μου.

«Τι είπες εσύ;» Ρωτά ο David και μαζεύομαι αμέσως. Ο Alex δίπλα μου, που προφανώς άκουσε αυτό που ψιθύρισα, γελάει. Του κάνω νόημα ότι δεν είπα κάτι και κλείνω το μάτι στην Val, η οποία μου δίνει ένα χαμόγελο.

Είναι τόσο όμορφη και γλυκιά με αυτήν την πρόχειρη ουρά που έχει κάνει στα μαλλιά της. Φοράει ένα κυπαρίσσι φούτερ με τζιν και άσπρα αθλητικά και κρατά στα χέρια της ένα αμάνικο.

«Ποιοι έμειναν;» Ρωτάω και κοιτιόμαστε μεταξύ μας.

«Η Elizabeth και ο Luke, μου έστειλε η Liz ότι είναι στον δρόμο.» Μας ενημερώνει ο Alex και κοιτάω την Lauren. Πέρασα να την πάρω και στο αμάξι δεν σταμάτησε να μου μιλάει για τον Luke. Ελπίζει ότι θα προχωρήσει το μεταξύ τους στην εκδρομή, μάλιστα έχει καταστρώσει ολόκληρο σχέδιο για το πως θα τον κάνει να τρέχει πίσω της και να κοιμηθούν μαζί.

Ήμουν αρκετά ηλίθιος και ενθουσιασμένος όταν πρότεινα να πάμε εκδρομή, ξεχνώντας ότι εγώ και η Valerie δεν έχουμε αποκαλύψει την σχέση μας και θα αναγκαζόμασταν να κοιμηθούμε χωριστά. Και ήμουν ακόμα πιο ηλίθιος όταν ανέθεσα στον David τα δωμάτια, γιατί έκλεισε ένα δίκλινο για αυτόν και την Emma και δυο τρίκλινα, ένα για εμάς και ένα για τα κορίτσια. Θα έπρεπε να βρω ένα σχέδιο για να διώξω τα αγόρια το βράδυ και να κοιμηθώ με την Val.

«Λοιπόν, πώς θα χωριστούμε;» Ρωτάει ο Alex μόλις βγαίνουμε από το κτίριο και φτάνουμε στα αυτοκίνητα.

The European girl.Onde histórias criam vida. Descubra agora