«Φίλε..»
Ακολούθησε μια παύση.
«Νομίζω πως την έχω πατήσει μαζί της. Πολύ άγρια.»
«Μην μου πεις.»
«Σου μιλάω σοβαρά, μαλάκα.»
«Δεν προσπαθείς καν να είσαι διακριτικός, το έχουμε καταλάβει όλοι.»
Άνοιξε την πόρτα και είδαμε την Valerie να έχει ακουμπήσει το σώμα της στην άκρη του τραπεζιού και να τρώει μια μπανάνα.
Προκαλεί ακόμα κι όταν τρώει αυτή η κοπέλα.
Χρειάστηκε να σκεφτώ τον αυριανό αγώνα για να μην μου σηκωθεί.
«Το ραντεβού πήγε καλύτερα από όσο φανταζόμουν. Είναι γλυκιά, έχει χιούμορ.. και έκανε αυτή την κίνηση να με φιλήσει. Και μου ζήτησε αυτή δεύτερο ραντεβού. Εκεί τα είδα όλα.» Σε όλη την διαδρομή από το γήπεδο ως εδώ, μας εξιστορούσε το ραντεβού του.
«Φλώρε» Είπαμε ταυτόχρονα με τον Alex και γέλασε η Valerie. Πέταξε την φλούδα στον κάδο και πλησίασε στο σαλόνι, αλλά δεν κάθισε.
«Γαμηθείτε. Val, μίλησες μαζί της; Σου είπε κάτι;» Ρώτησε ο David και η Valerie σταύρωσε τα χέρια της στο στήθος της.
«Μου είπε ότι της αρέσεις.» Ήταν το μόνο που είπε και προσπάθησε να φύγει.
«Έλα τώρα, Val.. πες μου!» Την ικέτευσε, αλλά αυτή δεν έδειχνε να πτοείται.
«Αν κάποιος φίλος σου ενδιαφερόταν για εμένα, θα μου έλεγες;» Ρώτησε εξεταστικά.
«Ούτε καν» Είπαμε εγώ και ο Alex την στιγμή που ο David είπε «Εννοείται»
Δεν υπήρχε περίπτωση. Ήμουν κάθετος.
Μας κοίταξε όλους και έπειτα του είπε, «Το ότι της αρέσεις λέει ήδη πολλά. Δεν θα σου πω τίποτα παραπάνω.» Είπε και έφυγε προς το δωμάτιο της.
«Για να μην σου είπε κάτι αρνητικό, σημαίνει ότι της αρέσεις και μάλιστα πολύ. Σε φίλησε, βλάκα. Προφανώς και θέλει να συνεχίσετε.» Τον καθησύχασε ο Alex. Γινόταν υπερβολικός. Αφού δέχτηκε να βγουν ραντεβού, σήμαινε εξαρχής ότι τον θέλει, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί δίνει τόση μεγάλη σημασία σε αυτές τις λεπτομέρειες.
«Θα μπορέσεις να παίξεις στον αγώνα αύριο, ή θα τα σκατώσεις;» Τον ρώτησα και ακούμπησα την πλάτη μου στον καναπέ.
«Θα μπορέσω.»
«Θα τα σκατώσει.» Λέει ο Alex και με σκουντάει.
ESTÁS LEYENDO
The European girl.
Romance2021 © Don't copy the story. «Μου κάνει εντύπωση που σε έριξε ο David.» Χαμογελάει ενώ σκουπίζει τα χέρια της, αλλά δεν μου απαντά για λίγο. «Σου κάνει εντύπωση που αντιστάθηκα στην γοητεία σου.» Με διορθώνει. «Οπότε με θεωρείς γοητευτικό.» Παρατήρ...