Multimedya: Sancak Bana Kendimi Ver
Ilk günden ders işlemezler zannederken dersin kralını işlemişlerdi. Fizikçi anamızı ağlatmıştı.
Dersin bitişine son iki dk kala tahtanın önüne geçip bize bakıyordu. Bakışları nasıl koydum ama der gibiydi. Öyle bir bakış... Vardı işte kurcalamayın.
Gözlerim dönmeye başlarken kafamda Kerimcan Durmaz'ın çilekli lolipop şarkısı, kaşlarımı çatarak bakıyordum ilk günden ders işleyen sevgili Fizikçimize....
Teneffüs olduğunu haber veren zil çalınca önden fizikçi kafam kadar topuklularını yere vura vura çıktı.
Onun arkasından da öğrenciler arkalarından biri kovalıyormuşçasına kaçtılar sınıftan. Ben de o tayfadaydım. En önde koşandım bile diyebilirim.
Fizik dersi işleyipte kafası kalan biri varsa benimle iletişime geçsin. Diğer sayısal dersler de dahil.
Bahçedeki kamelyaya otururken az daha ağlıyordum. Bizimkiler de yanıma oturduklarında Tunç hariç digerlerinin de benden farkı olmadığını fark ettim. Adam zekiydi tabi...
O meymenetsiz bize bakıp sırıtmasaydı onun için iyi düşünmeye devam edecektim. Şu an da kalkarsam onun için kötü olacaktı.
Fizikçiden aşağı kalır bir yanı yoktu. Yan tarafımda duran Çağatay'ın konuşmasıyla kafamı oraya çevirdim Edoşun omzuna kafasını yaslamış yarı açık gözleriyle "Abi tamam sen zeki olabilirsin ama biz değiliz. Beynimiz s**ildi amk yeter ya" deyip kollarını masanın üzerinde birleştirip kafasını gömdü.
Duygularıma tercüman olan Çağatay'ı onaylarcasına başımı salladım.
Diğerleri de bize katılınca kafamı masaya koyup gözlerimi kapattım. Okulumun ilk günü tek kelime ile "BERBAT" geçmişti.
*************
Eve yetiştiğimde kapıyı tekmelemeye başladım kapıyı açan abime yandan bir bakış atıp ayakkabılarımı eşiğe doğru tekme ile savurdum. Annem olsaydı böyle rahat davranamazdım.Içeri ayağımı vura vura girdiğimde odama kadar gitmiştim. Kapıyı açtığım gibi kendimi yatağa atmam bir olmuştu.
Bu gün tartışmasız on iki yıllık okul hayatımda en sorunlu gündü...
Saçımdaki tokayı çekip fırlattım çantamı da komidinin önüne koyduğumda şu anlık sadece bir amacım vardı.
Ilık bir duş ve uyku...
❄
Birileri bu gün bölüm mü istemişti....
Çilekli lolipoop, limonlu lolipoop, karpuzlu lolipoop yersin aşkım. Ama sen en çok çilekli lolipoop seversin aşkım 😍
Neysss kendinize iyi bakın gülüm hade babayyysss
♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Faciası
Short StoryBir lise macerası. Genç kız edebiyatı #146 28.04.21 Umutsuz #1 04.10.21 Başlama Tarihi 04.01.21 Bitiş Tarihi 17.11.22 Başlamadan önce şunu belirteyim. Bu kitap ergenliğimin ortalarında yazılmaya başlandı. O yüzden belli bir mantık aramayın. Sadece e...