Multimedya: Bölüm şarkısı ❤
Keyifli okumalar 💛💙
Gözlerimi kısarak bakıyordum Cemoşa. Onun yüzünden bir kişiye yapacağım açıklamayı 4 kişiye birlikte yapmıştım.
Siz şimdi ne oldu diyorsunuz...
Küçük bir flashback
"Merhaba enişte ben Poyraz Cem... " Dedi elini uzatırken.
Hazar abinin bakışları bana döndü bir an...
Beni şaşırtacak o adımı atıp Poyraz'ın uzattığı elini tutup sıktı.
"Hazar... " Dedi soğuk bir şekilde.Tam ağzımı açıp açıklama yapacakken arkamdan Edanın sesi yükseldi.
"Ayyhh Nisan sevgilin mi var!? Cemoş bana mesaj atınca emin olmak için geldim.... " Dedi gözleriyle Hazar abiyi süzerken.
Kulağıma eğildi hafifçe "Yalnız bayağı iyiymiş... Aferin kız sana hiçbirşey bilmiyor gibi görünüyorsun ama sen benden de betersin. Adama bak lan modern zamanın Brad Pitt'i... " Dedi gözleriyle onu süzmeye devam ederken.
Dirseğimi karnına geçirdim hafifçe. Ağzından bir inilti çıktığında, komutu almış gibi ağzına fermuar çeker gibi yaptı.
Tam ağzımı açmış konuşacakken tanıdık bir ses daha duydum.
"Sevgilin varmış onu görmeye geldim... " Gözlerimi kısarak Çağatay a bakmaya başladım.
"Ne dedim ki ben şimdi..."
Çağatay ın hali bir an komik gelse de istifimi bozmadım. En son arkadan Tunç göründü. Gözleri direkt yanımda duran Hazar abiye odaklıydı.
"Arkadaşlar..." Dikkati üzerime çekerken derin bir nefes aldım.
"Hazar abi... " Dedim abi kısmını bastırarak. " Abimin arkadaşı..." Yüzleri renkten renge girdi.
Hazar abiye döndüm hafifçe "Sen de kusura bakma Abi bizim çocuklar işte..."
Saçlarımı karıştırdı hafifçe.
"Sorun yok prenses ben gidiyorum abin gelmiştir şimdiye... " Dedi gülümseyerek.
"Görüşürüz.. " Dedim.
O gidene kadar arkasından baktık. Motor arkasında toz bırakarak gittiğinde bizim çocuklara döndüm. Yüzümdeki ifadeden midir Çağatay ve Poyraz hızlı adımlarla yürüyerek okula doğru yürüdü.
Depar atmışlardı bildiğin.
Tunç ellerini cebine koyarak onların arkasından yavaş yavaş ilerlemeye başladı. Sallana sallana.
Düşünceli bir hali var gibiydi. Ya da bana öyle gelmişti bilmiyorum. Önemsememeyip yanımda durup bana ima ile bakan Eda'ya döndüm.
Ona gözlerimi devirip önüme döndüm ve yürümeye başladım.
Arkamdan hızlı adımlarla yetişip kolunu koluma geçirdi. Ve başını omzuma yasladı.
Ona gülüp etrafıma bakındım. Gözlerim bir çift siyah gözle kesişince hemen önüme döndüm.
Ben bu salağı yine unutmuştum...
Veeee....Bitti...
Nasıldı bölüm?
Hazar Hakkındaki düşünceleri alayım?
Tunç neden sessiz kaldı sizce?
En çok kime güldünüz?
Neyse yeni bölüme kadar kendinize iyi bakın💛💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Faciası
Short StoryBir lise macerası. Genç kız edebiyatı #146 28.04.21 Umutsuz #1 04.10.21 Başlama Tarihi 04.01.21 Bitiş Tarihi 17.11.22 Başlamadan önce şunu belirteyim. Bu kitap ergenliğimin ortalarında yazılmaya başlandı. O yüzden belli bir mantık aramayın. Sadece e...