20. Bölüm❄️

193 31 83
                                    

Multimedya: Tac Mahal✨(Tunç'tan sonra müptelası oldum siz de dinleyin :)) ve Juliet🌸

"Günaydın sınıf!"

Onlardan da benzeri sesler yükselirken uykulu bedenimi sırama attım.

Çok uykum olduğu yetmezmiş gibi bir de başım çatlayacak derecede ağırıyordu. Üstüne okul çekilmez oluyordu her haliyle.

Çantamdaki ilaçlardan birini pet şişedeki su yardımıyla içtim.

Geçerdi herhalde ya...

Gevşek topuzumdan çıkan birkaç tutamı kulağımın arkasına sıkıştırıp arkama yaslandım.

"Günaydın..."

Yanıma oturan Tunç'la bakışlarım ona dönerken ağzımın içinde "Günaydın " dedim.

Ama sanki hiç aymamış gibiydi. Kimsenin kafası yerinde değildi.

Tunç kafasını sıraya gömerken sınıfa giren nöbetçi öğrenciyle bakışlarım ona çevrildi.

"Şenay hoca bugün izinliymiş arkadaşlar dersler boş..."

Dediği şeye hem üzülmüş hem sevinmiştim.

Daha önce haber verilseydi hiç gelmez evde yatardım.

Sınıfın çoğu dışarı çıkmıştı. Kalan tek tük kişi ya telefonuyla ilgileniyor ya da test çözüyordu.

Yanımdaki Tunç ağzının içinde homurdandığında ne olduğunu anlamadan başını omzuma koyup gözlerini kapattı.

Anlık şaşkınlıkla gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Şaşkınlığım zamanla yüzümde bir gülümsemeye dönüştü.

Tunçu rahatsız etmemeye dikkat ederek çantamdan telefonumu ve kulaklıklarımı çıkardım. Telefondan şarkıyı ayarlayıp kulaklığın tekini taktım. (Multi)

Diğerini Tunç'a uzatırken gözlerini hafif aralayıp ağız kenarıyla güldükten sonra kulaklığı alıp taktı.

"Beni seve seve, hadi canıma bak
Herkes gibi tek bırakıp gitme
Beni kaderimin elinden al, sakın ola pes etme
Beni sara sara, bi bakarsın iyileşiverir tüm yaralarım
Seni ben o zaman, yedi harikadan taç mahalim yaparım"

Hafifçe gülümseyip kafamı Tunç'un kafasının üzerine koydum.

Gözlerimi kapatıp kendimi şarkıya verdim. Birkaç dakika sonra elimin üzerinde hissettiğim baskıyla gözlerim açıldı.

(Tam istediğim gibi birşey bulamadım bununla idare edin :))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tam istediğim gibi birşey bulamadım bununla idare edin :))

Kalbim heyecandan depara kalkarken aptal aptal sırıtmaya başladım.

Dudaklarımı birbirine bastırıp gülümsememi durdurmaya çalışıyordum.

Gözlerimi kapatıp kendimi çalan müziğe verdim. Anın tadını çıkaracaktım sadece...

⚜️

Cemoşla ifşa saatleri 😘😉

Cemoşum💕: Evet kankilerim...

Cemoşum💕: Yeni bir ifşa ile karşınızdayım...

Cemoşum💕: Bu sefer harbi çok şaşırdım...

Cemoşum💕: Herkesten beklerdim de senden beklemezdim Nisoşum 💔

Cemoşum💕: *fotoğraf*

Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Tunç ve benim fotoğrafımdı. Ne ara çekmişlerdi.

Cemoşum💕: Çok alındım çok gücendim, sizi kankilikten reddediyorum... Artık kankim falan değilsiniz hıh

Cemoşum💕: Bana bana cemoşunuza söylemediniz...

Soğuk Nevale🍃❄️: Daha bir şey olmadığından olabilir mi gerizekalı?

Soğuk Nevale🍃❄️: Salak salak konuşup beni daha fazla sinirlendirme.

Cemoşum💕: Abi nasıl bir şey yok, sınıfa giriyorlar ve el ele diz dizesiniz ne anlayalım bundan...

Daha fazla dayanamayacağımı anlayınca gruptan çıkıp telefonumu sessize aldım.

Kulaklarıma kadar yanıyordum.

Cemoştan beklemezdim...

İçimden geçirdim. "Bekle bakalım Cemoş sanki sen aşık olmayacaksın ben seni o zaman göreceğim..."

🖤
Yeni bölüm geldiii!!

Cemoşumun dediği gibi "El ele diz dize" yakalandılar kzlzmzkkdks

Nasıl buldunuz bölümü?

Sizce fotoğrafı kim çekmiş olabilir?

Medyaya alakasız bir şekilde Julieti koymak istedim. Tşk öd bb

İstek/öneri.

Yeni bölüme kadar kendinize iyi bakın canlar😘💕

Lise FaciasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin