Multimedya:
Sınıfa yöneldiğimizde keyfimizi kaçırtacak tek şey koridorda fizikçinin nöbet tutuyor olması zannetmiştim. O da kötüydü ama şu anki şeyle kıyaslanamazdı. Hadi bakalım benim de çoktandır elim kaşınıyordu.
***********
Yakalarından kavrayıp duvara yasladım. Yüzüne adeta tıslayarak
"Ne istiyorsun lan yine?! Bana yaptıkların yetmedi mi ha yetmedi mi?"
Şu an bizimkiler de dahil herkes bana anlamaz bjr şekilde bakıyorlardı emindim.
" Sana da merhaba Nisan..." dedi suratıma bir haltı başarmış gibi bakarken. Kendimi tutamayarak suratına tükürdüm.
" Yazıklar olsun... Beni arkadaşlarımdan ayırdığınız yetmedi mi ha yetmedi mi?!" Ellerimi göğsüne vurdum. " Siktirip gitsene oğlum sen ne geziyorsun. Ordaki düzenimi bozduğun yetmedi de gelip burdakini de mi bozacaksın hayvan herif?!"
Ellerimi göğsüne koyup ittirdim geriye doğru "Siktir git Çetin... Cidden sinirlenmeye başlıyorum o salak arkadaşının hazin sonuna dönmek isyemiyorsan ikile!"
Yüzünde lakayt bir ifade suratıma baktı bir süre. " O dediğin şimdilik mümkün değil bebeğim senin ardından kaydımı buraya ald..." son dediğini dinlemeden üzerine sıçradığım gibi saçlarına asılıp aşağı çektim.
Şimdi ağzına sıçtım Çetin... Şimdi ağzına sıçtım....
********
Gözlerimi kısarak baktım, herşeye rağmen suratındaki lakayt sırıtmasına devam ediyordu. Şimdi bi çakıcam...
Saçlarını yolmuş, yüzünü dağıtmıştım... Ama bizim mal sırıtmaya devam ediyordu...
Yüzümdeki ifade aynen sabit dururken birden adımın seslenilmesiyle o yöne döndüm.
Müdür bey amcanın kel kafası bütün ihtişamıyla parlarken elimi yüzüme siper etmemek için büyük bir uğraş veriyordum.
" Nisan Günay... Kendi okulunda bir vukuata karıştığın için buraya gelmiştin değil mi kızım?"
Onu başımla onaylayıp "Evet..." dedim.
" Kızım okulunda da erkek dövüyormuşsun bu doğru mu? " dedi gözlüğünü burun kemerine indirip bana üstten bir bakış attı.
Yan tarafımda gelen kahkaha ile oraya döndüm. Cemoş elini ağzına kapatmış gülmemek için kendini tutuyordu. Ona bakıp dudağımı ısırıp müdüre döndüm.Yine başımla onayladım onu. Başımı hafif öne eğdim pişman olduğumu zannetsin diye. Öyle birşey yoktu zaten yine olsa yine yapardım dua etsin o cücük beynini patlatmadım. Aklım hala yapamadıklarımda.
Zar zor müdür bey amcadan kurtuldukduktan sonra dışarı çıktığımızda Cemoş büyük bir kahkaha patlattı. Ben de ona katıldığımda Çağatay ve Eda'da gülmeye başladı.
Bu gün bir şekilde yırtmıştım... Yarın ne olacağı belli değildi. Yeni yeni arkadaş edinmeye başlamışken düzenimi bozmasına izin vermeyecektim. Hesabı görülecekti...
❄
Uhuuuu ne hesabı dediğinizi duyar gibiyim...
Küçük civciv dehşet saçtı ghxdcxxv
Bu bölümde bu kadar nasıldı beğenebildiniz mi?
Her neyse ben de yeni bölüm yazmaya gidem akşama atarım belki...
Muah öptüm♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Faciası
Short StoryBir lise macerası. Genç kız edebiyatı #146 28.04.21 Umutsuz #1 04.10.21 Başlama Tarihi 04.01.21 Bitiş Tarihi 17.11.22 Başlamadan önce şunu belirteyim. Bu kitap ergenliğimin ortalarında yazılmaya başlandı. O yüzden belli bir mantık aramayın. Sadece e...