Multimedya: Bölüm şarkısı♥️ (Yazarken ben de onu dinledim siz de dinleyebilirsiniz :)) Ve Nisan Günay♥️
Keyifli okumalar♥️
Şuraya bir ♥️ bırakmamız yok mudur?
Kışın sonunu söyle
冬の終わりを告げるHafif bir bahar gününe kadar
優しい春の日までÇiçekler açana kadar kalmanı istiyorum
花咲くまで いて欲しいOlduğu gibi
そのまま そのまま23. Bölüm "Senin yüzünden"
Nisan Günay🖤⛓
Gözyaşlarımın şiddeti azalırken hafif iç çekişlere bırakmıştı yerini.
Eski etkisini göstermeyen yağmur, eskisi kadar rahatsız etmiyordu beni. Artık onu da umursamıyordum.
Üzerimdeki kot elbise yağmurun etkisiyle bayağı ağırlaşmıştı. Rimelim de akmıştı büyük ihtimalle...
Kış ayının başlarında olmamızın etkisiyle bedenim buz kesmişti.
Kollarının arasına girdiğim adamın sıcaklığı da yeterli gelmiyordu artık.
Art arda hapşırdım. Bu hayra alamet değildi. Hasta olacaktım yüksek ihtimal... Ama bu bile şu an hiçbir şekilde umurumda değildi.
Kollarımı Doğan'ın belinden çekip geriye çekildim.
Bakışlarımı kaçırarak göz altlarımı sildim elimin tersiyle.
"Eve gitmek istiyorum..."
Doğan başını sallayıp ayağı kalktıktan sonra elimden tutup beni de kaldırdı.
"Burda bekle hemen geliyorum..." Omuzlarımın üzerine çıkardığı ceketini bırakırken mekana doğru yürümeye başladı.
Cekete sarılıp beklemeye başladım Doğanı.
Birkaç dakika sonra Doğan elinde sırt çantam ve ceketimle gelirken bakışlarım ona çevrildi.
Eliyle arkadaki siyah filmli arabayı gösterdi. Yürümemi ister gibi.
İkiletmeden yürümeye başladım.
Üzerimde büyük bir boşvermişlik hakimdi... Hiç bir şey umurumda değildi belki de artık...
♾
Eve vardığımızda Doğan hemen inip bana yardım etmek için kapımı açtı ve arka koltuktan çantamı aldı.
Giydiğim topuklu ayakkabılar zaten yerinde olmayan kafam sayesinde sarsak adımlarımı bozarak yürümemi daha da zorlaştırıyordu.
Bir daha kesinlikle topuklu ayakkabı giymeyecektim!
Doğan bana yardımcı olarak çantamı uzattı. İçinden anahtarı alıp ona verirken çantamın fermuarını kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Faciası
Short StoryBir lise macerası. Genç kız edebiyatı #146 28.04.21 Umutsuz #1 04.10.21 Başlama Tarihi 04.01.21 Bitiş Tarihi 17.11.22 Başlamadan önce şunu belirteyim. Bu kitap ergenliğimin ortalarında yazılmaya başlandı. O yüzden belli bir mantık aramayın. Sadece e...