Multimedya: JiminAşkım Filter♥
Ders vakti olduğunu belli eden zille ayağı kalktık. Okula yöneliyorduk ki dış kapının orda Tunç göründü. Yanımıza yürürken elini ağzına kapatıp esniyordu.
" Nabıyonuz lan?" Deyip yanımda yürümeye başladı.
"Ooo uyuyan yakışıklı uyanmış. Günaydın diyeceğim ama öğlen oldu nerdesin kanka ya devamsızlık süreni ilk haftadan doldurmaya başladın.." dedi Çağatay haklı olarak.
Onu onaylayıp önüme döndüm. O sırada Poyraz kolunu Tunç'un omzuna atıp iyice yanaştı.
" Kanka öyle birşeyi kaçırdın ki..." elini yumruk yapıp ağzının önüne koydu kendine destek verir gibi
"Ne oldu... Diye sormaya korkuyorum. .."
" Ne olmadı ki... Bizim küçük civciv dehşet saçtı. " Tunç hayretle bana döndü ve beni gösterdi bu mu dercesine. Aslında o kadar kısa da değildim. Ama karşımdakiler maşallah sırık oldukları için yanlarında kısa oluyordum. Yani maşallah Allah bir boy vermiş ti gerisini koyvermişti.
Gözlerimi kısarak ona baktım. Poyraz kendini geri çekip yalandan sırıtmaya başladı. "Sinirlenme Nisan kankim.... Tunç kankimin de olayları bilmeye hakkı yok muuu?" Dedi ajitasyon yaparken. Ona gözdevirip önüme döndüm. Şu çocuk antidepresan gibiydi. Her ne olursa olsun beni mutlu ediyordu.
Konunun geri kalanını büyük bir heyecanla anlatırken Tunç'un bakışları arada hayretle bana dönüyordu. Gözlerimi kısarak ona kötü kötü bakınca anca önüne dönebilmişti.
Günün Özeti benim yine erkek dövmemdi. Bu sefer okuldan atılmadan kaçabilecek miydim emin değildim. Ama eğer ki bu defa beni böyle bir olaya karıştırır sa sessiz kalmayacak gerekirse kendimi kodese onu tahtalı köye yollayacaktım ama bu sefer olanlara göz yummayacaktım.
Doğanı da en son o kavga günü görmüştüm. Sözde sevgilim olan kişi. Aslında sevgilim miydi kankam mıydı orası da belli değildi ki.
Dengesiz herifin tekiydi. Bazen bana öyle bir yaklaşıyordu, öyle sözler söylüyordu ki diyordum işte kalbime dokundu diye...
Bazen de öyle biri oluyordu ki sanırsın kaç yıllık kahve arkadaşıyız en son kavgada görmüştüm onu. Şu an görmek istiyor muydum ondan bile emin değildim.
Satmıstı beni sevgilisine sözde sevdiğine değilde kankasına arka çıkmış, Çetin'in dayaklarından o da nasiplenmişti.
Pezevenk herif bir zahmet gözüme gözükmesindi. Yolsa ben ona yapacaklarımı biliyordum...
Çetin'in geçmişinde ne gibi bir rolü olduğunu öğrendik...
Doğan kitaba yeni dahil olan bir karakter...
Sizce Doğan mı haklı Nisan mı?
Yeni bölümde görüşürüz okurlarım...
Adnan kaçar!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Faciası
Short StoryBir lise macerası. Genç kız edebiyatı #146 28.04.21 Umutsuz #1 04.10.21 Başlama Tarihi 04.01.21 Bitiş Tarihi 17.11.22 Başlamadan önce şunu belirteyim. Bu kitap ergenliğimin ortalarında yazılmaya başlandı. O yüzden belli bir mantık aramayın. Sadece e...