7. Ups...

145 8 2
                                    

Cristyne
Někdo zaklepal na dveře. Asi Isaac. Obula jsem si boty a šla jsem otevřít. Isaac se na mě usmál. ,,Ahoj, můžeme?" ,,Ahoj můžeme." Oplatila jsem mu úsměv. Zamkla jsem dveře a společně s Isaacem jsme se vydali k lesu. Povídali jsm si o škole a tak. U prvního stromu se Isaac zastavil. ,,Dáme závod?" Nadzvedla jsem obočí. ,,Kdo bude první u domu Haleů vyhrál!" Zakričel Isaac, mrknul na mě a rozběhl se. Co? To fakt? Protočila jsem oči a pak jsem s dětinským úsměvem vyběhla za Isaacem. Isaac byl rychlý, ale já jsem alfa. Zrychlila jsem a začala jsem ho dohánět. Už jsem viděla nějaký starý dům. Ještě jsem tam nikdy nebyla, takže bylo vlastně dobře, že Isaac vyběhl první, protože kdyby ne nevěděla bych kam běžet. Už jsem Isaaca předbíhala. On trochu zrychlil, ale rychleji už nemohl. Usmála jsem se. K domu jsem doběhla první a opřela jsem se o něj. Isaac doběhl hned po mně. Doběhl až ke mě a dal ruce vedle mojí hlavy na stěnu domu. Byl vyšší než já, takže jsem musela zvednout oči, abych viděla do jeho očí. 

Veronica

,,Někdo se na tebe dívá." Nadzvedla na mě obočí Katherine. Podívala jsem se kolem sebe. Zastavila jsem se na Stilesovi, který se na mě díval. Když jsem se na něj podívala trochu znervózněl. Chvíli jsem se dívala do jeho očí, ale pak jsem uhnula pohledem. Katherine se začala smát. Zmateně jsem se na ní podívala. Ona se snažila přestat smát. Podívala se a zase se začala smát. Plácla jsem ji do ramena. ,,Můžete jít." Řekl učitel. Vzala jsem si věci a vyšla ze třídy. Katherine zastavila Stilese. ,,Stilesi? A jak to teda dopadlo s tím Derekem?" Stiles se na ní podíval. ,,Je v pohodě, měl v sobě oměj, ale vypálili jsme to." Katherine se usmála a šla za mnou. ,,Měla by ses s ním někdy taky setkat tak, aby si tě vlastně všimnul a nebyl v bezvědomí, nebo jenom neprocházel." Katherine se ušklíbla. Rozešly jsme se ze školy domů. Povídaly jsme si o různých blbostech. ,,A co ty a Stiles?" ,,Co?" Katherine se usmála. ,,Jste jasní." Nadzvedla jsem obočí a dál jsem to neřešila. 

Cristyne

Isaac se začal přibližovat. Naše rty už se skoro dotýkali. Najednou jsem uslyšela kroky. ,,Ups..."  S Isaacem jsme se od sebe rychle odtáhli. Stál tam Derek a tvářil se omluvně. Ztrapněně jsem si oblízla rty. Isaac se poškrábal na zátylku. ,,Já... jenom jsem si chtěl pro něco zajít. Nechci rušit. Promiňte." Omluvil se Derek. Isaac kývl. ,,Tak my už půjdem." Zatáhla jsem Isaaca za rukáv. 

Další část. Ahoj, nevím co říkat takže asi nic😂

FREEDOM || cz- Teen Wolf ffKde žijí příběhy. Začni objevovat