Cristyne
,,Oh můj bože!" Vzbudila jsem se a rychle jsem sebe a Isaaca přikryla. Veronica stála ve dveřích a dostávala zachváty smíchu, zatím co já a Isaac jsme se chtěli propadnout do země. Veronica prošla kolem do svojeho pokoje. ,,Nic jsem neviděla!" Zakřičela na nás ještě, než se zavřela do pokoje. Podívala jsem se na Isaaca. Oba jsme zadržovali smích. Už jsem to nevydržela a začala jsem se smát a stejně tak Isaac. Podala jsem Isaacovi jeho oblečení, kterého leželo na zemi, hned vedle gauče a sama jsem se také oblékla. ,,Je 23:00." Oznámila jsem Isaacovi, když jsem se podívala na hodiny. ,,Chceš tady přespat? Jako, ne že by už jsme nespali, ale chápeš." Isaac se usmál a přikývl. ,,Nevím jak ty, ale já mám celkem hlad." ,,Jo já taky." Uznala jsem a šla jsem se podívat do kuchyně. ,,Toasty?" Podívala jsem se na Isaaca. ,,Třeba." Začala jsem to připravovat. Ucítila jsem Isaaca, který mě zezadu obejmul a dal mi pusu do vlasů. Pousmála jsem se.Veronica
,,Ahoj Stilesi, copak?" Zvedla jsem telefon a čekala jsem na odpověď. ,,Chtěla bys... ještě někdy ven?" Usmála jsem se. ,,Ráda." Uslyšela jsem Stilese jak si trochu oddechl. ,,Tak jo. Tak se domluvíme zítra ve škole?" Zeptala jsem se ho. ,,Dobře." ,,Dobře, tak ahoj." ,,Ahoj." Stiles mi oplatil pozdrav a já to položila.Katherine
,,Už bych měla jít" Podívala jsem se na Dereka. ,,Nechceš tady přespat? Už je tma." Políbila jsem Dereka a zvedla jsem se. Vzala jsem si svoje oblečení a oblékla jsem se. Derek si oblékl jenom trenýrky a přešel ke mně. ,,Ani na sprchu nezůstaneš?" Usmála jsem se. ,,Ne." Vtiskla jsem Derekovi letmou pusu a vydala jsem se domů.Když jsem dorazila domů, všimla jsem si, že mezi botama, byli něčí boty, které nebyli ani moje, ani Veronici a ani Cristyne. Nasála jsem pach. Isaac. Když jsem procházela obývákem do svojeho pokoje, ucítila jsem chemosignály. Můj bože, tak nejsem jediná s Derekem. Můj pokoj je až za tím od Cristyne, takže když jsem procházela kolem jejího pokoje, začichala jsem, jestli je Isaac pořad tady. Jeho pach byl čerstvý, takže tady je. Šla jsem se ještě umít a tak a pak jsem si šla lehnout a spát.
Vzbudila mě vůně slaniny. Sešla jsem dolů. ,,Veronico? Co tu děláš? Je teprve šest." Veronica se na mě podívala. ,,Dáš si?" Podívala jsem se na stůl, kde bylo nachystaných pět talířů. ,,Proč pět talířů?" Zazvonil zvonek. Šla jsem otevřít. Otevřela jsem dveře, ve kterých stála Miriam a Clare. ,,Ahoj!" Vykřikla jsem a šla je obejmout. Miriam a Clare jsou sestřenice od Cristyne. Pomohla jsem Clare s taškou. Clare je teprve 14 a Miriam 17, tak jako Cristyne. ,,Máme jeden volný pokoj, tak můžete být tam. Miriam přikývla. ,,Ahoj!" Zakřičela Veronica s kuchyně. Potom se objevila ve dveřích s pánvičkou. ,,Dělám snídani, dáte si taky?" ,,Tak jo, mám celkem hlad." Usmála se Clare. Miriam protočila oči. ,,No tak asi máte odpověď." Zasmála jsem se a šla jsem jim odnést tašky do pokoje.
Cristyne
Zazvonil mi budík. Zvedla jsem se do sedu a vypla jsem ho. Isaac zůstal ležet. Naklonila jsem se k němu a dala jsem mu pusu. Isaac se usmál, ale nechal zavřené oči. ,,Musíme vstávat." Zamručela jsem a pomalu jsem vstala. Isaac zamručel a taky začal vylézat z postele.Ahojky. Tak doufám, že se líbí. (Miriam a Clare jsou doopravdy moje sestřenice jenom se jmenujou Markéta a Klára a chtěli být v knize tak jsem je přidala:).) Mějte se!
ČTEŠ
FREEDOM || cz- Teen Wolf ff
Lupi mannari•Teen Wolf fanfikce - 3. série | Příběh se nebude zcela podobat seriálu | •Obsahuje spoilery •Tříčlená smečka přijíždí do Beacon Hills, protože hledají pomoc a úkryt před lovci. Jejich alfa se rozhodne, že se zkusí připojit ke smečce pravého alfy...