(Menší zádrhel, kapitola 25.Motel Kalifornia je až ta další, omlouvám se, jestli jsem vás zmátla : ).
Tahle kapitola se dost propojuje se seriálem. Jestli jste ještě neviděli, budou tady spoilery. Taky je lepší ho vidět, nevím jestli si vzpomínáte na flashbacky u tohohle dílu seriálu (3x05), ale je jich tam dost a nebudou tady všechny vypsané, takže doufám, že si pořád pamatujete seriál : ).
Cristyne
,,Běž si sednout za Boydem." Pokynula jsem Isaacovi hlavou a sama si pak šla sednout za Veronicou. Když jsme se všichni usadili, autobus vyjel. ,,V pohodě?" Veronica nadzvedla obočí, když jsem sebou cukla. Přikývla jsem a bolestivě jsem zavřela oči. Veronica si toho všimla, ale nechala to být. Podívala jsem se na Scotta. Byl na tom hůř. Já mám jen malý šrám na hrudi, který už jsem cítila, že se začínal hojit. On má dost velký na břichu, který se rozhodně nehojí. Na mysl mi začali vyskakovat všechny vzpomínky ze včerejšího boje.
,,Katherine pozor!" Vyběhla jsem za ní a strčila jsem do Kali, která spadla na zem. Naštvaně na mě zavrčela a zase se zvedla. Chvíli jsme se s Kali prali, potom jsem si všimla, jak dvojčata sekli po Isaacovi. Nedávala jsem pozor, tak Kali využila situace a sekla po mě. Její drápy se mi zaryli do hrudi. V tu chvíli se ozval výkřik. Podívala jsem se na Katherine, která se slzami sledovala Derekův pád. Scott se na poslední chvíli pokusil Dereka zachytit, ale to se mu nepodařilo a tak Derek spolu s Ennisem spadly dolů.
,,Jsme tady už dvě hodiny-" Kouč písknul. Stiles zase něco řekl a kouč ho zase přerušil písknutím. Poté, co to Stiles vzdal a šel si zase sednout na své místo vedle Scotta, jsem ho zastavila. ,,Jak mu je?" Stiles si povzdechl. ,,Ne dobře." ,,Vydrží než dojedeme?" Stiles pokrčil ramena. ,,Je to Derekem..." Stiles nakrčil obočí. ,,Jakože se nehojí, protože Derek umřel?" Přikývla jsem. Oba jsme so podívali na Scotta, který napůl omdléval opřený o okýnko. ,,Už jsem volal Allison a Lydii." Zamračila jsem se. ,,Proč si jim volal?" ,,Ty sis toho taky nevšimla? Od začátku jedou těsně za námi." Podívala jsem se ven zadním okýnkem a hned za naším autobusem jeli Allison a Lydia v jejich Toyotě. ,,Musíme kouče přesvědčit, aby na té benzínce zastavil." Stiles přikývl a na chvíli se zastavil, jako by ho něco napadlo. ,,Mám nápad." Vrátil se kousek zpátky, zhruba do prostřed autobusu, k místu... kde seděl Jared. Nevím co mu řekl, ale Jared se poblil, takže jsme nakonec zastavili. ,,Fuj..." Měla jsem co dělat abych se taky nepoblila. Všichni jsme rychle vyběhli z autobusu v té sekundě co jsme zastavili a otevřeli se dveře. Se Stilesem jsme každý podepřeli Scotta z jedné strany, a táhli jsme ho na záchodky. Allison a Lydia se k nám hned přidali. Veronica dostala za úkol zdržet kouče. ,,Co s ním?" Zeptal se Stiles, potom co jsme si vyjasnili, že se nehojí nejspíš protože si dává za vinu Derekovu smrt. ,,Zašiju ho, třeba to pomůže. Když si bude myslet, že se hojí, třeba se pak fakt zahojí." Zkonstatovala Allison. Vytáhla jehlu a další potřebné věci a dřepla si ke Scottovi. ,,Bude potřebovat nové triko, zvládnu to. Běžte sehnat to triko a pomoct Veronice zdržet kouče." Všichni jsme přikývli a šli pryč. Isaac na nás čekal, takže mu Stiles šel říct o Scottovi. Všimla jsem si Isaacovi zatnuté pěsti. Rozešla jsem se k něme, ale už bylo pozdě. Isaac se rozmáchl a praštil Ethana. Ten se ani nesnažil bránit a Isaac nepřestával. Všichni se ho od nažili odtrhnout a řvali na něj ať přestane. Nejradši bych se přidala, ale vím, že to není dobrý nápad a že Isaac fakt musí přestat. ,,Isaacu!" Vykřikla jsem a Isaacova pěst se v tu ránu zastavila těsně před Ethanovým obličejem. ,,Přestaň." Isaac pustil Ethana na zem a otočil se na mě. Už přišli i živý Scott a Allison, které se očividně ulevilo.
Ahojky. Dneska je kapitola o něco delší, tak doufám, že se vám líbí :). Málem se mi smazala půlka kapitoly, protože se dodavatel wifi rozhod ze v ten moment co dopíšu ji prostě vypne...
ČTEŠ
FREEDOM || cz- Teen Wolf ff
Werewolf•Teen Wolf fanfikce - 3. série | Příběh se nebude zcela podobat seriálu | •Obsahuje spoilery •Tříčlená smečka přijíždí do Beacon Hills, protože hledají pomoc a úkryt před lovci. Jejich alfa se rozhodne, že se zkusí připojit ke smečce pravého alfy...