Cristyne
,,Ahoj lidi." Pozdravila jsem Scotta a ostatní když jsme přijeli do školy a stejně tak pozdravily Katherine a Veronica. Hned jsem se podívala na Isaaca, který se na mě taky díval. Všimla jsem si, že se Veronica dívá na Stilese. Pousmála jsem se. A pak, že se jí nikdo nelíbí. Stiles se na ní taky podíval. Usmál se na ní a potom se ho na něco zeptal Scott. Ještě zbývalo asi pět minut do hodiny a tak jsem se šla opřít o skříňku vedle Isaaca. Scottovi zazvonil telefon. ,,Dereku?" Z telefonu se ozval hlas nejspíš Dereka. ,,Scotte? Potřebu..." Najednou se z telefonu neozývalo nic. ,,Jsem před školou." Ozvalo se a Derek to tipl. Scott schoval telefon a spolu s Isaacem se rozběhl ven ze školy. Stiles se rozběhl za nimi. Podívali jsme se s holkama po sobě. Naráz jsme rychlím krokem vyrazily za nimi jako Stiles. Stilese jsme doběhli. Na zemi kousek před vchodem do školy ležel chlap. Katherine se trochu zasekla. ,,Takže je to ten tvůj fešák. Bývlalá alfa..." Katherine se na mě vražedně podívala. Rozešla jsem se za nima. Derek ležel na zemi v bezvědomí a občas sebou trhnul. ,,Co s ním je?" Zeptal se Isaac. Scott pokrčil rameny. ,,Odnesme ho odsud než ho někdo uvidí." Navrhl Stiles. Isaac kývl. ,,Běžte na hodinu, už bude začínat. Nemůžete hned druhý den nejít do školy, zvládneme to. Veronica se podívala na Stilese, který na ní kývl. Přimhouřila jsem oči. ,,Dobře." Řekla jsem a usmála jsem se. Dívala jsem se na Isaaca. Ježíši co to dělám. Vždyť se na něj dívám v jednom kuse... Zavřela jsem oči abych to dostala z hlavy. Zazvonilo na hodinu. Scott, Stiles a Isaac se i s Derekem v bezvědomí rozešli pryč a já s holkama jsme šly do tříd. Měla jsem zrovna společnou hodinu s Allison a Lydií. ,,Tak o co šlo?" Ptali se. ,,Derek byl v bezvědomí, Scott, Isaac a Stiles ho někam berou." Allison přikývla a chtěla se zeptat ještě na něco, ale učitel ji přerušil. Nasála jsem vzduch. Ucítila jsem další vlkodlaky. Dva. Začala jsem se otáčet po třídě. V jedné lavici spolu seděli dvojčata. Šlo to od nich. Alfa dvojčata? Mohli by to být oni. Už jsem o nich slyšela. Alfa dvojčata, která se umí proměnit v jedno velké monstrum. Možná to nejsou oni. Dál jsem se věnovala hodině.
Za celý školní den už jsem dvojčata nepotkala a stejně tak ani Allison a Lydii. Došla jsem domů. Veronica ani Katherine by neměli být doma, protože jsou po škole. Celkem mě zajímá co zas provedly. Odložila jsem si věci a šla jsem zavolat Isaacovi, jestli ta procházka, nebo co to teda bude pořád platí. ,,Ahoj Cristyne, co potřebuješ?" Ozval se Isaac. ,,Ahoj, jenom se chci zeptat, jestli to pořád platí. Víš kvůli tomu Derekovi a tak." Isaac se chvilku neozýval. ,,Isaacu?" ,,Promiň jo platí to." Nadzvedla jsem obočí. ,,Tak jo budu čekat ahoj." ,,Ahoj." Vypla jsem mobil a šla jsem se trochu připravit. Spíš se jenom převléct z věcí co jsem měla ve škole.
Další kapitola je tadyyy. Dneska jsem se vzbudila brzo tak píšu. Jaaaj jak já nechci školu...
ČTEŠ
FREEDOM || cz- Teen Wolf ff
Werewolf•Teen Wolf fanfikce - 3. série | Příběh se nebude zcela podobat seriálu | •Obsahuje spoilery •Tříčlená smečka přijíždí do Beacon Hills, protože hledají pomoc a úkryt před lovci. Jejich alfa se rozhodne, že se zkusí připojit ke smečce pravého alfy...