Cristyne
S Katherine a Veronicou, jsme se rozhodli, že si uděláme takový holčičí večer, jako kdysi. Koupíme nějakou zmrzlinu, čokoládu a další jídlo a podíváme se na nějaké filmy. Já jsem doma a chystám popcorn a nějaké pití a holky jeli pro další jídlo. Zrovna jsem chtěla jít zapnout televizi a jít vybrat film, ale zazvonil zvonek. Holky měly klíče sebou, takže to musel být někdo jiný. Otevřela jsem dveře, před kterými stála Lydia a Allison. Usmála jsem se na ně. ,,Ahoj, co vy tady?" Lydia mi oplatila úsměv. ,,Říkaly jsme si, že bychom se s vámi chtěly lépe poznat, tak jestli by jste nechtěli někam zajít." Lydia se znovu usmála. ,,Máme v plánu si s holkama udělat holčičí večer, zmrzlina, čokoláda, spousty dalších nezdravích věcí a filmy. Můžete se připojit." Obě s nadšením kývly a tak jsem je pozvala dovnitř. ,,Ukážu vám dům." Provedla jsem je domem a skončila v obýváku. ,,Ještě to nemám všechno nachystané. Musím donést deky a polštáře, tak mezitím vyberte film." Allison a Lydia si sedly na gauč a začali projíždět Netflix. Já jsem se odebrala do pokoje pro hosty, pro nějaké ty deky a polštáře. Když jsem došla zpátky dolů, zaslechla jsem klíče v zámku a otevírání dveří. S Allison a Lydií jsme ještě rychle naházeli polštáře a deky na gauč. Veronica a Katherine přišli do obyváku a začaly vykládat co všechno koupily. Dívaly se přitom do tašky, takže si ani nevšimly, že tady jsou Allison a Lydia, až po chvíli, když Veronica konečně zvedla hlavu. ,,Jéé, ahoj" Začala se smát. Katherine si neuvědomovala co se děje a tak taky zvedla hlavu. Všechny jsme se zasmáli jejímu výrazu.
,,Takhle dobře jsem se nebavila už hodně dlouho." Řekla s úsměvem Lydia. Všichni jsme kývli. ,,A co kluci?" Zeptala se pak. ,,Já nic" Ušklíbla jsem se. Katherine se trochu nervózně zavrtěla. Zvedla jsem se do sedu a otevřela jsem pusu. ,,Kdo? A jak to, že nic nevíme?" Veronica se na Katherine taky podívala. ,,Já ale nemám kluka." Bránila se Katherine. Nadzvedla jsem na ní obočí. ,,Jenom se mi jeden líbí. A navíc, jenom jsem ho zahlédla ani nevím jak se jmenuje." Uznaně, ale sarkasticky jsem pokývala hlavou. Allison a Lydia se na Katherine taky dívaly a čekaly co řekne. ,,Tak alespoň jak vypadá? Třeba ho známe." Mrkla na Katherine Allison. Katherine protočila oči. ,,Tmavé vlasy, trochu vousy. Oči do zelena, pěkná svalnatá postava..." Lydie Katherine přerušila. ,,Počkej. To zní až moc jako Derek." Katherine vykulila oči. ,,Myslíš jako Derek Hale? Jakože ten alfa?" Lydia přikývla. Katherine se plácla do čela. ,,Takže tobě se líbí alfa jo?" Veronica na ni laškovně zvedala obočí. Katherine zase protočila oči. Už končil film, tak jsme si pustily další. Pomalu se mi začaly zavírat oči. Slyšela jsem někoho chrápat a pak jsem usnula.
Běžím po lese a vedle mě někdo běží. Podívám se na něj a zjistím, že to je Isaac. Počkat Isaac? Co v mém snu sakra dělá Isaac. Chytne mě za ruku. Potom zakopne o větev a spadne. Stáhne mě sebou a oba se začneme smát.
Škubla jsem sebou a vzbudila se. Co to sakra bylo? Všechny spaly. Vypadaly tak sladce. To by chtělo fotku. Šáhla jsem na noční stolek pro svůj telefon. Udělala jsem jim jednu společnou fotku a pak ještě každé jednu z blízka. V duchu jsem se zlomyslně zasmála.
Další kapitola! Uvidím, jestli stihnu napsat i zítra. No vlastně dneska protože je 1:35... Ups. Tak asi dobrou😂❤
ČTEŠ
FREEDOM || cz- Teen Wolf ff
Hombres Lobo•Teen Wolf fanfikce - 3. série | Příběh se nebude zcela podobat seriálu | •Obsahuje spoilery •Tříčlená smečka přijíždí do Beacon Hills, protože hledají pomoc a úkryt před lovci. Jejich alfa se rozhodne, že se zkusí připojit ke smečce pravého alfy...