22. Plán

64 5 0
                                    

Katherine
Zazvonil mi telefon a na obrazovce vyskočilo číslo Dereka. Na tváři se mi hned objevil úsměv. ,,Ahoj krásko." Zasmála jsem se. ,,Čus krasavče." Derek se uchechtl. ,,Pročpak voláš?" ,,Jen tak." Nadzvedla jsem obočí, i když jsem věděla, že mě nemůže vidět. ,,Jen tak?" ,,Mhm. Nemůžu?" Uchechtla jsem se, ale nic jsem neřekla. ,,Vlastně by tady něco bylo." ,,Spusť." Vybídla jsem ho. ,,Máš dneska čas na večeři?" Můj úsměv se ještě více rozšířil. ,,Možná." ,,Možná nebo jo?" ,,Jo." ,,Tak já tě vyzvednu kolem sedmé." V Derekově hlase šla slyšet radost, což těšilo i mě. ,,Dobře." ,,Dobře. Zatím." ,,Ahoj." Položila jsem to a podívala jsem se na hodiny. Půl desáté ráno. Udělala jsem si takovou tu základní ranní hygienu a pak jsem šla dolů. Veronica už seděla v obýváku, což je normální, vždycky se budila dřív než já a Cristyne, ale byla pěkně oblečená. ,,Kam máš namířeno?" ,,Jdu se Stilesem hrát hru. Věděla jsi, že je Stiles v online hrací komunitě kde bojuje s mýtickými stvořeními?" ,,Ne to jsem nevěděla... Nezapomeň, že dneska vymýšlíme ten plán." ,,Jojo neboj. Budu tady." Ozval se zvonek a Veronica rychlostí blesku popadla laptop a tašku a s úsměvem vyběhla ven ze dveří. Nadzvedla jsem obočí a zasmála jsem se. Šla jsem se najíst a počkala jsem až se vzbudí i Cristyne, Isaac, Miriam a Clare. Pustila jsem si Netflix a po chvíli už jsem slyšela kroky.

Veronica

,,Tak jak se máš?" ,,Jo jde to. Co ty?" ,,Ujde to." Tohle je taková ta trapná konverzace, když prostě nevíš co říct, ale je to pořád lepší než ticho. ,,No nic jdeme si zahrát?" Usmála jsem se na Stilese a ten přikývl. Lehli jsme si k němu na postel a přihlásili jsme se do hry. Překvapivě jsme bylo zrovna na stejném levelu, takže jsme mohli chodit všude spolu a taky společně plnit všechny úkoly. A hlavně jsme společně zabíjeli zlé mystické stvoření. ,,Stilesi já umřu!" ,,Vydrž mi se to seklo! A Už!" V tu chvíli můj panel s životy klesnul na pomalu neviditelnou čáru, ale Stiles monstrum zabil, takže jsem jako zázrakem přežila. ,,Uff to bylo o fous." Oba jsme se začali smát. ,,Ono už je tolik hodin?!" Stiles se podíval na hodiny. ,,A jo. Máme vymýšlet ten plán, že?" Přikývla jsem.

Se Stilesem jsme přišli domů, kde už někteří čekali. ,,Kdo ještě chybí?" Zeptala jsem se. ,,Derek a nejspíše přijde i Cora, Derekova sestra." Přikývla jsem a šla jsem si sednout, jediné místo kam bylo tam, kde si právě chtěl sednout Stiles. Rozběhla jsem se k místu, ale Stiles byl rychlejší, takže místo toho abych si sedla na sedačku jsem si sedla na Stilesův klín. ,,Za to tady teď zůstanu sedět." Usmála jsem se na něj a zůstala jsem na jeho klíně. ,,Neřekl bych, že mu to vadí." Uchechtl se Isaac. Do domu vtrhla nějaká holka, očekávám, že Derekova sestra, nikdy předtím jsem ji neviděla, ale říkali mi o ní a Boydovi, jak je museli celou noc nahánět po lese a nakonec málem zabili Dereka. ,,Co se děje?" Přispěchal k ní Scott. ,,Byli u Dereka, nemůže teď nikde jít, musí se zahojit, plán musí počkat."

Ahoj, takže slíbená kapitola je tady. Zase se pokusím napsat ještě dneska, nebo zítra :). Rovnou bych vás měla upozornit, že teď o podzimních prázdninách jedu pryč, takže kapitoly určitě nevyjdou.

FREEDOM || cz- Teen Wolf ffKde žijí příběhy. Začni objevovat