Cristyne
Derek už byl pryč a za pár minut měla začínat hodina. ,,Dneska je ten přespolní běh. " Řekl Scott. ,,Budou tam alfa dvojčata?" Scott Isaacovi odpověděl jen pokrčením ramen. ,,Taky bychom vám měli něco říct. Jenom pomáháte, takže si myslím, že se vám dá věřit. " Chvíli se odmlčel a podíval se na mě, Katherine a Veronicu. Kývla jsem hlavou. ,,Ten mrtvý chlap u bazénu o kterém jsme mysleli, že ho zabili Boyd a Cora už víte, že to nebyli oni, ale nevíte, že to byla rituální vražda." ,,Jakože tady běhá blázen který si hraje na čarodějku?" Nadzvedla Katherine obočí. ,,Říká se tomu 'trojitá smrt', starý keltský rituál. Podřezat hrdlo, uškrtit a rozbít lebku." Ujal se slova Stiles. ,,Zabíjí to panny a panice." Dodal ještě. V tu chvíli zazvonilo. ,,Sejdeme se na přespolním běhu!" Přikývli jsme na souhlas při cestě do šaten. Já s Isaacem jsme ještě zůstali chvilku pozadu. Dala jsem mu ruce kolem krku a jemně jsem ho políbila. Isaac mi polibek oplatil. ,,Už bychom měli jít, ať to stihneme." Přikývla jsem a odtáhla jsem se od něj. Každý jsme se vydali k šatnám svého pohlaví.
Už před startovní čárou, jsme se všichni začali procvičovat. Všimla jsem si Veronici a Stilese, kteří se na sebe v jednom kuse dívali, ale když navázali oční kontakt uhly. Nadzvedla jsem obočí. ,,Ti jsou ale nenápadní..." Pošeptala ke mě Katherine. Zasmála jsem se. ,,Jojo." Všichni jsme se seřadili do lajny a Coach to odstartoval zapískáním. Isaac se najednou rozběhl co nejrychleji mohl za dvojčaty. ,,Isaacu počkej!" Vykřikli jsme se Scottem naráz. Na nic jsem nečekala a rozběhla jsem se za nimi. ,,Cristyne!" Když jsem se nezastavovala, Scott si povzdechl. Už jsem uběhla pěkný kousek a už jsem je skoro měla, když se mi zamotala hlava a začal se mi točit celý svět. Cítila jsem jak padám k zemi a pak jak mě někdo bere přes rameno a nese pryč. Oměj...
Veronica
,,Krucinál lidi!" Zanadávala jsem si a rozběhla jsem se za nimi. Stiles byl jen kousek přede mnou a člověk, takže jsem ho lehce předběhla. Viděla jsem Katherine zabíhající za zatáčku. Už jsem předběhla všechny lidi. Když jsem doběhla k zatáčce, ozvaly se čtyři zavrčení. Sekundu potom páté a další sekundu lidský křik. Scott, Isaac, Katherine a dvojačata, kteří byli připraveni na boj utichli a rozběhli se směrem odkud šel křik. Na stromě byla přivázána mrtvola. ,,Kde je Cristyne?" Otočil se na nás Isaac. Pokrčila jsem rameny. Začali jsme se otáčet kolem sebe. ,,Nikde ji nevidím." Isaac začal trochu panikařit. ,,Je to on, že jo?" Zeptal se Stiles Scotta. ,,Jo..." Přišel Šerif a začal nás všechny odehnávat od mrtvoly. ,,Dvojčata. Tohle byli oni a Cristyne se taky ztratila kvůli nim. " Řekl Isaac. ,,Byl uškrcen garrotou, jsem jediný kdo poznáva, že to není vlkodlačí styl?" Oponoval Stiles. ,,Myslíš, že je náhoda, že se objeví a lidi začnou umírat?" ,,Ne, ale pořád si nemyslím, že jsou to oni." ,,Takže Cristyne se uprostřed závodu rozhodla, že si zajde na kafe?" Dál jsem poslouchala jejich hádku. ,,Ne to ne. " ,,Musíme ji najít, musíme, jinak..." Isaac zavřel oči. Scott mu dal ruku na rameno. ,,Najdeme ji. Slibuju."
Další kapitola je tu jeeej. Tak to nakonec dneska vyšlo. Užijte si čtení a dobrou noc :).
ČTEŠ
FREEDOM || cz- Teen Wolf ff
Werewolf•Teen Wolf fanfikce - 3. série | Příběh se nebude zcela podobat seriálu | •Obsahuje spoilery •Tříčlená smečka přijíždí do Beacon Hills, protože hledají pomoc a úkryt před lovci. Jejich alfa se rozhodne, že se zkusí připojit ke smečce pravého alfy...