*Hodně spicy scény
Cristyne
Isaac mě hladil po celém těle a já si jen užívala jeho dotek. Trochu mě nadzvedl a rozepnul mi podprsenku, kterou hned potom sundal. Po chvilce už jsme oba byli celý nazí a Isaac políbil snad každý kousek mého těla. V břichu mi létaly tisíce motýlků. Přesunul více dolů. Prohnula jsem se v zádech. Isaac začal pohybovat jazykem. Slastí jsem zavzdychala. Převalila jsem Isaaca pod sebe a začala jsem ho oplácet polibky na hruď a na krk. Isaac zaklonil hlavu a zavzdychal. Převalil mě pod sebe a políbil mě na rty. Usmáli jsme se na sebe a Isaac ho do mě strčil. Oba jsme nahlas zavzdychali a Isaac začal přirážet. Občas jsem Isaaca políbila na krk nebo na rty a on pokračoval. Po chvíli jsme se oba udělali. Udýchaně jsem si lehla k Isaacovi a ten mě jednou rukou obejmul. Políbila jsem ho a pak jsem se nechala unášet spánkem.
Katherine
Začala jsem Derekovi oplácet polibky na krk a občas jsem ho i lehce kousla. Derek lehce zavzdychal a zase převzal velení. Přešel se mnou k jeho posteli a hodil mě na ní. Hned se ke mně sehnul a začal mě líbat po těle. Rozepnul mi podprsenku a sundal mi kalhoty i s kalhotkama. Přešla jsem k němu a rozepla jsem mu kalhoty. Sundala jsem mu je a pomalu jsem začala sundávat i jeho trenýrky. Vzala jsem jeho penis do pusy a začala jsem mu kouřit. Derek začal vzdychat a po chvilce se udělal a hned přešel zpátky ke mně. Políbil mě a já si po přitáhla blíž k sobě. Derek si mě na sebe posadil a chvíli jsme se jen líbali. Položil mě na postel a pomalu ho do mě strčil. Nejdřív se ve mně pohyboval pomalu, ale potom začal zrychlovat. Po chvíli už jel na max a celý pokoj se naplnil vzdechy. Cítila jsem, že už budu a Derek vypadal stejně. Ucítila jsem rozkoš, která se rozlila mým tělem. Derek ještě jednou přirazil a udělal se hned po mě. Lehli jsme si jen tak vedle sebe pod přikrývku a užívali jsme si přítomnost.
Tak tohle byla trochu speciální kapitola. Doufám, že se líbilo (Je to poprvé, co jsem něco takového psala takže...). Je to vlastně celé jenom o sexu, ale ptala jsem se a chtěli jste a tak jsem se ptala kámošek (těch o kterých tahle celá kniha je, o mně a o moých kámoškách) a taky chtěli takže tak. Nejspíš se ještě něco takového objeví :).
ČTEŠ
FREEDOM || cz- Teen Wolf ff
Werewolf•Teen Wolf fanfikce - 3. série | Příběh se nebude zcela podobat seriálu | •Obsahuje spoilery •Tříčlená smečka přijíždí do Beacon Hills, protože hledají pomoc a úkryt před lovci. Jejich alfa se rozhodne, že se zkusí připojit ke smečce pravého alfy...