Cristyne
Pátek. Po škole se mám sejít s Isaacem. Prý to má být něco jako "pořádné rande" tak uvidíme. Sama pro sebe jsem se usmála a vydala jsem se spolu s Kat a Veronicou do školy. Rozhodly jsme se dneska projít. Chtěla jsem nějak začít konverzaci, abychom nešly celou cestu potichu, ale z lesa, který je vidět kousek od cesty, se začala hnát puma. Puma běžela přímo na skupinku dětí. Rozběhla jsem se a postavila jsem se před ně. Rozsvítila jsem oči a puma se neochotně otočila zpátky k lesu. Děti se po sobě vyděšeně dívali. Nějak jsem je uklidnila a řekla jsem jim ať jdou domů. Podívala jsem se na holky. Obě se na mě taky dívaly. ,,Měly bychom jít ať stihneme školu." Rozešly jsme se dál. ,,Měly bychom to říct Scottovi." Katherine i Veronica přikývly.
,,Ahoj." Pozdravily jsme Scotta a ostatním. Isaac se na mě podíval a usmál se. Taky jsem se na něho usmála a popošla jsem blíž k nim, abych jim mohla říct co se stalo, ale Scott mě přerušil. ,,Musíme vám něco říct. Něco se blíží." ,,Jak to myslíš?" Scott si povzdechl. ,,Do Allison a Lydie, když jeli autem narazil jelen. Přímo do čelního skla a včera ve škole vrazilo stovky ptáků do oken." ,,Včera? Vždyť jsme byli ve škole jaktože to nevíme?" Scott se podíval dolů. ,,Nechtěli jsme vám to zatím říkat, dokud jsme si nebyli jistí, že to něco je." Scott se podíval zpátky a nejspíš čekal něco jako, že budeme naštvané nebo tak, ale já to chápu. ,,A proč jsem to nevěděl já?" Vložil se do toho Isaac. ,,Protože jsi byl v nemocnici Isaacu." Nadzvedla jsem obočí. ,,Ty jsi byl v nemocnici?" Isaac se kousl do rtu a zavřel oči. ,,Tak my půjdeme." Lydie mi zamávala a všichni začali odcházet. Stiles se koukal kolem sebe a nechápal proč všichni odcházejí. Veronica se kousek vrátila a odtáhla Stilese za sebou. ,,Isaacu, proč jsi byl v nemocnici?" Isaac se nadechl. ,,Už bude zvonit, řeknu ti to než půjdeme potom." Zakroutila jsem očima. Začalo zvonit, tak jsme se oba vydali do svých tříd.
Došla jsem ke svojí skříňce a začala jsem ji odemykat. V tu chvíli přišel Isaac. Zářivě se na mě usmál. Nemohla jsem odolat a taky jsem se usmála. Za chvíli už jsme kráčeli od školy a Isaac mi říkal o tom, že Ericu a Boyda unesla alfa smečka a, že je našel, ale oni si ho všimli. Potom ho donutili zapomenout, kde to místo bylo a zachránila ho nějaká holka, kterou zabili. ,,Takže můžeme začít?" Isaac se usmál. Taky jsem se usmála a přikývla jsem.
Veronica
Zabouchla jsem skříňku a chtěla jsem se vydat domů. Doběhl mě Stiles. ,,Ahoj." Usmál se na mě. ,,Ahoj Stilesi." Taky jsem se usmála. ,,Můžu tě vzít domů?" Přikývla jsem. Se Stilesem jsme se vydali k jeho Jeepu. Stiles mi otevřel dveře a zase za mnou zavřel, pak si sám nasedl. Stiles se pořád usmíval. Když jsme vyjeli a on se pořád nepřestával usmívat, nadzvedla jsem obočí. Stiles se na mě podíval. ,,Co?"
Ahojj, Doufám, že se kapitola líbí. Zas po dlouhé době. Budu se teď snažit psát víc slibuju. XD
ČTEŠ
FREEDOM || cz- Teen Wolf ff
Werewolf•Teen Wolf fanfikce - 3. série | Příběh se nebude zcela podobat seriálu | •Obsahuje spoilery •Tříčlená smečka přijíždí do Beacon Hills, protože hledají pomoc a úkryt před lovci. Jejich alfa se rozhodne, že se zkusí připojit ke smečce pravého alfy...