25. Motel Kalifronia

41 4 0
                                    

(Asi některé zmátlo, že jsem před tím vydala kapitolu se stejným názvem i číslem, spletla jsem se, 25. Motel Kalifornia má být až tahle kapitola, minou jsem opravila na 24. Bus :).)

Katherine 

Jen tak jsem ležela v posteli, koukala do stropu. Nevěděla jsem co mám dělat, protože co taky chcete dělat, když váš něco jako kluk umře? Sice jsem se s Derekem neznala tak dlouho, ale to nic nemění na tom, že jsem ho... Moje myšlenky přerušil zvonící telefon. Na obrazovce mi vyskočil Derek. Srdce mi poskočilo a hned jsem to vzala. ,,Dereku?!" ,,Katherine? Derek potřebuje pomoct." Vzala to nějaká paní. Ten hlas znám. ,,Kdo je tam?" ,,Tady Jennifer Blake. Tvoje učitelka." Zmateně jsem naklonila hlavu. ,,Na to teď není čas. Derek. Myslím, že umírá. Jsme u něj v loftu..." Rychle jsem vstala a ukončila telefonát. Rychle jsem seběhla dolů a nazula si boty. Hned jsem skočila do auta a vyjela k Derekovi. Řekla bych, že jsem překročila rychlostní limit tak o sto kilometrů v hodině, ale to mě teď fakt nezajímalo. Za rekordní čas, jsem zastavila před Derekovým bytem a rychlostí blesku jsem už byla u těch velkých vrat. Otevřela jsem a tam dřepěla moje vystrašená učitelka nad polomrtvým Derekem. Jsem si jistá, že byl polomrtvý, protože i když vypadal jako mrtvý, slyšela jsem tlukot jeho srdce. 


Cristyne

Vystoupili jsme z autobusu, kvůli nehodě, jsme nestíhaly závod, takže se přesunul na zítřek. Kouč to prostě nechce zmeškat... Našel motel, kde jsou ochotní nás ubytovat. Nedivím se, myslím si, že tady by byli rádi, kdyby se tady chtěli ubytovat myši... ,,Viděl jsem horší." Zkonstatoval Scott, načež jsem se na něj podívala s nadzvednutým obočím. ,,Kde jsi viděl horší?" Stiles se na Scotta podíval dost podobným pohledem jako já. Kouč zapískal a dal nám malý proslov o tom, že je tohle jediný motel poblíž, který je ochotný nás ubytovat, a že budeme po dvou. Neodpustil si poznámku o tom, ať si necháme své ruce pro sebe a rozdal klíče. Isaac se na mě podíval a usmál, než spolu s Boydem odešli do svého pokoje. Všichni až na mě, Veronicu a Lydii s Allison, které nakonec jeli dál s námi autobusem, protože Allison nechtěla Scotta spustit z očí, se rozešli do svých pokojů. ,,Nelíbí se mi to tady..." Lydia vypadala celkem vystrašeně. Allison se rozhlédla po motelu. ,,Myslím si, že ani těm co to tady vlastní se to nelíbí... Je to jen na jednu noc."  ,,Hodně se může stát za jednu noc..." Přívětivě jsem se na Lydii usmála a všechny jsme se rozešli do svých pokojů. Těsně před tím, než jsem zalezla, jsem ještě zamávala Allison a Lydii. S Veronicou jsme se obě svalili na svou postel. ,,Alespoň postele jsou měkké..." Veronica se na mě otráveně podívala. ,,Tak když už nemáme co dělat... Co ty a Stiles?" Nadzvedla jsem na ní obočí. Veronica protočila oči, ale usmála se. Začala jsem se smát. ,,Co je?" Hodila po mě naštvaný pohled. ,,Co to bylo za úsměv?" Veronica se uchechtla, ale nic neříkala. ,,Jak chceš..." Zasmála jsem se.

Ahoj všichni! Takže poupravila jsem první tři kapitoly, protože tam byli napsané nějaké blbosti no nic. Doufám, že se kapitola líbí, další vyjde nejspíše zítra :).

FREEDOM || cz- Teen Wolf ffKde žijí příběhy. Začni objevovat