Cristyne
Vykulila jsem oči. Isaac se zasmál. ,,Líbí?" ,,Kolik dalších takových míst tady v Beacon Hills je?" Stáli jsme u okraje skály na výstupku, ze kterého šlo vidět celé město. Na zemi ležela deka a šampaňské. Usmála jsem se. Isaac mi podal ruku a sedli jsme si na deku. Lehla jsem si na záda a jenom jsem pozorovala nebe. Isaac si lehl vedle mě a ukázal na oblohu. ,,Ten mrak vypadá jako vlkodlak dívej." Zasmála jsem se. Isaac se na mě podíval. ,,Co?" Zeptala jsem se úsměvem. On se jenom usmál a zase se podíval na nebe. Na obličej mi najednou hrstka trávy. Vyplivla jsem stébla, které jsem měla v puse a zlověstně jsem se podívala na Isaaca. On se začal smát. ,,Jak chceš." Natrhala jsem co nejvíce trávy a hodila jsem to po Isaacovi. Taky jsem se začala smát. Když se Isaac otočil aby natrhal další trávu, zvedla jsem se a začala jsem utíkat. Isaac vyběhl hned za mnou. Oběhla jsem strom a podívala jsem se na Isaaca z druhé strany a zaťukala jsem na něho. ,,Baf!" Isaac po mě hodil trávu, ale stihla jsem se schovat zpátky za strom. Začala jsem zase utíkat, ale Isaac mě stihl chytit. Neudržela jsem rovnováhu a spadla jsem a Isaac samozřejmě musel spadnout na mě. Stihl se zastavit přesně nad mojim obličejem. Isaac trochu zmírnil úsměv a já taky. Začal se přibližovat až mě nakonec políbil. Převalila jsem ho pod sebe. V tu chvíli začal zvonit telefon. Odtáhla jsem se Isaaca. Isaac to zvedl. ,,Ahoj Dereku." ,,Ahoj Isaacu. Přijď ty i Cristyne ke Deatonovi. Musíme zkusit to co navrhl Deaton." Derek to vypnul. Podívala jsem se na Isaaca, tak asi jdeme." Sbalili jsme všechny věci a šli jsme k Deatonovi.
,,Tak jaký je plán?" Zeptala jsem se, když jsem vešla na veterinu. ,,Isaac se musí potopit pod tu vodu, dokud se mu nezpomalí tep." Oznámil mi Derek. ,,Je to nebezpečné?" Zeptal se Isaac, když se sehnul ke kádi plné ledu. ,,Chceš abych ti odpověděl upřímně?" Nadzvedl obočí Deaton. ,,Ne, ani ne." Podívala jsem se na Isaaca a dala jsem mu povzbuzující úsměv. Isaac si sundal triko. Zkousla jsem si ret. Scott, Derek a Stiles šli ke kádi, ve které už byl naložený Isaac a potopili ho pod vodu. Isaac si nejdříve nechtěl vzpomenout, ale nakonec něco řekl. ,,Vím kde jsou!" Vynořil se z vany a hned když vylezl ven, jsem mu podala ručník. ,,Ty jsi nepamatuješ co jsi řekl, předtím než si se probudil, že?" Isaac se na Stilese zmateně podíval. ,,Řekl jsi je tam mrtvola. Je to Erica."
Přesunuli jsme se do loftu. ,,Nemůžete tam jít sami. Můžu pomoct." Scott se na mě podíval. ,,Cristyne nemůžeme riskovat. Bude tam málo místa a navíc by se ti mohlo něco stát." Nadzvedla jsem obočí. ,,Prostě tam jdeme jen my dva." Řekl rozhodně Derek. ,,Budeme vyrážet za chvíli, asi deset minut než stoupne měsíc." Zatnula jsem čelist. ,,Dobře, ale jestli vás zabijou, protože jsem tam nebyla, zabiju vás sama po druhé." Derek protočil oči a odešel. Veronica seděla vedle Stilese, který si mnul ruku a snažila se nesmát a Peter se přidával k ní. Katherine stála opřená o zeď a mračila se. Přešla jsem k ní. ,,Co je?" Katherine se na mě podívala. ,,Nic, jenom se mi nelíbí, že tam jdou sami. Něco se jim může stát." Přikývla jsem.
,,To čekání mě ubíjí. Je to nervy drásající. Mám nervy rozdrásané." Stiles chodil tam a zpátky po loftu. ,,Můžu tě omráčit a probudit tě až bude po všem." Nabídl se Peter.
Další kapitola jej. Zkusím napsat zítra další, ale možná to nestihnu. Vlastně už dneska, protože je 0:20 xdd
ČTEŠ
FREEDOM || cz- Teen Wolf ff
Werewolf•Teen Wolf fanfikce - 3. série | Příběh se nebude zcela podobat seriálu | •Obsahuje spoilery •Tříčlená smečka přijíždí do Beacon Hills, protože hledají pomoc a úkryt před lovci. Jejich alfa se rozhodne, že se zkusí připojit ke smečce pravého alfy...