10. Les

111 6 0
                                    

Cristyne

,,Už budu muset jít, Stiles vás teda odveze. Ahoj!" Zakřičela jsem na holky když jsem si nazouvala boty. Vzala jsem klíče od auta a vyrazila jsem. Dorazila jsem před školu, kde už stál Isaac. ,,Ahoj." ,,Čauky." Pozdravila jsem ho nazpátek. Isaac se trochu usmál. Hlavou naznačil ať jdu za ním. Rozešel se na hřiště. Teda nejdříve jsem si to myslela, ale on přešel hřiště a šel až k lesu vedle. Nadzvedla jsem na něj obočí. On se uchechtl. ,,Pojď." Po asi minutě chůze se před námi ojbevil sráz. Bylo z něj vidět nějaké jezero a les. Otevřela jsem pusu. Isaac se usmíval. ,,Máte tady víc takových míst? Já myslela, že v Beacon Hills nic není..." Isaac se trochu zamyslel. ,,Ještě alespoň jedno by tu bylo. Je tam výhled na celé město." Usmála jsem se. Podívala jsem se na hodinky. Ještě tu můžeme být tak 10 minut. Sedla jsem si k okraji. Nejdříve jsem chtěla svěsit nohy dolů, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Ne, že bych se bála výšek, ale myslím, že ještě dneska nechci umřít. Isaac si přisedl ke mě. Jenom tak jsme se dívali, vypadalo to nádherně. Všimla jsem si, že se na mě Isaac dívá. Otočila jsem se na něj. Vzal mojí tvář do rukou a políbil mě. Po chvíli jsem se odtáhla. ,,Měli by jsme vyjít." Isaac kývl a společně jsme vyrazili zpátky do školy. ,,A jak to teda teď vlastně je? Chodíme spolu nebo...?" Isaac se usmál. ,,A chtěla bys?" Podívala jsem se na něj a kývla jsem. Isaac se začal tlemit. Taky jsem se usmála.

Veronica

,,Katherine! Dělej, Stiles už je tady." Katherine seběhla schody. ,,Dneska nevezeš Scotta?" Zeptala jsem se Stilese, když jsem si sedla do Stilesova jeepu a Scott tam nebyl. Stiles nadzvedl obočí. Ignorovala jsem ho a zasunula jsem se více do sedačky. Celou cestu do školy nikdo nemluvil. U školy jsme vystoupili. Katherine šla ještě uviděla Cristyne a šla za ní. Já jsem tam zůstala se Stilesem. ,,Emm... Veronico?" Otočila jsem se na něj. ,,Co děláš dneska večer?" Cože?? ,,Asi nic, proč?" Stiles se opřel o svůj jeep. ,,Nechceš se mnou jít ven, třeba se projít nebo tak?" Přikývla jsem. ,,Ráda." Stiles se usmál. ,,Stilesi!" Zavolal na Stilese Scott, která přijel na své motorce. Zamávala jsem mu a on se na mě usmál. ,,Tak večer." Řekla jsem Stilesovi a šla jsem ke svojí skříňce. Celou cestu jsem se usmívala. Otevřela jsem skříňku a začala jsem z ní vytahovat nějaké učebnice. Najednou se mi před nosem zavřela. ,,Tak mluv." Usmála se Katherine. Byl by to dlouhý výslech, naštěstí, ale zazvonilo na hodinu, takže jsme se každá vydali do svých tříd.

Další kapitola je tady. Zase nevím co psát takže se mějte a ahoj😘

FREEDOM || cz- Teen Wolf ffKde žijí příběhy. Začni objevovat