14. Loft

75 5 2
                                    

Cristyne

,,Právě jsem viděl Boyda, jak se snaží roztrhat dvě děti."  Podobné věty se ozývaly čím dál více. Před chvílí dokonce volal Stiles. Někoho zabili. Už skoro hodinu, se snažíme chytit Coru a Boyda. Ani s Isaacem se nám je nepodařilo chytit. Jsou moc rychlí a silní, protože se plně poddali úplňku. Rozhodli jsme se zavolat Argenta. Scott šel za Argentem a já, Isaac a Derek jsme seděli v autě. Katherine a Veronica šly za Stilesem a Lydií, kteří našli tělo. Argent namířil na Scotta pistoli. Pak se začali bavit. ,,Takže... tvoje sestra." Já i Derek jsme se na Isaaca podívali. ,,Špatné načasovaní... Zeptám se později." Zabila jsem Isaaca pohledem. Derek nadzvedl obočí. ,,Nebo nikdy. Jsem v pohodě s nikdy..." Isaac se nenápadně zaposlouchal do mého tepu. Všimla jsem si toho, ale dělala jsem, že ne. Ten idiot mě jenom zkoušel jestli budu žárlit. Argent schoval zbraň a chtěl si jít sednout do svého auta, ale Scott ho zastavil. Po chvíli se rozjeli směrem k bazénu. Tam kde se našla mrtvola. Vyjeli jsme za nimi. Když jsme dojeli vystoupili jsme a Argent taky. ,,Pomůžu vám."  O chvíli později už jsme byli v lesích, kde jsme Boyda a Coru viděli naposled. Argent začal vysvětlovat plán. ,,Takže je naženeme do školy, pomocí těchhle věciček." Ujasnila Veronica. Argent přikývl. Jednu z těch věciček zapnul. Všichni jsme se chytili za uši. ,,Funguje to, už to můžeš vypnout." Podívala jsem se na něj. 

Zabodla jsem poslední ultrazvukové zařízení do země a rozběhla jsem směrem ke škole. Ke škole zrovna doběhl Isaac, nikdo ještě u školy nebyl. Isaac se na mě usmál. Hodila jsem na něj hraný naštvaný pohled. Isaac prešel ke mně. ,,Jsi roztomilá když žárlíš." Dala jsem rychlou pusu a popošla jsem kousek blíž k přijíždějícímu autu. Argent zastavil těsně před Boydem a Corou, kteří se chystali zaútočit na mě Isaaca. Cora a Boyd se rozběhli ke vchodu do školy, kde na ně čekal Derek. Místo toho, aby běželi skrz školu, abychom je mohli nahnat dovnitř, vyskočili na ni. ,,Nejdou skrz školu, jdou přes ni." Argent se chtěl rozběhnout na druhou stranu školy, aby je nahnal dovnitř druhým vchodem, ale Isaac ho zastavil s tím, že je rychlejší a běžel tam on. Isaac je nějak dostal dovnitř do školy. Zahnali jsme je, aby následovali Scotta a Dereka. Po chvilce jsem se rozběhla za nimi. ,,Vyšlo to?" Scott se usmál a přikývl. Přešel ke dveřím, aby si poslechl jejich tep. ,,Slyšíš jejich oba tepy?" Scott se zamračil. ,,Vlastně... slyším tři." Podívala jsem se na něj. Derek teď sedící opřený o stěnu se zvedl. Na tři otevřeš ty dveře a zase je za mnou zavřeš. Neotevřeš dokud se zase nerozední." Scott zavrtěl hlavou. ,,Buď zabiješ ty je, nebo zabijou oni tebe." Derek si povzdechl. ,,Já vím." Zkousla jsem si ret. ,,3..2..1..." Scott otevřel dveře, a když Derek vlezl dovnitř, zase zavřel. Katherine přiběhla za námi. ,,Vyšlo to? Kde je Derek?" Podívala jsem se na ní. Katherine zatnula ruku v pěst. Nervózně jsem poklepávala prsty. Po nějaké době se ozval Isaac. ,,Scotte, svítá!" Scott rychle otevřel kovové dveře. Já, Scott a Katherine jsme vběhli dovnitř. Derek klečel celý od krve s hlavou sklopenu. ,,Dereku!" Katherine se k němu rozběhla. ,,Jsem v pohodě." Derek se ze všech sil usmál. ,,Je tady učitelka. Vezměte Boyda a Coru, dojdu pro ní." Kath a já jsme vzali Boyda a Scott vzal Coru. 

Katherine

,,Jsem v pohodě Katherine." Nadzvedla jsem obočí. ,,Dereku, takhle tě domů jít nenechám." ,,Už se hojím." ,,To je sice super, ale ztratil jsi hodně krve, takže až tady někde omdlíš, nikdo tě pak nebude hledat." Derek si otráveně odfrkl. ,,Fajn." Už jsme byli u budovy kde Derek bydlí. Derek se zapotácel a málem spadl na zem. Nadzvedla jsem obočí. Musela jsem ho přidržet. Derek na mě hodil zlostný pohled. Usmála jsem se něj. Doprovodila jsem ho až do jeho loftu. Otevřela jsem mu velké dveře a musela jsem ho doprovodit až na jeho gauč. Derek si sedl. ,,Přinesu ti alespoň nějakou vodu a jdi spát." Derek přikývl. Donesla jsem mu sklenici vody a to už Derek spal na gauči. Vzala jsem deku a přikryla jsem ho. 

Další kapitola je tady. Já vím, zase jsem dlouho nepsala :D. Ale tak alespoň je tahle kapitola o skoro 200 slov delší než normálně.

FREEDOM || cz- Teen Wolf ffKde žijí příběhy. Začni objevovat