23. Vlastně nic

53 6 0
                                    

Cristyne
,,Takže vlastně nic neuděláme." Odfrkla si Katherine. Podívala jsem se na Miriam. ,,Jak dlouho tady máte v plánu být? Protože tohle se možná protáhne." Miriam pokrčila rameny. ,,Pořád máme školu, takže bychom se měli vrátit co nejdřív." Napadlo mě, že by se vlastně mohli přestěhovat sem a chodit sem do školy, ale kdyby chtěli, sami by to zmínili. Nechci je do ničeho nutit nebo tak. Mají toho hodně. Můžu jim to navrhnout, ale až pak. ,,Kdo všechno bude na tom přespolním běhu? Je to už pozítří." Oznámil Isaac. ,,Já a Veronica možná, Katherine se nechce." Hodila jsem po Katherine takový ten 'že?' pohled. Ona se na mě jen s vypláznutým jazykem usmála. ,,No a všichni hráči lacrossu." Pokrčil ramena Scott. "Takže plán až po běhu?" Všichni přikývli, takže jsme se vlastně na ničem nedohodli. Isaac si mě odtáhl kousek od ostatních. ,,Půjdu ke Scottovi, Derek mi včera říkal ať nechodím, už chápu proč. Nechci tady otravovat a stejně se Scottem potřebuju něco probrat." Přikývla jsem. ,,Dobře, ale je ti jasné, že tady neotravuješ?" Zasmála jsem se a přitáhla jsem si ho do polibku. Isaac se do polibku usmál. Když se Isaac odtáhnul, přikývl. Vlepila jsem Isaacovi poslední rychlou pusu, po které už odešel spolu se Scottem. Všichni ostatní už taky začali odcházet. ,,Allison, Lydie, nechcete zůstat?" Allison a Lydie se na mě podívali a přikývli. ,,Proč ne? Stejně asi nemám co dělat, co ty?" Allison se podívala na Lydii a ta pokrčila rameny. 

      ,,No nic, já vás asi opustím." Katherine se zvedla ze sedačky zrovna po skončení prvního dílu Twilight ságy. ,,Kam jdeš?" Veronica zvědavě nadzvedla obočí. ,,Jdu se podívat za Derekem, původně jsme měli mít nějakou večeři, ale vzhledem k tomu co se stalo, se na něj prostě jenom zajdu podívat." ,,Co že jsi nešla už předtím?" Katherine si povzdechla. ,,Chtěla jsem, ale Cora mi řekla, že mám přijít večer." Přikývla jsem a zamávala jsem jí na odchod. ,,Hej!" Vykřikla jsem a vzala jsem si od Allison zpátky popcorn, který mi vytrhla z ruky. Lydia mezitím hledala další díl Twilight ságy. Allison se uchechtla a pak se neochotně přisunula ke mě, aby si mohla dát taky popcorn. 

Katherine

,,Ahoj." Derek se na mě otočil a usmál se. Stál opřený o stůl, jen v kalhotách, bez trička. Rychlím krokem jsem se k němu rozešla a políbila jsem ho. Derek mi dal ruku na krk a prohloubil polibek. Po chvíli nám došel vzduch, takže jsme si o sebe jenom opřeli čela. ,,Opovaž se ještě jednou skoro umřít." Hlasitě jsem si povzdychla. Derek se uchechtl. ,,To se stává často, nic neslibuju." Tentokrát jsem se uchechtla já. ,,Jedeš zítra na ten běh?" Derek se mi podíval zpříma do očí. Ahh... ty oči. Zakroutila jsem hlavou. ,,Nejedu." Derek se pousmál. ,,Tak třeba ti můžu vynahradit tu večeři." Přikývla jsem a znova jsem ho políbila. ,,Najděte si pokoj." Nakrčila obočí Cora. Derek se uchechtl a já jsem se od něj odtáhla. Cora si vzala skleničku a nalila si vodu, hned potom zase odešla odkud přišla. ,,Chceš přespat?" S úsměvem jsem přikývla. Derek mě políbil a už se rozešel k posteli. ,,Počkej nejdříve si zajdu do sprchy a taky mi musíš půjčit nějaké triko na spaní nebo tak." ,,Musím?" Laškovně se usmál. Zasmála jsem se a přikývla. Derek vytáhl nějaké triko ze skříně a hodil ho po mě. ,,A do sprchy se můžu připojit?" Pošeptal mi do ucha, když mě zezadu obejmul na mé cestě do koupelny. Otočila jsem se na něj a vlepila mu pusu. ,,Ne, ale v noci mě můžeš obejmout." Mrkla jsem na něj a zavřela jsem se v koupelně.

FREEDOM || cz- Teen Wolf ffKde žijí příběhy. Začni objevovat