Cristyne
,,Myslíš si, že je Erica fakt mrtvá?" ,,Myslíš, že mě to zajímá?" Peter a Stiles dále pokračovali v konverzaci. ,,Prostě nechápu tu banku. Ptoč by je nevěznili v nějakém podzemním doupěti nebo tak? Je to alfa smečka, takže nemají mít nějaké vlastní doupě?" ,,Jsou to vlkodlaci... Ne padouši z bondovky." Peter protočil oči. ,,Moment! Třeba tam bydlí víš? Třeba jim bankovní trezo připomíná vlčí doupě." ,,Vlčí doupě?" Peter nadzvedl obočí. ,,Jo, vlčí doupě. Kde žiješ ty?" ,,V podzemní síti jeskyní ukrytých hluboko v lese." ,,Páni fakt?" Podívala jsem se na Stilese pohledem "to myslíš vážně". ,,Ne ty idiote. Mám byt ve městě." ,,To spíš dokazuje, že ta banka něco znamená. A proč čekat na úplněk? Proč je rovnou nezabít?" Stiles to nevzdával. ,,Možná jim to přijde poetické." ,,Na poetiku už měli tři úplňky." Peter zase zavřel oči. ,,A tobě stačila jedna hodina abys byl tak otravný..." Peter se zastavli a zvedl se. ,,Dokonči to. Jsem otravný... Co jsi chtěl říct?" Peter ho ignoroval. ,,Z čeho jsou vyrobeny stěny?" Stiles se rozhlédl kolem. ,,Co? Nevím. Dřevo, cihly..." ,,Ne, myslím stěny trezoru. Kde to najdu? Co to je za kámen. Materiál." Stiles se začal hrabat v tašce. Našel nějaký spis a podal to Peterovi. ,,Hekatolit..." ,,Je to zlé? Zní to zle." Peter se na chvíli zastavil. ,,Zavolej jim. Hned!" Stiles začal rychle vytahovat telefon. ,,Fajn, proč?" ,,Protože Boyd a ta holka se nezabijou navzájem, zabijou Dereka a Scotta." ,,Cože?!" Přešla jsem k nim. ,,Stilesi, teď není dobrá doba." ,,Scotte poslouchej mě. Musíte odtamtud! Stěny trezoru jsou z nerostu hekatolit. Rozptyluje měsíční svit!" ,,Co to znamená?" ,,Blokuje světlo Měsíce. Necítili úplněk po měsíce." ,,Představ si gladiátory v koloseu. Nechávali lvi tři dny hladovět, any byli divočejší. Deucalion je už tři úplňky přiměl se neproměnit a tak snížil jejich toleranci." Vložil se do toHo Peter. ,,Scotte budou silnější..." ,,...divočejší, krvelačnější. Scotte, to oni jsou ti lvi. Ty a Derek jste právě vstoupili do kolosea." Chvíli se nic neozývalo. ,,Scotte? Hej Scotte!" Po chvilce se z telefonu začalo ozývat vrčení. ,,Scotte!" Zařval Isaac a pak se telefon vypnul. ,,Sakra!" ,,Katherine. Nevíme co se stalo. Třeba to stihli." Peter se na mě podíval. ,,Znělo to tak?" Zlomyslně jsem se podívala na Petera. ,,Musíme jim jít pomoct." Podívala jsem na Katherine a přikývla jsem. Já, Katherine a Veronica jsme se rychlím krokem vydali z loftu pryč.Doběhli jsme do banky k trezoru. Derek stál s mrtvou Ericou v nárucí. Byla tam i Allison. ,,Kde jsou Boyd a ta holka?" Scott se podíval ke dveřím.
,,Musíme je chytit. Můžou někoho zabít." Rozhodl Scott. Rozběhli jsme se za nimi. Zachytila jsem pach Cory. Neznámé holky, ze které se vyklubala Derekova sestra. Rozběhla jsem se ještě rychleji.
Další kapitola. Nevím co tady napsat, tak asi jenom ahoj a mějte se dobře💕
ČTEŠ
FREEDOM || cz- Teen Wolf ff
Lupi mannari•Teen Wolf fanfikce - 3. série | Příběh se nebude zcela podobat seriálu | •Obsahuje spoilery •Tříčlená smečka přijíždí do Beacon Hills, protože hledají pomoc a úkryt před lovci. Jejich alfa se rozhodne, že se zkusí připojit ke smečce pravého alfy...