Hades, hayranlıkla Persephone'a baktı ve "zekana hayranım." diyerek dudağına bir öpücük kondurdu ve üzüm yedirdi. Ardından üzümü bir kenara bıraktı ve üzerindeki tek şey olan bornozunu çıkardı. Perpsephone'u tek eliyle boynundan tuttu ve dudağını dudağına bastırdı. Boşta kalan elini göğüslerine götürdü ve sıkıp sıkıp bıraktı. Ardından Persephone'un üzerindekileri yavaşça çıkardı. Boynuna bir öpücük bıraktıktan sonra "seni seviyorum." dedi.
"Zeus'un kızı olmasaydım sever miydin peki?"
Hades, "tabiki." dedi ve Persephone'un kızlığına bir öpücük kondurdu. Ellerini göğüslerine götürdü ve çiğ köfte yoğurur gibi sıkmaya ve kızlığını emmeye başladı.
Persephone, zevkle inlemeye başladı ve ellerini Hades'in başına götürdü. Başını kızlığına bastırtarak saçlarını okşadı.
Hades, Persephone'un göğüslerini sıkarak kızarttıktan sonra başını Persephone'un kızlığından kaldırdı. Bacaklarına art arda hızlı öpücükler kondurduktan sonra kızlığını diliyle becerdi. Persephone'un ıslanmasını sağladı. Ardından üzerine çıktı ve erkekliğini yavaşça içine soktu. Ellerini bacaklarına götürdü ve okşamaya başladı. Başını boynuna gömdü ve emmeye başlarken içine yavaşça girip çıkmaya başladı. Boynunun her tarafına öpücükler kondurduktan sonra her yerini emerek morarttı. Persephone'un gülerek inlemesi onu daha azdırdı ve bedenini dağa hızlı hareket ettirdi ve dudaklarını dudaklarına yapıştırdı.
Persephone, bacaklarını iyice açtı ve kollarını Hades'in ensesine doladı. Hades'in ağzına doğru inledi. Dilini Hades'in diline değdirdi
Hades, bedenini yukarı aşağı hızla hareket ettirdikçe birleşmelerinden yüksek sesler çıkmaya başladı ve Persephone başını geri atıp çığlık atmaya başladı. Buna rağmen Hades durmadı ve daha da hızlandı. Yatak salıncak gibi sallanmaya ve gıcırdamaya başlamıştı.
Hades, dudaklarını Persephone'un göğüslerine indirdi ve göğüslerini sıkarak ve okşayarak öpücükler kondurduktan sonra uçlarını emip ısırdı. Persephone'un çığlıkları kulağını doldururken kollarını beline doladı ve lotus pozisyonu aldılar. Hades, Persephone'un içine girip çıkmaya devam etti ve ona sarılarak göğüslerini emdi. Kalçasını ileri geri hareket ettirmeye devam ederek yüzünün her yerine ve boynuna hızlı hızlı öpücükler kondurduktan sonra Persephone'un göğsünü tekrar ağzına aldı ve emerek içine boşaldı. Aynı anda Persephone da boşaldı ve Hades bir süre ağzını göğüslerinden çekmedi ve hızlı hızlı nefes alarak lotus pozisyonunda kaldılar.
⚫Bölüm Sonu🟡
Bu bölüme 10 oy ya da 25 yorum geldiğinde yeni bölüm yayımlanacaktır.
Dizi Önerisi: Behzat Ç
Film Önerisi: Kill Game
Müzik Önerisi: Ağlasam mı? (Mahsuni Şerif)
Kitap Önerisi: Martin Eden (Jack london)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Persephone (+18) (Ara Verildi)
RomantikPersephone ve Hades'in tek bir amacı vardır. Fanilere günah işletmek. Okuyanların Dikkatine! +18 bölümler fazlasıyla vardır. Okumaya başlayanlar buna göre başlasınlar. Boş yere linçlemesinler. Kitap olgun içeriktir. 18 yaşındakilere uygun bir kitap...