Hades, Persephone'un yüzüne baktı.
"Şu planını tamamen anlat bakalım."
Persephone "olmaz." deyince Hades "neden?" diye sordu ve Persephone, şuh bir şekilde gülümseyerek "sürpriz." dedi.
"Ama sürprizlerden hoşlanmam. Bilirsin."
Persephone, "bilirim." dedi ve Hades'in dudağına yapıştı. Alt dudağını kendine doğru çekti ve bıraktı. Dilini ağzının içine sokup çıkarmaya başlayarak avuç içlerini Hades'in sırtında gezdirdi. Ellerini yüzüne götürdü ve tekrar alt dudağını emmeye başladı. Isırarak kendisine çekti ve tanrısal kanını akıttıktan sonra yatağa uzandı.
"Yanıma gel de planı anlatayım."
Hades, "tamam." dedi ve dizlerinin üzerinde Persephone'un yanına gittikten sonra uzandı. "Anlat bakalım." dedi ve elini Persephone'un bacağına götürdü.
"Öncelikle sen Kazım'ın en yakın arkadaşı olacaksın."
Hades, "sonra?" diye sorarak Persephone'un sözünü kesti ve bacaklarını okşayarak yanaklarına ve boynuna öpücükler kondurdu.
"Sonra benimle yatacaksın."
Hades, "bunu sevdim." dedi ve bir çırpıda Persephone'un üzerine çıktı. Çenesine bir öpücük kondurdu ve "sonra?" diye sordu.
"Sonra görüntülerimizi izleyince seni öldürecek. Tabi sen benim güçlü Tanrım olduğun için kurşun sana pek bir etki etmeyecek ama sonuçta Kazım adam öldürmüş olacak ve büyük bir vicdan azabı çekecek."
Hades, sırıtarak "ölmem dışında her şey güzel." dedi ve ardından güldü. Ellerini Persephone'un yüzüne götürdü ve baş parmaklarıyla yanaklarını okşadı.
"Senin her şeyi seviyorum. Özellikle de bu kadar kurnaz olmanı."
Persephone, gülümseyerek "ben de senin." diye yanıt verdi.
"Bu arada her ne kadar Kazım'a kötülük yaptırman hoşuma gitse de senden başka birinin daha öldükten sonra buraya gelmesini sağlamanı istiyorum ve bu sefer işin kolay olmayacak."
Persephone, şaşırarak "kim o?" diye sordu.
Hades, sırıtarak baş parmaklarıyla Persephone'un dudaklarını okşamaya başladı ve "bir rahip." dedi.
Persephone, gülümsedi ve "cidden zormuş." dedi.
"Ama ben zor işleri severim."
Hades, "biliyorum." dedi ve gülümseyerek Persephone'un dudağına bir öpücük kondurdu.
"Haydi şimdi sen hazırlan! Gerçi rahibi etkilemek için fazla süslenmene gerek yok. Sen bu güzellikle herkesi etkilersin. Bence güzellik ve aşk Tanrıçalığı senin hakkındı."
Persephone, tebessüm etti ve "baş Tanrılığın senin hakkın olması gibi." diyerek Hades'in yüzünü avuçlarının arasına aldı ve dudağını dudağına bastırdı. Bir süre sonra dudağını geri çekti.
"Ben hazırlanayım, sen de yeni planlar kur."
Hades, "tamam." dedi ve kıyafet seçmeye başlayan Persephone'u izlemeye başladı.
Persephone, iç çamaşırlarını ve ardından uzun siyah tül çorabını giydikten sonra dizinin hemen üzerinde olan bir siyah etek ve siyah, kolsuz bir tişört giydi. Kollarını iki yana açarak tebessüm etti ve "ben hazırım." dedi.
"Saçın ve makyajın?"
Persephone, gülerek "unutmuşum." dedi saçına hafif bir dalga verip hafif bir makyaj yaptı ve pembe bir ruj sürdü.
"Şimdi hazır mıyım sence?"
Hades, gülerek "on numara beş yıldız." dedi. Ayağa kalktı. Sonra siyah, zarif bir çantayı Persephone'un omzuna taktı.
"O rahibi yatağa atmadan gelme!"
Persephone da güldü ve "tamam." dedi. Hades'ten son bir öpücük aldıktan sonra odadan ve ardından cehennemden çıktı. Derin bir nefes alarak gülümsedi ve "başlıyoruz." dedi.
🔘Bölüm Sonu🔘
Dizi Önerisi: Sherlock Holmes
Film Önerisi: Harry Potter serisi
Kitap Önerisi: Kürk Mantolu Madonna (Sabahattin Ali)
Şarkı Önerisi: Felaket (Ezhel)Bu bölüme 13 oy ya da 30 yorum geldiğinde yeni bölüm yayımlanacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Persephone (+18) (Ara Verildi)
Storie d'amorePersephone ve Hades'in tek bir amacı vardır. Fanilere günah işletmek. Okuyanların Dikkatine! +18 bölümler fazlasıyla vardır. Okumaya başlayanlar buna göre başlasınlar. Boş yere linçlemesinler. Kitap olgun içeriktir. 18 yaşındakilere uygun bir kitap...