Kazım, uyanınca Persephone'u yanında göremedi. Yataktan kalktı ve odadan çıktı. Banyoya girdi. Kendisini duşun altına attı ve Persephone'u düşündü. "Erken mi çıktı yoksa aşağıda beni mi bekliyor?" diye düşünmekten kendisini alamadı ama ağırlıklı olarak gittiğini düşünüyordu. Bir süre sonra duşun altından çıktı ve bornozunu üzerine geçirdi. Banyodan çıktı ve çıkar çıkmaz Persephone ile karşılaştı. Gülümseyerek "gittiğini sanmıştım." dedi.
Persephone, güldü ve Kazım'ın dudağına bir öpücük kondurdu.
"Daha telefon numaranı almadım."
Kazım, Persephone'u tek koluyla belinden kavradı ve "alırsın." dedi.
"Daha zamanımız var."
Persephone, güldü ve Kazım'ın kolundan kurtulmak istedi ama yapamadı.
"Senin olabilir ama ben yok canım."
Persephone'un sözüyle Kazım dudağına bir öpücük kondurduktan sonra kolunu çekti.
"O zaman akşam yine beklerim seni."
Persephone, gülümseyerek "tabiki." dedi. Omzuna taktığı çantasından telefonunu çıkardı ve "telefonunu söyle!" dedi. Söylenen telefon numarasını yazdı ve rehbere kaydetti.
"Sana kahvaltı hazırladım ama benim çıkmam gerekiyor."
Kazım, gülümseyerek "tamam." dedi. Yaşadıklarına inanamıyor, bir rüya olduğunu sanıyordu. Bu yüzden bu kadar mutluydu.
Persephone, Kazım'ın dudağına bir öpücük daha kondurdu ve aşağı kata indiler.
Kazım, gülümsemeye devam ederek "seni bırakayım mı?" diye sordu.
Persephone, "kahvaltın soğuyacak." dedi ve kapıyı açtı. Ayakkabılarını giydi ve Kazım'a bakarak ve öpücükler yollayarak geri geri yürümeye başladı. Sonra "görüşürüz." dedi. Arkasına döndü ve bir süre sonra gözden kayboldu.
Persephone, Kazım'ın görüş alanından çıktıktan sonra etrafına bakındı. Kimsenin olmadığından emin olduktan sonra "ut me ad infernum." dedi ve üzerine durduğu yer, bir süre sarsıldıktan sonra yarıldı.
Persepone, yarığın içine düştü. Yarığın içine düştükten sonra kendisini Hades'in kucağında buldu.
"Seninle gurur duyuyorum kötülük kraliçem."
Persephone, Hades'in iltifatlarına dudağına bir öpücük kondurarak teşekkür etti.
"Kazım ile işimiz henüz bitmedi kralım."
Hades, sırıtarak Persephone'u yatağa bıraktı ve yanına uzandı. Ellerini çırptı. Ortalarında içi üzüm dolu bir tabak belirdi.
"Daha ne yapabilirsin ki?"
Hades, Persephone'un yeteneklerini ve kurnazlığını küçümsemese de hafife alıyordu.
Persephone, bunu hissetti ve Hades'e üzüm yedirdi. Ardından da sırıttı.
"Beni hafife almayın kralım. Daha Kazım'a neler yapacağım."
Hades, şaşırarak gülümsedi ve "ne yapacaksın?" diye sordu.
"Kazım'a bir adam öldürteceğim."
⚪Bölüm Sonu🟢
Yeni bölüm bu bölüme 15 oy ya da 50 yorum geldikten sonra atılacaktır!!! 🙂
Film Önerisi: Kuzuların Sessizliği
Dizi Önerisi: Ezel
Müzik önerisi: Unutamadım (Barış Manço)
Kitap Önerisi: NLP Tekniği ve Zihin (Gazanfer Balaban)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Persephone (+18) (Ara Verildi)
RomancePersephone ve Hades'in tek bir amacı vardır. Fanilere günah işletmek. Okuyanların Dikkatine! +18 bölümler fazlasıyla vardır. Okumaya başlayanlar buna göre başlasınlar. Boş yere linçlemesinler. Kitap olgun içeriktir. 18 yaşındakilere uygun bir kitap...