Bölüm 13: Günah

3.9K 37 4
                                    

Persephone, Eros kiliseyi terk ettikten sonra odasına döndü ve kendisini yatağa bıraktı. Gözlerini kısa süreliğine kapattı ama anında uykuya daldı. Normalde bir Tanrıça olduğu için uykusunu kontrol edebilirdi ama bu sefer anlam veremediği bir şekilde kontrol edememişti. 

Sabahın erken saatlerinde uyanan Persephone, üzerine beyaz bir şort ve beyaz bir kolsuz tişört giydi. Pirlo'nun kilisede böyle dolaşılmasını tasvip etmeyeceğini düşünüyordu ama böyle giyinmesi çekiciliğini kullanmak için son fırsatıydı.

Persephone, odada bir müddet dolandıktan sonra kilisenin kapısı çaldı ve böylelikle kapıya koştu. Kapıyı açtı ve gülümseyerek "bugün erken gelmişsin." dedi.

"Hatta üzerimi bile değiştiremedim."

"Ben de tam ne kadar güzel görünsen de kilisede bu şekilde dolaşmanın uygun olmadığını söylemek üzereydim."

Persephone, gülümsedi ve "ama burada sadece biz varız." diyerek Pirlo'ya yaklaştı.

Pirlo, çekinerek bir iki adım geri gitti ve Persephone'un kapatmış olduğu kapıya yaslandı. Onun kendisinin gözlerinin içine baktığını fark etti. Büyük bir ahlaki ve dini muhakemeden geçiyordu.

Persephone, tekrar Pirlo'ya yaklaştı.

"Hani hatırlar mısın sevgilim var ama başka birisine aşığım demiştim."

Pirlo, Persephone'a baktı ve "evet?" diye şaşkınlıkla sordu. 

"Sevdiğimi kalbime gömmek, onu unutmak ve sevgilimi tekrar sevmek istedim ama olmadı, yapamadım. Bana sevgilimi unutturan birisi vardı. O kişi sendin Pirlo. Sevdiğim adam sendin. Uzun süredir seni takip ediyor, seninle olmak istiyordum."

Pirlo, utancından kızardı. Ne diyeceğini bilemedi ve tam bu sırada aklına eşi ve çocukları geldi. Sonra aşk okunun etkisiyle Persephone'un duygularına karşılık vermek istedi ama ilk hamleyi yapmaya cesaret edemedi.

Persephone, kendinden beklenmeyecek bir hareketle geri çekildi. Koltuğa oturdu. Normalde ilk hamleyi onun yapması, Pirlo'yu ağlarının içerisine alması gerekiyordu ve Persephone Pirlo'nun ipini gevşetti.

Persephone, bacaklarını birleştirerek uzattı ve Pirlo'ya baktı. "Ne düşünüyorsun?" diye sordu. 

Pirlo, ne diyeceğini bilemedi. Bir süre olduğu yerde sessizce kaldı. Sonrada dili çözülmeye başladı. 

"Sanırım ben de seninle aynı günahı işliyorum." 

Pirlo, Persephone'a gülümseyerek yaklaştı. Elini bacağına attı ve "ben de seni seviyorum." diyerek okşamaya başladı. Aynı zamanda dudağını dudağıyla kapattı. Hem üst dudağını hem alt dudağını uzunca bir süre bacağını okşayarak emdi. Burnuna bir öpücük kondurdu ve ardından bacaklarını sıkıca kavradı. Persephone'u bacaklarını açarak kendine doğru çekti ve tekrar dudaklarına yapıştı. Ardından elini şortunun içine soktu ve kızlığını okşamaya başladı.

Anastasia, dudaklarını Pirlo'nun dudaklarına bastırarak inledi sırtını okşamaya başladı. Alt dudağını emerek inledikçe inledi. 

Pirlo, kızlığını okşarken büyük bir şehvetle dudağını emmeye devam etti ve diğer eliyle bacağının her yerini okşadı. İpince ayak bileğini okşarken şortunun içindeki elinin Persephone'un zevk sularıyla ıpıslak olduğunu fark etti. 

Persephone, sırıtarak "daha da ileri gidecek miyiz?" diye sordu. 

Pirlo'yu daha da bir sıcak bastı ve daha da şehvet ile doldu. "Artık geri dönüş yok." dedi ve kendi üzerindekileri çıkardı. Ardından Persephone'un şortunu çıkardı ve tişörtünü çıkarmasına yardım etti.

İkisinin dudakları tekrar buluştu ve Persephone bacaklarını tekrar açtı. Pirlo'yu üzerine çıkmaya davet etti. 

Pirlo, Persephone'un üzerine çıkmadı. Onu kucağına alıp odaya taşıdı ve yatağa yatırdı. İşte o zaman üzerine çıktı ve bacaklarını tutup ve içine girdi. Dudaklarını aşağılara indirmek istedi ama Persephone inleyerek Pirlo'nun dudaklarını bırakmadı. Sırtını ve kalçanı okşayarak yüksek sesle inledi. Dudağını çekerek ,"daha hızlı!" dedi.

Pirlo, erkekliğini Persephone'un en derinlerine kadar soktu ve Persephone'un gözleri zevkle yukarı doğru kaydı. Tırnaklarını Pirlo'nun kalçasına geçirdi.

Pirlo, yavaşça Persephone'un burnunu ısırdı ve üst dudağını, alt dudağını ve çenesini öptü. Kalçasını ileri geri hareket ettirirken başını Persephone'un boynuna gömdü ve bacaklarını okşadım. Dudaklarını daha da aşağıya indirdim ve göğüslerini tutarak öpücükler kondurdu. Ardından uçlarını diliyle ıslattı ve yavaşça ısırdı. Sonra da göğsünü emmeye içine girip çıkmaya devam etti.

Persephone, Pirlo'nun ellerini tuttu ve dudaklarına yapıştı. Bacaklarını beline doladı. Kontrolü o ele geçirmişti artık.

Persephone, Pirlo'yu üzerinden attı ve onun üzerine çıktı. Pirlo, Persephone'un gücüne şaşırsa da bunu belli etmedi ve erkekliği Persephone'un tekrar için girince inledi. 

Persephone, Pirlo'nun ellerini tuttu ve dudaklarımı emmeye başlayıp kalçasını ileri doğru hareket ettirdi.

Ardından ikisi de zevkle ve şehvetle kasılarak ve inleyerek boşaldı.

🐋Bölüm Sonu🐋

Oy ve yorumlarınızı, eleştirilerinizi eksik etmeyin lütfen.

İnstagram: cengiz_samet_tom7

Twitter: @BOSS_ZEH_3_18 - @WitcherTica - @votkavevoronko

Yazmaya Devam Ettiğim romanlarımı aşağıya bırakıyorum.

Esrarengiz Mektuplar ve Kanlı Kolyenin Gizemi (Polisiye)

Havadis (Habercilik/Aşk/Dram)

Hun Kızı (Tarihi Kurgu)

İhtiraslar Uğruna (Aşk/Polisiye/Dram)

Kartalın Laneti (Mitolojik/Fantastik)

Poseidon'un Sürgünü (Mitolojik/ Fantastik)

Sahte İzdivaç (Aşk/Dram/Mafya)

Tımarhanede Bir Gece Geçirmek (Polisiye/Dram/Aşk)

Persephone (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin