Kazım, Persephone'un bacaklarına ellerini götürdü. Okşamaya başladı ve sertleşen erkekliğinde Persephone'un elini hissetti.
Persephone, gülerek Kazım'ın pantolonunun düğmelerini yavaş hareketlerle çözdü.
Kazım, büyük bir heyecanla, eli ayağı birbirine dolaşarak hızla pantolonunu ve ardından iç çamaşırını çıkardı.
Persephone, Kazım'ın heyecanını fark etti ve tekrar güldü. Ayağa kalktı. Kazım'a doğru eğildi. Dudağına bir öpücük kondurdu. Sonra, elini tutup "gel!" dedi ve Kazım'ı da ayağa kaldırdı. Elinden tutmaya devam ederek merdivenlerden çıkmaya başladı.
Kazım, merdiven çıkarken Persephone'un kalçasından gözünü alamadı. Elini bıraktı ve arkasından sarılıp erkekliğini kalçasına bastırdı. Boynuna öpücükler kondururken Persephone'un güldüğünü fark etti. Kendisi de güldü ve hemen yanındaki kapıyı açtı. Persephone'u odaya sürükledi ve kendi üzerinde kalanları çıkardıktan sonra Persephone'un üzerini çıkarmasına yardım etti.
Persephone, üzerindekileri çıkardıktan sonra yatağa uzandı. Kazım'a davetkar bir tavırla baktı ve bacaklarını açarak kızlığını okşamaya başladı. Sonra boşta kalan elinin işaret parmağıyla onu çağırdı.
Kazım, dizlerinin üzerinde yatağa çıktı ve Persephone'a yaklaştı. Üzerine çıktı ve dudaklarını dudaklarına bastırıp erkekliğini yavaşça içine soktu. Alt dudağını iki dudağının arasına aldı ve ezdi. İçine girip çıkmaya başladı ve inleyerek güldü.
Persephone da Kazım'ı içinde hissederken inledi ve güldü. Onu ensesinden tuttu. Üst dudağını emmeye başladı. Bacaklarını havaya kaldırdı.
Kazım, dudaklarını Persephone'un dudaklarından burnuna çıkardı ve burnuna bir öpücük kondurup sonra defalarca yanaklarını öptü ve ardından başını boynuna gömdü.
Persephone, gülerek inledi ve Kazım, boynuna inince ve hızlanınca inlemeleri hızlandı. Elleri ensesinden sırtına indi ve sırtını okşadı.
Kazım, Persephone'un boynuna öpücükler kondurdu. Emerek her tarafını ıslattı ve ağzından bir hırıltı çıkartarak diş izini bıraktı.
Persephone, sırıtarak ve inleyerek "sıra bende." dedi ve başını Kazım'ın boynuna gömdü. Kazım'ın kendisine yaptıklarının aynısını yaptıktan sonra bacaklarını beline doladı ve yüzünü ellerinin arasına aldı. Dudağına yapıştı ve dilini Kazım'ın ağzının içine soktu. Dilleri kıvrak dansçı edasıyla dans etti. Kazım, en derinine sertçe girince Persephone'un gözleri sonuna kadar açıldı ve göz bebekleri yukarı kaydı. Dudağını Kazım'ın dudağından çekerek yüksek bir çığlık attı. Bacaklarıyla Kazım'ı kendine doğru bastırdı ve tekrar dudaklarına yapıştı.
Kazım, boşalmak üzereyken Persephone'un içinden çıkmak istedi ama Persephone izin vermedi. Böylelikle spermleri Persephone'un içine aktı.
Persephone, inleyerek güldü. Kazım'ın dudaklarını bırakmadı ve üst dudağını emmeye, dilini diline değdirmeye devam etti. Görevi başarmıştı ama ekstra bonus almak istiyordu. Bacaklarını açtı ve Kazım'ın üzerinden kalkmasına izin verdi.
Kazım, nefes nefese kendisini yana doğru bıraktı ve tavana baktı. "Çok ateşliydin." dedi.
Persephone, gülerek "asıl sen öyleydin." dedi. Bedenini Kazım'a çevirdi.
"İddiayı kazandığını düşünüyor musun?"
Kazım, Persephone'un bu sorusu karşısında kararsız kalmıştı ama yine de "evet." dedi.
Persephone, Kazım'ın cevabı karşısında yine sırıttı.
"Daha son kozumu oynamadım ama."
Kazım, şaşırarak güldü ve "daha ne yapmış olabilirsin ki?" diye sordu.
Persephone, "göreceksin." diyerek yataktan kalktı ve büyük bir endamla yürüdü. Kazım arkasından kalçasına doğru bakarken odadan çıktı. Torbacıdan satın aldığı malı çantasından aldı ve odaya geri döndü. Kokaini baş ucu sehpasının üzerine döktü ve kokainin bir kısmını içine çekti. Sonra gülerek kendisini yatağa bıraktı.
"Şimdi beni yenebilir misin?"
Kazım, uyuşturucu kullanmak istemiyordu ve kullanılabileceğini sanmıyordu. Bu yüzden gülerek "hayır." dedi.
"İşlediğim bütün günahlar bir yana bu bir yana."
Persephone, kendinden geçmiş gibi taklit yaparak "emin misin?" diye sordu. Kokain, ona hiçbir zarar vermemişti aslında.
Kazım, büyük bir kararlılıkla "eminim." deyince Persephone, sinirlendi ama bunu belli etmedi.
"Benim için de mi çekmezsin?"
Kazım, Persephone'a sokuldu ve gülümseyerek "senin için canımı veririm." dedi.
"Ama benden bunu yapmamı isteme."
Persephone'un o anda aklına başka bir şeytani fikir geldi. "Tamam." diyerek gülümsedi ve Kazım'ın dudağına bir öpücük bıraktı. Biraz sonra da alkol ve uyuşturucunun etkisiyle sızmış gibi numara yaptı.
Kazım, Persephone'un aşırı gerçekçi oyununa o kadar kandı ki onun için fazlasıyla üzüldü. Aşırı güzel bir kızın kendisini uyuşturucu batağına sokması onu üzmüş, kalbini ağrıtmıştı.
Kazım, kendi kendine Persephone'u uyuşturucudan kurtaracağına söz vererek gözlerini kapattı ve uykuya daldı.
🟠Bölüm Sonu⚫
Hayalet okuyucu istemiyorum. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Artık her yeni bölüm attığımda bir kitap, dizi, film ve şarkı önereceğim sizlere. 🙃🙂😊 :) (:
Kitap Önerisi: Mustafa Kemal Atatürk "Hayalet Süvari" (Ray Brock)
Dizi Önerisi: Sadakatsiz
Film Önerisi: Agora
Şarkı Önerisi: Sen Beni Unutamazsın (Emre Aydın) (multimedyada var)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Persephone (+18) (Ara Verildi)
RomantizmPersephone ve Hades'in tek bir amacı vardır. Fanilere günah işletmek. Okuyanların Dikkatine! +18 bölümler fazlasıyla vardır. Okumaya başlayanlar buna göre başlasınlar. Boş yere linçlemesinler. Kitap olgun içeriktir. 18 yaşındakilere uygun bir kitap...