Eros, nefes nefese bir şekilde Persephone'un üzerinden kalktı. Yatağa oturdu ve Persephone'un ayaklarını ve ayak parmaklarını okşamaya başlayarak yüzüne baktı.
"Bu fanilerin en çok neyini seviyorum biliyor musun?"
Persephone, iyi bir seksin verdiği hazla gülümseyerek "neyini?" diye sordu.
Eros, gülerek eline bir sigara aldı ve "sigarasını." dedi. Ardından "peki sen?" diye sordu.
Persephone, şeytani bir şekilde sırıttı.
"Onlarla bir kedinin fareyle oynadığı gibi oynamayı. Bunu eminim senden de seviyorsundur. Çünkü sonuçta onları birbirine aşık ediyorsun."
Eros, sigarasından derin bir duman çekti içine ve "kısmen." dedi. Sonra Persephone'un yüzüne baktı.
"Neden kısmen diye sorduğunu duyar gibiyim. Hemen cevabını vereyim. Aşk kıymet bilene kutsal bir güçtür. Kıymet bilmeyene en büyük kötülük, en büyük eziyettir."
Persephone, gülerek "her şey karşılık meselesi Eros." dedi.
"Sen ikisini birbirine aşık edersen bu kutsal bir güçtür ama sadece birisini aşık edersen bu kötülüktür desek daha doğru olmaz mı?"
Eros, gülerek "sanırım." dedi ve sigarasından art arda dumanlar çekti içine.
"Ama şöyle bir şey var ki aşık olanın karşısındaki kişinin elinde ona karşılık verip vermemek. İstersem ikisini de birbirine aşık ederim ama bekleyip neler olacağını görmek daha heyecanlı daha zevkli."
Persephone, gülümseyerek "haklısın." dedi ve üzerine kırmızı, uzun ve ince bir gecelik giydi. Eros'a baktı. Ardından tekrar gülümsedi.
"Sen artık gitsen iyi olur. Verdiğin sözü de unutma."
Eros, "zaten şimdi onu yapacağım." diyerek üzerini giyindi. Ardından kiliseden çıktı.
Persephone ise yatağına uzandı ve Kazım'ı aradı.
"Aramayacağını sanmıştım."
Persephone, gülerek "ama aradım." dedi ve ardından "nasılsın?" diye sordu.
"İyiyim, sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim. Bir iş için Amerika'dayım."
"Ben seni çok özledim ama. Ve ne zaman döneceğini merak ediyorum açıkçası."
Persephone, gülümsedi. "Ben de seni özledim." dedi.
"Ama burada işlerim var. Onları halleder halletmez döneceğim."
Kazım, gülümseyerek kendisini yatağa bıraktı ve "peki canım." dedi.
"Umarım işlerini çabuk bitirirsin ve bana gelirsin."
Persephone, "geleceğim." dedi ve telefon görüşmesini sonlandırdı. Ardından uykuya daldı.
🦉Bölüm Sonu🦉
Dizi Önerisi: How I Met Your Mother
Film Önerisi: Hansel ve Gratel "Cadı Avcıları"
Kitap Önerisi: Taaşuk-ı Talat ve Fıtnat
(Şemsettin Sami)
Şarkı Önerisi: Bu kalp Seni Unutur mu? (Fikret Kızılok)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Persephone (+18) (Ara Verildi)
RomantikPersephone ve Hades'in tek bir amacı vardır. Fanilere günah işletmek. Okuyanların Dikkatine! +18 bölümler fazlasıyla vardır. Okumaya başlayanlar buna göre başlasınlar. Boş yere linçlemesinler. Kitap olgun içeriktir. 18 yaşındakilere uygun bir kitap...