23 Ekim 2020 22.15 Ankara\Kızılay
Persephone, etrafına baktığında Kazım'ı arkadaşlarıyla bir barda otururken buldu. Gülerek "bu günah işlemeye başlamış bile." dedi. İçeri girdi ve Kazım'ın iki sıra yanındaki boş tabureye oturdu. Barmene "bana bir bira verir misin rica etsem?" dedi ve önüne hemen konulan biradan bir yudum aldı. Davetkar bir tavırla Kazım'a baktı ve birasından bir yudum aldı. Kazım'ı etkilemek için bacak bacak üstüne attı ve dudaklarını diliyle ıslattı ve hafifçe ısırdı. Avını beklemeye başladı.
Persephone'un çabaları meyve verdi ve avı Kazım, Persephone'u kesmeye başladı. Bir süre sonra cesaretini topladı ve Persephone'a doğru eğildi ve "merhaba." dedi.
"Size eşlik edebilir miyim acaba?"
Persephone, avını avuçlarının içine almış olmanın hazzıyla tebessüm ederek "çok memnun olurum." dedi ve birasından bir yudum aldı.
Kazım, kendi aralarında konuşan arkadaşlarından uzaklaştı ve Persephone'a yaklaştı. Zaten kendisini arkadaşlarına karşı hep yabancı hissetmişti.
Persephone, gülümseyerek elini uzattı. "Adım Pelin." dedi ve Kazım'a baktı.
Kazım, uzun boyluydu. Kumral, uzun saçlarını at kuyruğu yapmıştı. Henüz sabah sakal tıraş olmuştu. Kalıplıydı ve güçlüydü. Üzerine siyah bir kot pantolon, siyah tişört ve siyah deri ceket giymişti. Motorculara aşırı benziyordu.
Kazım, elini uzattı ve gülümseyerek "benim de Kazım." dedi. Persephone'un elini sıktı ve içkisinden bir yudum aldı. Elini çekti ve sonra tekrar uzattı. "Dans edelim mi?" diye sordu.
Persephone, avını kafese attığını iyiden iyiye hissetti ve zevkle gülümsedi. "Edelim." dedi ve Kazım ile birlikte dans pistine çıktı.
Persephone ve Kazım, dans etmeye başladı ve bir süre sonra bedenleri de birbirlerine temas etmeye başladı. Dudakları da birbirine yaklaşmıştı ve değmek üzereydi ki müzik bitti. Yerlerine geri döndüler.
Persephone, bir adamı fark etti ve sinsi sinsi gülümseyerek Kazım'a baktı. "Hemen geliyorum." dedi ve Kazım'ın yanından ayrılarak diğer adamın yanına gitti. Kulağına "neyin var?" diye fısıldadı.
Adam, sadece Persephone'un duyabileceği bir sesle "kokain." diye yanıt verdi.
Persephone, gülümseyerek "tamam." dedi.
"İki yüz elli gram ver bana."
Adam, cebinden küçük torbayı gizlice çıkardı ve gizlice Persephone'a verdi. Persephone da gizlice parayı çıkarıp gizlice adama verdi. Bir şey söylemeden yanından ayrıldı ve Kazım'ın yanına döndü. Gülümseyerek "gidebiliriz." dedi ve kulüpten çıktılar.
⚜Bölüm Sonu⚜
Hayalet okuyucu istemiyorum. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. :) 🙂😊🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Persephone (+18) (Ara Verildi)
RomancePersephone ve Hades'in tek bir amacı vardır. Fanilere günah işletmek. Okuyanların Dikkatine! +18 bölümler fazlasıyla vardır. Okumaya başlayanlar buna göre başlasınlar. Boş yere linçlemesinler. Kitap olgun içeriktir. 18 yaşındakilere uygun bir kitap...