Bölüm 10: Anlaşma

3.6K 30 8
                                    

Persephone, yatağına uzandı ve tavanı seyrederek düşünmeye başladı. Uzun bir süre boyunca düşündü ve ardından kapının çalma sesini duydu. Kim olabileceği konusunda fikir yürütemeden ayağa kalktı. Odasından çıktı ve kapıyı açtı. Karşısındaki adamı görünce bir hayli şaşırdı.

"Eros... Burada ne işin var?"

Eros, davet edilmeyi beklemeden içeri girdi. Alaylı ve kinayeli bir tavırla "sana da merhaba." dedi.

Persephone, kaşlarını çattı ve Eros'u kısa bir süreliğine süzdü.

Eros, uzun boylu, ne zayıf ne kiloluydu ve beyaz tenliydi. Altın sarısı saçları ve deniz mavisi gözleri vardı. Sakalı ve bıyığı düzgün bir şekilde uzatılmıştı. 

"Burada ne aradığını tekrar sorsam bu sefer cevap verebilir misin Eros?"

Eros, birkaç adım atarak kilisenin içine şöyle bir göz gezdirdi ve bir banka oturarak Persephone'a baktı ve sırıttı.

"Sana yardım edebilirim Persephone."

"Peki karşılığında ne istiyorsun?"

Persephone, Eros'un kendisine yardım edebileceğini söylediği ilk an bir karşılık beklediğini anlamıştı. Hep karşılık beklenirdi zaten.

Eros, ayağa kalktı ve Persephone'a yaklaştı. Artık dip dibelerdi ve bedenlerinin bazı uzuvları birbirine temas ediyordu. Eros, Persephone'un kokusunu içine çekti.

"Atacağım tek ok ile Pirlo'yu sana aşık edebilirim."

Eros, sırıttı ve dudağını büktü. Kollarını hafifçe iki yana açtı.

"Ama tabi bu bana pek fayda getirmez fakat benimle sevişecek olsaydın işler değişirdi."

Persephone, güldü ve "Pirlo'yu yoldan çıkarmak için senin oklarına ihtiyacım yok." dedi.

Eros da güldü ve "tabi ki yok." dedi. Daha sonra gülmesi ciddi bir ifadeye büründü.

"Daha doğrusu evli ve bir rahip olmasa yoktu. Senin gibi seksi bir kadının birisini ayartmak için kimseye ihtiyacı olmaz ama o kişi bir rahipse ve evliyse olur."

Persephone, derin bir nefes aldı ve "oh dostum!" dedi.

"Haklı olduğunu bilmek benim için hiç güzel bir şey değil. Hatta berbat bir şey."

Eros, sırıttı ve "bu hissi insanlara ve tanrılara birçok kere yaşatmışımdır." dedi. Ardından Persephone'un ince ve güzel belini elleriyle kavradı. Onu gördüğü ilk odaya doğru itekledi ve Persephone'un odasına girdiğini anladı.

"Teklifimi kabul ediyorsun değil mi?"

Persephone, şuh bir şekilde gülümsedi ve ellerini Eros'un başına götürdü ve saçlarını okşadı.

"Kabul etmeseydim beni odaya atamazdın. Çüküne tekmeyi yerdin."

Eros, gülerek "haklısın." dedi ve ellerini Persephone'un kalçasına indirdi. İki eliyle de okşamaya, sıkmaya başladı ve dudağını dudağına bastırdı. Ardından kalçasını sıktıkça sıktı ve alt dudağını uzunca bir süre emdi. Dudağını geri çekmek istedi ama Persephone, Eros'un üst dudağını dişiyle kendine çekerek buna izin vermedi.

Eros, Persephone'un bacaklarını okşamaya başladı ve onu sertçe duvara yapıştırdı. Üst tarafındakileri çıkardı. Yüzünü öpücüklere boğdu. Ardından başını aşağıya, boynuna indirdi. Boynuna öpücükler kondurdu ve emip ısırdı. Ardından göğüslerini tuttu ve öpmeye başladı. Erkekliğinde Persephone'un elini hissetti ve Persephone ile birlikte inledi. Persephone'un göğüslerini bıraktı ve hızla kendi üzerindekileri çıkardı. Persephone'un önünde eğildi ve eteğini çıkardı. Ardından iç çamaşırını da çıkardı ve başını kızlığına gömdü. Diliyle Persephone'un inlemelerinin gittikçe artmasını sağladı. Persephone'un ellerini başında hissetti ve güldü. Persephone'u kucağına aldı. Yatağa taşıdı.

Persephone, birden Eros'un üzerine çıktı ve sakalını okşamaya başladı. Ardından dudaklarını dudaklarına bastırdı.

Eros, Persephone'u çevik bir hareketle altına aldı ve üst dudağını emmeye başladı. Aynı zamanda Persephone'un sakalını okşamaya devam ettiğini hissetti ve sertleşmiş erkekliğini yavaşça içine soktu. Kalçasını aşağı yukarı hareket ettirmeye başladı ve dudağını zaman zaman yukarı hareket ettirerek Persephone'un burunu da emdi. Ellerini bacaklarına götürdü ve bacaklarını okşamaya başladı. Daha da sertleşti ve dudaklarını aşağıya indirerek çenesini emdikten sonra boynuna indirdi ve dişlerini boynuna geçirdi. Diş izi bıraktı ve ardından iz bıraktığı yeri emdi. Persephone yüksek sesle inlemeye başlarken o da göğüslerini tutup sıkmaya ve emmeye başladı. Persephone'un ellerini başında hissetti.

Persephone, bacaklarını Eros'un kalçasına doladı ve saçlarını inleyerek okşadı.

Eros, Persephone'u belinden tutarak yataktan kaldırdı ve sertçe duvara yasladıktan sonra boynuna öpücükler kondurdu. Persephone bacaklarını yere indirince sol bacağını tuttu ve havaya kaldırdı. Bacağını okşamaya başladı ve tekrar içine girdi. Kalçasını ileri geri hareket ettirmeye başladı ve Persephone'un çığlıklarını dudaklarına yapışarak susturdu. Boşta kalan eliyle göğsünü okşadı.

Persephone, inleyerek Eros'un ensesini tuttu. Alt dudağını emdi. Ardından ellerini sırtına indirdi ve sırtını okşayarak inledi. Bir süre daha Eros'un üst dudağını emdikten sonra dudağını geri çekti.

"Yatak daha rahat değil midir?"

Eros, sırıtarak "öyledir." dedi ve Persephone'un bacağını indirdi. Sert ve hızlı bir şekilde kızlığını okşamaya başladı.

Persephone, ineleyerek güçlükle "ayakta da kalabiliriz." dedi. Bunu demesiyle sırılsıklam oldu ve ardından kendisini Eros'un kucağında, duvara yaslanmış bir şekilde buldu. Eros'un erkekliğini yeniden içinde hissetti.

Eros'un erkekliği Persephone'un kızlığına rahat bir şekilde girip çıkmaya başladı ve Eros, Persephone'un tekrar dudaklarını sömürmeye başladı. Erkekliğinin ıslanmasının yaptığı etkiyle çok daha kolay ve hızlı içine girip çıktı. Hızla Persephone kucağındayken yatağa uzandı ve spermleri bir süre daha tenini okşayıp dudaklarını öpüp içine girdikten sonra Persephone'un içine hücum etti.

🦒Bölüm Sonu🦒

Dizi Önerisi: Elite
Film Önerisi: Titanların Savaşı
Kitap Önerisi: Bir Delinin Hatıra Defteri (Nikolay Gogol)
Şarkı Önerisi: Ben Adam Olmam (Serdar Ortaç)

Persephone (+18) (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin