23.

493 26 23
                                    

Otočila som sa a zbadala známu tvár.

Bol do Dominik, ktorý za mnou utekal asi až z námestia.

Len som sa otočila kráčala dalej,  otvorila dvere a vyšla po schodoch.

Ako som odomikala dvere Dominik už bol za mnou a povedal: ,, počuvaj prečo si neprišla k nám?"
Ja: ,, to sa ma pýtaš vážne?" Odomkla som dvere a vrazila do obývačky.
D: ,, hej myslim to vážne, chalani nevedia ani prečo som odišiel tak hovor.."
Ja: ,, ty si nevidel Vitu? Bol tam s nejaku čaju, bola ovela krajsia odomna a ja viem prečo sme si už teraz tak vzdialení...."
D: ,,vzdialení ste si vôbec nenii netrep.."
Ja: ,, netrepem ja to vidím, nechcela som si to ale pripustit"
D: ,, prestaň, on ťa lúbiii"
Ja: ,, hej a tu vychrtlu čaju tiež.."
D: ,, pozri sa na mna"
Ja som sa otočila a kráčala hore po schodoch.

D: ,, hellou?"
Chytil ma za rameno a otočil ma. Pozeral sa mi rovno do očí a ja som sa rozplakala.
D: ,, shhhh všetko je dobreee"
Ja: ,, nie neni, pohadala som sa s mamou, vita ma nelubi, nemam kam ist teraz ani... ked odtialto odidem.."
D: ,, jak to myslis?"
Ja: ,, domov ist nemožem... a pochybujem ze si ma Vita zobere k sebe nemam tu vela veci tak ja neviem nechaj ma prosim ,nechcem aby niekto videl moju urevanu stranku sorry."
D: ,, pohodičkee hej keby nemaš kam isť, tak kludne poď k nám.. máme síce malý dom, ale moji rodičia a bratia ta prijmu pohodičke k nam ..."
Ja: ,, ja ja ja len chcem aby sme si Vitom boli zas tak blýzky ako predtým...."
D: ,, tak to by dom tu nemal byt asi prepáč"
Ja: ,,ty?"
D: ,, hej sak to Matty hovoril.. aj Vita si mysli, ze ta mu kradnem.."
ja: ,, coo jak nie ty.. ja milujem iba jeho."
D: ,, chapeš my dvaja sme si tak dobre sadli vieš.. no a ja ta berem ako sestru albo taku najlepsiu kamaratku budem tu pre teba, keby chceš hocičo... aj s tym domom pohode"
Ja: ,, ty si uplne zlatý ale nechcem o neho prísť.."
D: ,, neprišla si ani prídeš, MILUJE ta"
Ja: ,, nevypadalo to tak..."
D: ,, je opitý.. a Vita moc nepije tada pil ale už nie moc a ked si da raz za čas dava si moc.."
Ja: ,, hej a prečo ty nepiješ?"
D: ,, pijem ale nie to čo oni"

Ja: ,,maš ešte tu krabičku?"
D: ,, nie nemysli na to ani"
Ja: ,, len jednooo prosim"
D: ,, vypadni si lehnuť, vyspať a zajtra bude dobre, pojdeš ta Vitom a tak :)"
Ja: ,, po tom ako mi dáš trošičku takeho prášku maybee?"
D: ,, nie toe pre mna chod do kelu ani Adél by som to nedal"
Ja: ,, tak také suché šiščôcky.."
D: ,, ani too cigu si zapal a maaaš.."
Ja: ,, ale to neni to isteee"
D: ,,tak pod seem" chytil ma za ruku a posoupnul ( okay dajme tomu, ž je to slovo-)
k sebe.
Ja: ,, heeej tak pre to si myslia, že sa ti lubiim.."
D: ,, pica choj už spať okay?"
Ja: ,, nejdeeem a ty pojdes dalej s nimi piť, ja budem sama, v neznámom meste, v cudzom byte no super" v tom mu zazvonil telefón.

Volal Samo: ,, Domino? Kde si toľko? Odišiel si pred hodinou, vrátiš sa?"
D: ,, počuj isiel som za takou prknou čajou do baru na druhej ulici, vrätim sa rovno domov.."
Samo: ,, dobre tak si užitee.."

Dovolali spolu a ja som sa pýtala: ,, prečo si nepovedal, ze si išiel domov?"
D: ,, a zas mi budu nadavať, že máme k sebe moc blýzko.. hej to potrebujem. Ja ti checem pomáhat ale oni su jak sprostii.."
Ja: ,, šak ale ja nepotrebujem pomoc.."
D: ,, potrebuješ, myslíš si, že tu budeš s Moonom a Mattemom stale? Bud sa ospravedlň mame alebo chod za Vitom.. "
ja: ,, mame sa osoravedlnovať nebudem určite a Vita ma nemá rád soo .. ja som vedela, žr nikto nebude mat rád mna mna proste niesom ani pekná ani najmúdrejšia... chapes"
D: ,, ma ta raaad, si pekna a mudra všetko. Tak bud ticho, lebo sa pozri na mna a potom povedz. "
Ja: ,, šak ty si uplne super... ani ma nepoznáš a pomáhaš mi"
D: ,, ano snažím sa.."
Ja: ,,Ďakujem" objala som ho.

Po niekoľkých minútach som zaspala a už ma netrápilo nič ohľadom Vity ani mamy..

Omg Hi guys
Mohli by ste mi napísať názor na ff alebo zahlasovať bola by som veľmi rada keby dáte hlavne ten názor alebo ako by som mala pokračovať nejaké nápadyyy:))) thanx Jasmina

Something like a small trip {Vitaa, SMTV}Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt