16.

631 23 3
                                    

Zišli sme teda dole za Mattym,Vendou a Samom.

Samo navrhol, že by mohli ísť natočiť nejaké videjko, keď sú spolu.
S: ,, a kde je Dominik?"
V: ,, Bol hore neviem, či pôjde točiť"
M: ,, Dejzr!.... ideš s nami točiť?"
Zhora sa iba ozvalo: ,, som unavený natočím s vami niečo zajtra"

Chalani začali točiť, Venda a ja sme sa na nich chvílu pozerali, ale Venda si musela ísť niečo vybaviť do mesta. Chcela aby som isla s ňou ale ja som išla radši za Dejrom.

Zaplopala som a spýtala sa: ,, môžem?"
D: ,, šak je to aj tvoja izba tak hej.."
Vošla som dovnútra a uvidela Dejra tukať do telefónu so zadumaným pohľadom.
Ja: ,, Domino síce ta nepoznám tak dobre, ale vidím, že ti niečo je... tak mi to rýchlo povedz aby si to mal zkrku"
D: ,, šak ale to neni nič dôležité.."
Ja: ,, no tak keď to neni dôležité, tak hovor"
D: ,, no tak šak.. vieš jak ja hovorím, že Adél bola zla a take no tak proste to hovorim pred chalanmi iba... V skutočnosti mi fakt chýba a ona si teraz našla nového frajera Adama...."
Ja: ,, jaj no to ma mrzí"
D: ,,no to je ešte horšie.. Ona sa s ním všade chválila a keďže sme v kontakte tak mi o nom pisala a ja dom jej tak trochu napisal, žr aj ja mam frajerku a tak no..."
Ja: ,, aha, ale veď ona sa nedozvie, že ju nemáš, keď pna býva daleko"
D: ,, fuck ale no ona chce somnou a mojou frajerkou volať lebo som jej hovoril, že sme spolu a ona chce videočetovať... Neviem, co ma to napadlo ale ja neviem proste som uplne v kely..."
Ja: ,, nie niesi.."
D: ,, šak ale ona sa dozvie, že klamem a ja sa uplne zložím, ked uvidim toho jej frajera.. a ja nikoho nemam"
Ja: ,, počuvaj mam napad. Môžeš mat frajerku na jeden videočet"
D: ,, a kto by bol taky ze by sa sal nahovorit na taku blbost a ešte k tomu to nechcem hovoriť chalanom"
Ja som ukázala na seba ,, ja"
D: ,, to by si fakt spravila?"
Ja: ,, technicky aj kvôly tebe mam toho najkrajšieho, najmilšieho, najúžasnejšieho priateľa na svete tak jasne, že ti pomôžem"
D: ,, a.. aa Vitovi to nebude vadiť, že budeš hrať moju frajerku?"
Ja: ,, no to je taka trochu blba vec, že mu to musíme povedať, lebo nechcem aby to nevedel"
D: ,, no dobre teda. Ale videočet je ani nie za pol hodinu"
Ja: ,,tak ho budem musieť vytishnuť nachvílu z natáčania" povedala som a vstala som z postele a išla ku dverám.
D: ,, prosím ťa ale nech to nevie Samo a Maty, smiali by sa mi teda bude sa aj Vita ale tak no..."
Ja: ,, nebude sa smiať, aj keby tak sa presťahujem do Samovej izby a už nebude" zasmiala som sa.

Ziška som dole do obývačky a chalani stále točili. Prešla som za kameru aby ma nebolo vidieť a ukázala som na Vitu nenápadne.
On sa zdvihol a išiel zamnou, chalanom povedal, nech tam dajú strih a soolu sme išli do izby.

Tam sedel Dejzr s mobilom v ruke. Sadli sme si k nemu a ja som sa Vitu spýtala, či mu nebude vadiť, keď budem hrať Dominikovu priateľku. On sedel s vypúlenými očami a pozeral na mňa.
Ja som mu povedala, že to bude iba na pár minút, teda na jeden telefonát. Vita sa spýtal,že na aké volanie. Dominik mu všetko povedal aj ohľadom Adely a jej novom pristelovi. Vita sa chcel už už začať smiať, ale ja som ho drgla a pozrela sa nanho aby sa nezačal.
Dejzrovi to prislo lúto o tom hovoriť tak sa rozplakal. Nemohla som vieť ako plače tak som ho objala. Vita sa vtedy na mna tak pozeral uplne, že a ja nič ale ja som sa bäla o Domina lebo to znášal fakt zle.

Vtom Dominovi zazvonil video hovor. Poztel sa na obrazovku a tam bolo Adéla🦎🦎. Rychlo som zobrala Vita za ruku a odviedla ho k dverám: ,, naozaj ti to nebude vadiť?"
V: ,, nie pohode ked to bude iba na jeden telefonát... ale objať si mohla aj mna"
Objala som ho, on si ma podvihol za zadok, ja som mu obmotala nohy okolo pásu a dal mi pusu. Vtom som iba počula ako Dejzr z izby hovorí ... ,,No zachvílu je tu iba sa zdržala v kúpelni"... Rýchlo ma pustil, zavrela som dvere a isla za Dominom.
D: ,, no Adélo predstavujem tu Emmu, moju priateľku..."
A (Adéla): ,, jeziiš šak ty si dosť pekná, čo take, že si taka pekna baba našla Domího?" zasmiala sa
Dominik sa na mna iba smutno pozrel.
Ja: ,, dakujem za luchôtku a ja som šťastná, že si ma Dominik našiel, bez neho by som nebola šťastná"
A: ,, uu milé. Zlatí ste spolu"
Naraz sme s Dejzrom povedali: ,, ďakujeme"
Ja: ,, a vy jk sa máte?"
H( Honza- Adél priateľ): ,, no dobre sa máme sme zdraví ja nam dobre" dal Adéle pusu.
A: ,, presne tak hlavne že mame jeden druhého..."
Ja: ,, tak to je pravda aj ja s Dominom sme šťastný, že máme jeden druhého"
D: ,, hej hej"
A: ,, Domino, šak ty si volaky smutný, čo ti neni s frajku dobre?" zasmiala sa
D: ,, s ňou mi je najlepšie" naklonil sa ku mne a dal mi pusu.
Ja som zostala úplne zamrznutá lebo toto sme si nedohodli...

Adéla bola celá nadšená, že sme spolu volali. Je celkom pohode akoze keby furt nezabŕ dala do Dejra.... To mi prislo celkom divné. Ale sú s s Honzom veľmi zlatí.

Asi po hodine sme dovolali s Adélu a Honzom. Medzitým mi chodilo stovky správ od Vity, kedy už budeme končiť a podobné.
Ked sme zložili som si konečne vydýchla, že som sa nemusela pretvarovať.
Dominik iba zostal ticho.
Ja: ,, čo ti je? Šak si ich videl nieje to dobré a už sa aspoň nemusíme pretvarať"
D: ,, ale mne je to lúto"
Ja: ,, čo?"
D: ,, sak sak to"
Ja: ,, hlavne je, že to zožrala nie? Okolnosti nejsu podstatne okay tak klud a teš sa.."
D: ,, okay dik ze to tak beres fakt si mi pomohla ale chyba mi.."
Ja: ,, neboj sa najdeš si lepsiu jak Adela.."
D: ,, kedy?"
Ja: ,, ked počkaš najdeš... kokos sak jak som sa ja poznala s Vitom?"..
D: ,, mas pravdu diki moc. A uz za nim bez aby ti tu nepipal mobil stale " zasmial sa
Ja: ,, pohode a hej uz idem."

Something like a small trip {Vitaa, SMTV}Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon